sann ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor ... hopelijk zijn het de hormonen dan maar ! veel succes meid ik zal voor je duimen en ik doe hem ook nog over voor het zekerste hoor en dan samen met mijn man !
Pff.. ik word er gek van. Nee nog steeds helemaal niks nada noppes. Had wel verwacht om dat in ieder geval vandaag ongesteld te worden. Misschien komt dat nog wel dan.. Want heb nog steeds geen zwanger gevoel alleen last van mijn onderbuik. Lijkt net of de niet door willen breken. ZO irritant. En hoest met jou? wanneer is je nieuwe NOD?
@rainstarr: elke keer als ik zie dat je iets hebt toegevoegd ben ik zo benieuwd, ik hoop steeds op een posi test voor je.... maar goed zo lang de duivels er niet zijn is het toch nog goed, of heb je er geen vertrouwen meer in?
Ik hoop het ook zoooooo hard! Maar hoop misschien wel iets te veel waardoor mijn ongi wordt uitgesteld. Maar ja, hield me er pas echt mee bezig toen ik mijn NOD had gehad. En vind het heerlijk om ff mijn frustraties te botvieren op het forum. (sorry ladies! )
Hier ook nog niets te zien behalve soms wat rood in het slijm... (sorry, goor praatje) maar ook niet om over naar huis te schrijven. Ik blijf stille hoop koesteren maar ik denk wel dat ik ongi wordt.
Ik heb ook nog eens getest met een ander merk test (apothekers) en ik ben nog steeds zwanger hihihi Ik had steeds zo'n vaag streepje op die andere test van merk sensitest...vandaar dat ik nog eens wilde testen. Maar nu istie duidelijk hoor! Kijk maar in mijn album en nu begint bij mij ook pas echt het geloof erin! Stom hè? Ik strooi wel weer rond hier! Strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, Lieve groetjes aan iedereen!
ik vang weer anieteke.......en denk dat ik het bewaar voor volgende maand daar ik bang ben dat ik deze maand ongi word en door ga naar ronde 12. wel nog steekjes in mijn buik maarja dat zal wel komen omdat ik ongi moet worden ofzo! XXX
@dani86 Oh ik zie dat jij ook wel eens een week overtijd bent geweest.. Niks aant handje dus. Als ik dan toch ongi moet worden, dan liever nu want dan kan ik weer mijn nieuwe NOD berekenen
mama van jordy, van harte gefeliciteerd! gaaf joh , lekker genieten ! emma: spannend! hoop echt dat de streep over een paar daagjes lekker dik is ! kellox en andere wachtenden......hoop dat er gauw duidelijkheid komt voor jullie ! en hier........ tja wat zal ik zeggen..... er zijn momenten dat ik me net zo zwanger als vorige maand voel. en op andere momenten denk ik , doe normaal je bent helemaal niet zwanger. -heb wel weer zeurende lage rugpijn -ontzettend veel witverlies(sorry) -steekjes/ krampjes in buik/borrels -pukkels(tjee zeer irritant) -gevoelige tepels we zullen zien, vrijdag is pas mijn NOD. testen heeft dus nog niks geen zin......
Ik mag helaas in t rood. Ik verhuis naar juli (heb zo ongeveer mn verjaardag mn ei, ff wachten hoe de medicijnen aanslaan). Ik ga op voor ronde 34 helaas...
he dani86 ik heb dat ook hopor dat gevoel en toch was het prijs deze keer.Ik ga hard voor je duimen. Hier nog meer hcgkes ****************************** ******************************** ************************************ ******************************************** ****************vang ze*************************** **************************************************** ********************************************************