Bedankt allemaal! Ik ben nu echt zwanger, want ik kan er wel om janken zo blij! Alle wachtende meiden nog: ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, al dan niet positief, want dan weet je waar je aan toe bent! Nog meer hcg'tjes nodig misschien? Strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi!
ik snap er niks meer van. volgens mij wordt ik opnieuw ongi. dit zou ook de dag zijn dat ik ongi had moeten worden. en wat dan de bloed verlies van vorige week was weet ik ook niet dan.
@zico bedankt ik vang ze allemaal en doe ze in mijn zakje........ ikw eet ehct niet wat ik moet denken. ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi word! @ilona wat raar!
Gefeliciteerd zwangere meiden! Sterkte meiden op de wachtbank, hoop voor jullie dat je snel in de limo mag stappen of duidelijkheid hebt! Ik hoop dat ik er een heeeeleboel heb gevangen Anieteke en Zico! Jullie strooien zoveel dat ik hoop dat er in juli nog meer meiden in het roze mogen! Including me! Voor mij is het nu een week na mijn 1ste dag ongi dus eisprong komt alweer dichterbij. Klustime dus, ha, ha,...
rainstarrr geen idee.. hou me er ff niet meer mee bezig.. Zit met verhuizen.. en nieuw huis kijken enz..
Zwangeren: Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik vang jullie HCGtjes wel even, hoor. Funnyme: wat balen zeg, succes met de next ronde in juli! Ik was vanmorgen voor het eerst misselijk. Maar toen ik eenmaal naast mn bed stond viel het weer heel erg mee. Ik kon het niet laten, heb toch zo'n test van 6 dagen voor NOD gedaan: nega. Khad eigenlijk ook niet anders verwacht. Overmorgen weer een testje.
@ mamavanjordy GEFELICITEERD! GENIET van al het ROZE! @ Emma; ik duim voor je dat je snel heel roze kleurt! maar wat iedereen al zegt, het zit vast goed! @ ilona: ik had dat afgelopen maand ook, wat bloedverlies halverwege en daarna gewoon ongi geworden... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ik hoop dat je alsnog zwanger blijkt te zijn! Liefs aan alle aftellers! Ik weet helemaal hoe dat voelt nadat ik me vorige maand ook hier heb aangemeld en heb afgeteld tot NOD (dat was de zwaarste maand ooit!)
@ ilona: ik had dat afgelopen maand ook, wat bloedverlies halverwege en daarna gewoon ongi geworden... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ik hoop dat je alsnog zwanger blijkt te zijn ik hoop ook dat ik gouw duidelikjheid krijg. [/quote]
ik zie dat er weer vlink gestrooit is nou ik heb wat lopen vangen hier hoor. wou even zeggen dat ik nu al voor de derde dag met lange vlagen misselijk ben heb last van veel maagzuur, heb ik nooit zo gehad en een rommelige buik. borsten doen deze maand niet zo zeer, maar ben nog nooit eerder zo lang misselijk geweest. heb gelukkig nog niet hoeven overgeven. ik heb zon gevoel , maar durf niet meer te hopen . wil eigelijk nu al testen, maar wacht tochmaar netjes tot 1 juli. voor de meiden die toch ongi zijn geworden succes in de volgende ronde en voor de zwangeren geniet maar lekker op jullie roze wolkje ( en strooi af en toe wat hormoontjes hierheen hihi) xxx miss butterfly
hoi hoi klinkt misschien wat raar, maar ik kijk af en toe naar de lijst van de limo en concentreer me dan op de namen die er staan. ik probeer te voelen bij wie ik een goed gevoel heb deze ronde. ik herinner me nog goed dat jouw naam ook bij me op kwam. stom he, ik hecht veel waarde aan mijn gevoel op die manier..... ik hoop dat mijn gevoel en de jouwe juist zijn! knuf
Ik zal ook maar eens strooien. Strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * Strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * Strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * Strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * Strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * Strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * Strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * Strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * strooi * Wel vangen he!