Phoe wordt er echt een beetje eng van! Maak me dan gelijk ongerust! Of zou dit ook bij zwangerschap kunnen horen? Net bloeddruk gemeten en die was normaal (120-80)
Nou ik doe nog geeneens gek. Ik zit gewoon en krijg het. Nu is het weer weg. Ga zo werken dus hoop dat het wegblijft!
lieveheersbeestje ik sta niet op de lijst maar geeft niet dan hoor ik merk het vanzelf wel over een week of 3 ' Indey
Lievebeestje kun je de lijst van juli ook eens bekijken, wordt nu wel benieuwd en wie weet heb je wel een gave?! Liefs,
Ohhh nee Derona.. hoop dat het niet doorzet.. Jammer dat ik niet in het lijstje van lieveheersbeestje voorkom
nee hoor, zal je er niet aan vast pinnen. Is wel leuk om te horen natuurlijk! nog een paar daagjes wachten..... Doe je trouwens ook aan pendelen?
Voor alle zwangeren .. Gefeliciteerd .. Het gaat de goede kant op .. @ Caitlin80 .. Duurt het wachten voor jou ook zo lang .. hihi
hahaha! denk dat iedereen dit wel kan, gewoon je voel volgen.... misschien klopt er wel geen worst van! hahahaha
[quote="caitlin80nee hoor, zal je er niet aan vast pinnen. Is wel leuk om te horen natuurlijk! nog een paar daagjes wachten..... Doe je trouwens ook aan pendelen?[/quote] heb voor mezelf wel eens gependeld voor degrap. wat betreft het geslacht.. maaar weet er eigenlijk teweinig vanaf....zou ik wel in geintresseerd zijn trouwens...
Lievebeestje, pendelen is niet moeilijk. Ik heb het ook een tijdje gedaan ben er even mee gestopt omdat ik te weinig tijd had! Moet je maar s kijken in de lounge onder pendelen
hou op schei uit! wordt hier langzaam gek! En jou hoe gaat het ermee? Denk wel dat ik mijn eisprong een paar dagen eerder heb gehad, kan dus in theorie ook eerder testen....hoop dat ik me in kan houden.....
nee hoor lievebeestje als het niet klopt zal ik niet boos worden of zo vindt het alleen wel grappig dat ik toch zo bij je ben blijven hangen hihi. xxx miss butterfly