Ja, dat dacht ik dus ook.. ben wel eerder 3 dagen overtijd geweest, maar dit niet. Heb ook steekjes/krampjes in mijn buik. DUs ja, als ik niet zwanger ben, dan is er misschien wel iets anders. En hoe voel jij je vandaag kel?
Hallo dames die overtijd zijn, onze duimkes draaien nog voor je. Ik begin misselijk te worden s'morgens tegen het braken aan. Ben aan de vitaminen , kan daar ook van zijn, zus had het ook meen ik te herinneren. Maar dat nemen we er graag bij
Heb ook af en toe wat steekjes onderin de buik. Maar zeker geen ongi gevoel. Ook wat gevoelige (.)(.) Maar verder voel ik me redelijk 'normaal'.
heeeeej kellox en rainstarr, tjee wat moeillijk zeg dat wachten , voor jullie.... hoop dat er gauw duidelijkheid komt, of in de vorm van zwanger of dan toch maar ongie, dan weet je iniedergeval waar je aan toe bent....tenminste zo voel ik het .....sterkte dames.
voor de dames die ongesteld zijn geworden, sterkte en een knuf....je hoopt zo dat het een keer raak mag zijn....tis vooral heeel moeilijk als je je heel anders voelde als de andere maanden..dan heb je toch wat meer hoop...
en we wachten ...en wachten... ...meiden ik duim voor jullie..(maar ook een beetje voor mezelf ) Voor alle meiden die ongi zijn geworden, BALEN ! ...hoop dat de volgende ronde voor jullie is ! Voor alle zwangeren onder ons..GENIET ERVAN !
@Jelske ... balen meid. Dikke knuf. @Sann ... nee! Niet jij ook al. Dikke knuf ... maar het kan nog hé. Ik duim voor je. Ik sta voor de 25ste op de lijst .. maar door een mega laat eitje zit ik nu pas op de wachtbank. Kan pas 6 juli gaan testen dus.
Ik heb vanmorgen een etostest gebruikt. Meestal CB, maar daarvoor schijn je een HGC te moeten hebben. Heb nu die van Matcare (?) besteld.. en jij?
Thnx meid.. al heb ik de hoop al een beetje opgegeven. Anders zou ik toch allang een keer posi moeten testen? Haha, snap niks meer van mijn lichaam...
nou dames... sann, jelkse... wat is dat nou rood.... hele dikke knuffel want dat had ik niet gedacht! eejjj la femme... ik zie dat jij ook aan je nieuwe cyclus begonnen bent, vervelend zeg... ik had ook zo'n goed gevoel erbij... dus voor jou ook een hele dikke knuffel! nou ik hou nog hoop voor diddle.... het ziet er goed uit en ik verheug me op volgende week! hihi voor alle andere meiden heel veel succes! Liefs Jollie
He allemaal, Voor de dames bij wie de gekomen zijn...Volgende ronde is voor jullie. Ik heb dit topic gevolgd, maar niet veel gereageerd...Sorry Ik mag vandaag testen........Tenminste, ik heb vandaag mijn nod.. brrr spannend. Alleen heb ik er een hard hoofd in. Ik heb al sinds zondagavond ongi krampjes..Geen goed voorteken denk ik... ben super zenuwachtig...Ik ga wel om het half uur naar de wc om te kijken of in nog niet ongesteld ben geworden..... xxx