NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    ik lach me kapot , jullie met "mijn gave""

2. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    maar goed zal het proberen.....vanavond...haha :)

3. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    heej ,maar dames? pendelen jullie dan ook voor mij? als jullie zo goed weten hoe het moet? 8)

ik ben ook wel benieuwd , kan moeilijk voor me zelf bezig gaan!

trouwens heb ik hier nu een monoloog? zit wel voor mezelf te praten volgens mij.....

4. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    hoi lievebeestje,

Mij niet vergeten vanavond he. (hahaha) echt leuk!
    je krijgt het heel druk vanavond.

x bahar

5. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    He Lievebeestje, misschien ben je wel zeer begaafd maar moet je gewoon nog een beetje inkomen! ;)
    Als je zin en tijd heb, wil je dan ook voor mij pendelen?

Ik ben benieuwd..... Nina

6. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Nee hoor, ik volg alles. Ik ben meestal degene van de monologen ;)

7. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    @rainstarrr, wat vreemd dat je al zoveel dagen overtijd bent terwijl je zo'n regelmatige cyclus hebt :(
    Ik zou als ik jou was nog een paar dagen wachten en anders toch eens bloed laten prikken, wie weet............

8. rainstarrr

@nina1983 Uhhh, volgens mij mis ik iets? Bloed laten prikken? Kan het dan zijn dat zo'n test mijn hgc niet oppikt ofzo? Tell me! Ik weet het niet hoor, maar dat zou toch wel een verrassing zijn. Heb krampjes/pijntjes maar daarom denk ik elk moment ongi te worden omdat ik nega heb getest...

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @lieveheerstbeestje je moet me dan even een pbtje sturen met je voor en achternaam geboortedatum en woonplaats pendel ik wel voor je!
    stuur ik je zo een pbtje met mijn gegevens!

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    je kan bij de huisarts bloed laten prikken. want in je loed zit het hormoon hcg veel sneller dan in je urine! vandaar dat je dus ook bloed kan laten prikken! dit kan vaak 4 dagen voor nod

11. rainstarrr

krijg je dan ook gelijk de uitslag?

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nee moet je volgens mij op wachtten!

13. rainstarrr

Oh ok.. maar thnx voor de tip dani! mijn huisarts heeft morgenavond ook spreekuur.. als ik morgen dan nog steeds niet ongi ben, dan maak ik ff een afspraak.

14. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16

je hebt pb!

15. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    @rainstarrr, sommige vrouwen maken vrij langzaam hcg aan, je hoort weleens dat er meiden zijn die pas zo'n 2 of zelfs 3 weken na hun NOD positief testen.
    Door bloed te prikken kunnen ze de preciese waarde van het hcg meten, en volgens mij is net als dani86 de concentratie hcg in je bloed al sneller hoger dan in urine.
    Ik weet niet precies hoelang je op de uitslag moet wachten, vermoed 1 of 2 dagen. Waarom bel je morgen de huisarts niet even om het te checken...en geef daarbij aan dat je altijd een zeer regelmatige cyclus hebt (anders laten ze misschien nog een tijdje afwachten terwijl dat niet nodig is)

16. rainstarrr

Dat ga ik zeker even doen Nina. Ook handig om te weten dat ik dan inderdaad ook even aan kan geven dat het normaal gesproken nooit zo lang duurt.. Ik ga morgenvroeg sowieso nog wel eerst testen.. je weet maar nooit.. :)

17. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    @rainstarrr, ik wacht in spanning af (en velen met mij volgens mij...) Het zou toch super zijn als............

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    je hebt al een pbtje terug :D

19. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    jij bent snel zeg!

20. rainstarrr

Jajajajaja! En weet je, het is ook nog iets voor mij om te hard van stapel te lopen.. Dussss. ik moet me wel even inhouden. Ik vind het zelf zo spannend. Zelfs mijn hubby vraagt elke dag of ik het al ben.. en vandaag zei hij nog van "goh nog niet, kan je niet ff op dat forum van je checken of dat wel normaal is" hahahaha..

Deel Deze Pagina