Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 & Loesie & Jesjuh 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi 211 passagiers voor de Roze LIMO! 121 ongi.... 35 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel....1 mk.... 5 onbekend.... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juni) 3. HoopGeluk (juni) 4. Nikita23 (juni) neg 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) ongi 12. Emma29 (juni) 13. Susanbenjamins (juni) 14. Miss butterfly (juni) neg 15. Melanietje (juli) @ Diaantje78 super gefeliciteerd! Voor de rest die ongi is geworden dikke knuffel!
Ik heb net ook een testje gedaan, helaas negatief. Ik heb ook steeds ongi krampjes. Ik denk niet dat ik zwanger ben. van al dat wachten wordt ik ook gek van. laat me nu maar ongi worden dan. gr. bahar
ja bahar vervelend he dat wachten kan er ook nooit tegen wel jammer van je negatieve test, maar je weet maar nooit. xxx miss butterfly
Hier is de ongesteldheid nog niet doorgezet. Nog steeds alleen maar een heel klein beetje lichtbruin van binnen. Maar goed, zal vast nog wel doorzetten.
Ohw ohw ohw, de eerste maand voor het echie, maar loop iedere dag weer met zenuwachtige kriebels... Ik weet ook niet wat ik voel, althans: Ik weet wel wat ik niet voel. Normaal gesproken heb ik een week voordat de duivels komen vreselijk zere borsten, maar nu bijvoorbeeld niet. Ook heb ik 1 tweekleurige tepel gekregen, ook zoiets raars. Je maakt jezelf helemaal gek vaak. We hebben vreselijk veel geklust, ik bedoel: je moet van de nood een deugd maken Ik hoop gewoon dat ik vreselijk veel te vroeg getest heb, en dat ik overmorgen, of 1 juli, een positieve test mag hebben. Maar ja, het zal wel niet zo zijn, zo in de eerste ronde....
Je weet maar nooit Nikita, zou zomaar kunnen de eerste ronde...... 1 juli gewoon weer testen. We wachten af
he Rainstarrr, ik zie dat er nog steeds niets veranderd is, behalve dan dat het wachten steeds langer lijkt te gaan duren. Zag wel dat je matcare testen hebt besteld, die zijn inderdaad inderdaad gevoeliger dan cb, dus wie weet......Met een beetje geluk heb je ze morgen binnen. Verder al contact gehad met de huisarts?
hier ook nog hoop .... maar donderdag definitief testen samen met mannetje owhhhhh het is zo spannend 2x lichte streep is echt hoopvol ik wil ook in de limo zet de deur open .....
Wachten tot zondag. Moeilijk hoor. Het is heel tegenstijdig. IK denk aan mijn buik (krapjes) en rug te voelen dat ik ongi wordt, maar aan de andere kant ben ik wel al 6 dagen heel moe en heb ik al 5 dagen goevoelige borsten. Ik heb in ronde 8 eens gevoelige tepels gehad, verder nooit. Maar het lijkt wel of ik elke keer nieuwe klachten bij m'n nod krijg..... Wat ik wel raar vind is dat mijn temp 3 dagen geleden omhoog gegaan is met 0,3. Op dag 17 was mijn eisprong en is mijn temp gestegen vamn 36,2 naar 36,5 en nu is het al 3 dagen 36,8. Volgens cycles (bereking met alllerlei gegevens) zou ik vandaag mijn nod hebben, maar ik wacht (probeer te wachten) tot dag 37 (langste cyclus). Erg vervelend trouwens die pijnlijke boobs! Douchen is niet echt een pretje. Dat ik deze klacht er nog eens bij krijg in ronde 10.....Wat ik al zei: in ronde 8 kreeg ik opeens gevoelige tepels een paar dagen voor nod.
@Emma29, dat kan bijna niet missen als je nu al 2 keer een licht streepje hebt gehad. Hopelijk donderdag voor jou een hele dikke ROZE streep. @Bianca84, de symptomen die je schrijft wijzen toch echt in de juiste richtng. Je zei dat je je ovulatie op dag 17 hebt gehad, je zit nu op cyclusdag 32 en dus DPO 15 en in combinatie met de temperatuur die nog verder is gestegen de laatste dagen wijst op goed nieuws. Als ik in jou schoenen zou staan zou ik morgenochtend nog even afwachten, als de temperatuur dan nog hoog is zou ik direct gaan testen. Zou het erg knap vinden als je het tot dag 37 vol zou houden (is volgens mij niet nodig, morgen zit je al op DPO16!)
Goh, aan de ene kant zou ik zo'n baan ook wel willen. Lekker ff hier checken tussendoor. Aan de anderre kant: als lerares op een middelbare school moet ik er volledig bij zijn - ik kan niet ff aan iets anders denken. Dat betekent dus dat ik niet met zwanger worden bezig ben als ik aan het werk ben.
@Bianca84, een luteale fase van 18 dagen, dat is lang, maar dan zou ik in jou geval ook wel even wachten met testen. Ik mag morgen eindelijk weer aan het werk na 8 weken thuiszitten! Ik begin me steeds beter te vermaken op dit forum en het is ook zeer verleidelijk om steeds maar even te checken of er al berichtjes bijgekomen zijn, maar de tijd en het wachten tot het testmoment gaan toch heel wat sneller als je aan het werk bent...... Er werd afgelopen week na ruim 7 weken ontdekt dat ik de ziekte van pfeiffer heb, maar als het goed is is heb ik het ergste achter de rug en dat gevoel heb ik zelf ook, afgelopen 1,5 week behoorlijk opgeknapt, maar dus wel de komende tijd nog even rustig aandoen.....als ik deze maand zwanger mocht blijken te zijn zou dat volgens mijn internist geen gevolgen hebben voor de zwangerschap, dus daar ga ik maar van op aan.
zo zeg, aardig wat roze deze maand: GEFELICITEERD allemaal! ik ben hier ff een tijdje niet geweest, kan me ook nergens in een maand plaatsen omdat ik gewoon niet weet wanneer ik ongi ga worden. (zie banner) ben 30 maart voor het laatst ongi geworden en daarna niets meer, negatieve testen, huisarts bezocht. 9 juli heb ik een afspraak bij de gynacologie in het ziekenhuis, kijken wat er aan de hand is. eigenlijk had ik nog 3 maanden moeten wachten voor ik doorgestuurd kon worden maar dat zag ik niet zitten, wil zo snel mogelijk weten wat er aan de hand is. groetjes silvana