@ suzy... ga zometeen maar even een ovu test doen maar denk dat ik al te laat ben geweest.. maar iig veel geklust dus mocht het zo zijn dat zijn we erbij geweest hihihi.... we gaan gewoon door.....
Goeimorgen dames, inderdaad deze maand had ik zo op ongeveer dag tien last van mijn linkerkant en mijn onderbuik ik dacht toen ook aan mijn eisprong sindsdien heb ik nog geen last gehad, zelfs niet op de dag dat mijn banner zei dat ik mijn eisprong moest hebben. Afwachten dus.
nou dames ik heb zojuist mijn ovu test gedaan en er staan twee dikke vette strepen... en dat niet met ochtend urine en gewoon gedronken ... het zij echt duidelijke strepen allebei... bijna identiek aan elkaar...dus volgens mij mag ik er dan vanuit gaan dat het echt mijn ei is... wel vroeg... is dat een probleem denken jullie
Zolang je geklust hebt is het geen probleem.. Kijk het even aan, misschien iets eerder ongi deze maand, kan een keer voorkomen..
Goedemorgen dames! Nou meiden, wat zijn er weer veel meiden door naar deze maand! Ik heb helaas een peesontsteking in de schouder en slik medicijnen.. Dus denk niet dat het deze maand wat word.. volgens mijn banner heb ik vandaag mijn ei, volgens mij nog niet dus wacht het nog even af! En anders stop ik toch met de medicijnen! Dwazie, ik heb ook al vaker zo'n vroege eisprong gehad en volgens mij is dat geen probleem hoor! Denk maar zo, een lekkere korte cyclus! Succes allemaal!
@karin ohhhh pijn een peesontsteking... hoop echt dat dat je niet wegneemt om gewoon zwanger te raken... en mijn vroege ei.. inderdaad lekker hoor vindt het een verasssing na de eerste ronde een cyclus te hebben van 35 dagen zal die nu een stukje korter zijn... of kan je ook gewoon nog 22 dagen op de wachtbank moeten na je ei... nou ik snap er echt niets van hahaha
He Dwazie, ik heb net ook de test gedaan en net als jij 2 dikke vette strepen, dat betekent dat ik nu in m'n LH-piek zit en dat m'n ei er binnen 24 tot 36 uur aan zit te komen toch? Ech vaag hoor want ik zit pas op dag 8! En ik heb nog even goed gekeken en als ik gewoon een cyclus van 27 dgn had gehad de vorige keer had ik nu echt ongeveer m'n ei moeten hebben. Volgens mij is het niet echt een probleem hoor, ik heb wel vaker gehoord dat meiden heel vroeg hun ovulatie hebben. Wat ik me dan wel afvraag is: wanneer heb ik nu m'n NOD? Als ik van 36 dgn uitga, wat ik deed, dan duurt m'n lutheale fase nog 4 weken. Dat lijkt me heel sterk... weet jij daar iets van?
Dwazie hahaha ik zie nu dat jij je hetzelfde afvraagt als ik over de lutheale fase. Misschien dat ik het even bij het Zwanger Worden forum navraag... Ik snap er iig ook niets meer van!
hahaha suzy toevallig ik heb mijn banner ook maar even aangepast.... wel spannend voor ons beide ik ga je volgen en alle antwoorden zijn welkom bij me hoor knuf
goede middag dames.. Nou mijn ei ws toch gister.. sjonge wat deed dat toch echt pijn.. heb m nog nooit zo duidelijk gevoeld.. zere rug en buik.. sjonge... Nu dus op de wachtbank.. spannend... Vanmorgen maar vast digi cb gekocht.. was er toch.. heb m wel verweg in de kast gelegd zodat ik m niet steeds zie.. daar zou ik echt gek van worden...hihi verder niets te melden.. kuzz
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Dani86 & Yessyca 02 juni: Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger 03 juni: Silla & Frumpje & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: MissN & Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Susan71 & claire & Titus & moedergans 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Seker 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 Anna28 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & barbie79 & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem 18 juni: Weethetwel 19 juni: Pearly & Twins 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys 22 juni: 23 juni: Glitter 24 juni: 25 juni: 26 juni: Dotje1986 27 juni: 28 juni: 29 juni: 30 juni: 94 passagiers voor de Roze LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel....
Hoi ik had vorige maand een cyclus van achtentwintig dagen , nu deze maand had ik mijn eisprong reeds op dag tien (alé toen had ik toch alle symptomen van de eisprong) heb wel geen ovulatietest gedaan, net zoals jullie zal ik jullie ook opvolgen. Vind dit wel leuk niet de enige te zijn. Ik vraag me nu eigenlijk ook wel af of ik een nog kortere cyclus zal hebben dan 28 dagen ?
hallo ,daar ben ik weer. Bij de gyn geweest. Heb gelukkig geen cyste , ze zag wel een klein vlekje in mijn baarmoeder. Dus ze zei : misschien ben je wel zwanger. Als dat zo is . is het nog wel heeel pril. Dus ik moet over 3 weken terug komen om te kijken of het gegroeid is. Ook even bloed geprikt ( als zwangerschapstest). En nu maar afwachten...