jah ik wordt ook langzaam gek .. toevallig had ik vr 15 juni 1 ovu test over .. ik dacht laat ik maar eens kijken wat er uit komt .. en ja hoor een mooie smiley .. hihi .. zelfde avond weer geklust natuurlijk .. maar dag erna wel een blaasonsteking opgelopen .. de apotheker schatte de kans klein in dat het zou lukken voor deze maand vanwege de medicijnen .. maar al enige dagen zijn mijn darmen van slag .. en ik heb na de ovulatie nog steeds helder vochtige afscheiding ( sorry ) wat ik normaal niet heb .. dusz het is afwachten he .. hoop dat we kunnen wachten tot 1 juli .. hihi ..
mij lijkt het ook wel een keer leuk om te gaan pendelen, moet wel eerst kijken of het mij ook wel lukt, maar als ik het ook ga doen horen jullie het gelijk. xxx miss butterfly
WAcht, wacht.... WAchten tot 1 juli! Argh! Volgens cycles s mijn nod morgen , maar om het voor mezelf rustig wil houden, hou ik gewoon 37 dagen aan en test ik pas 1 juli......dan ben ik waarschijnlijk al ongi...... Zwangeren: gefeliciteerd! Dames op de wachtbank (loungen met z'n allen!): veel sterke.
misschien om per maand te vragen en dan een pkaart maken met ja en nee! bv juni en dan zegt die nee en dan juli enz ? zeg ook maar iets hoor hihi. xxx miss butterfly
Zou iemand voor mij willen pendelen?..ben erg nieuwsgierig hoe dat werkt en of het waar is... diana van der meijde 17-08-1973 alvast onwijs bedankt! xx
Zijn er mensen die, net als ik, zichzelf niet hebben kunnen bedwingen en eerder getest hebben? (was, hoe kan het ook anders, negatief)
hoi hoi, Wil iemand mijn naam rood maken in de lijst, het heeft weer niet zo mogen zijn..... Zal ook mijn banner even aanpassen zo.
@ Pebbles: Flink balen meid! Op naar de roze tractor dan maar Voor de rest... Hier weinig te melden denk ik. Heb wel het gevoel dat ik ongi ga worden.. Maar goed, dat zien we dan wel. Ik heb de lijst al een aantal pagina's niet terug gezien en ben dus erg nieuwsgierig naar de testmarathon van gisteren. Nou.. Ik lees wel weer bij na het eten enzo. Liefs.
Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 & Loesie 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi 210 passagiers voor de Roze LIMO! 111 ongi.... 33 zwanger.... 10 negatieve test.... 0 twijfel....1 mk.... 7 onbekend.... Testmarathon 24 juni 1. Nieuwbegin 2. FunnyMe ongi 3. Marieke1610 ongi 4. DaisySanches ZWANGER !! 5. Ilona21 ongi 6. Anieteke ZWANGER!! 7. Kellox neg 8. Maranka ongi 9. Nony ongi 10. Twins ZWANGER!! 11. Barbie79 ongi 12. Morgaantje ongi Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepsie (juni) 3. HoopGeluk (juni) 4. Nikita23 (juni) neg 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) 12. Emma29 (juni) 13. Susanbenjamins (juni) 14. Miss butterfly (juni) 15. Miepie80 (juli) @ Pebbles en funne me hele dikke knuffel!
heh, jammer pebbles.....op naar de tractor! (voor deze maand zat ik er dus al naast wat betreft pebbles(voorspelling vorige pagina's)......wie weet volgende maand)
@lieveheerstbeestje zou je ook eens je gave op mij willen uitproberen.....? en pendelen gaat zo: je neemt een ketting en een ring (of een pendel zoals ik heb) en dan ga je door in gedachte simpele vragen met ja nee te stellen kijken hoe de pendel slingert. vraag naar je naam leeftijd maar ook iets waar ne op geantwoord moet woorden. slingert hij als je vraag heet ik.......? dan naar voren en achter is dat bij jou de ja. en stel je een vraag waar je nee kan antwoord: heb ik kinderne? en hij slingert van links naar rechts is dat bij jou nee! dan ga je beginnen met alles in je gedachte te stellen wat je wilt weten: ik ga pendelen voor......is dat ok? is zij geboren op.....? raakt zij zwanger in juli? raakt zij zwanger in....... enz......en dan het geslacht........iedereen kan het maar iedereen heeft zijn eigen slinger beweging! xxx
zal het eens proberen , misschien vanavond, als mijn vriend weg is...die bescheurt zich van het lachen als ie het zou zien! hahaha
Kan iemand ook voor mij pendelen wanneer ik in godesnaam es ongesteld word? hahaha Zwanger ben ik niet, want test is nega.
je mag mij ook proberen lieveherstbeestje het is echt niet moielijk. maar zorg dat alles om je heen stil is dat je neit afgeleid kan raken. leg ook je hand die je niet vast hebt plat neer op tafel met de palm naar boven. voeten plat op de grond. ogen dicht als je de vraag stelt (kijken of de pendel beweegt) en neem de tijd!en de ketting moet je losjes vasthouden zodat alles goed kan bewegen en zou je aub je gave op mij willen/kunnen geruiken
nou, maar twijfel wel aan mijn "gave"" zoals jullie het noemen.....pebbles had ik voor deze maand al fout. als ze toch volgende maand of die maand erop zwanger word, zat ik er aardig dichtbij, moet iets speling hebben , toch? 8) en trouwens het was maar een uitprobeerseltje hoor!