NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej dames!

Allen in het roze gefeli! Hier druk aan het uitvoeren van de hobby haha!

Vroeg me trouwens af, heeft iemand van claire nog wat gehoord?

Voor de testers veel succes, en alle klussers natuurlijk! Wie gaat ermee op de tractor in juli?

Liefs Anna

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zo dames ik ben net terug van een dagje shoppen in den haag............pffff wat vermoeiend ben kapot...........ook nog de hele dag gevoelige boobs gehad èn raar gevoel in buik, veel plassen echt niet normaal!

heb 2 truitjes voor mannetje gekocht en voor mezelf paar truitjes/vestjes ondergoed schoolspullen petje tijdschriften sierraden enz was echt super gezellig al hebben we maar de helft gezien

dit is even korte samenvatting ga nu slapen! de rest volgt

@ de dames die ongi zijn vet balen, dikke knuffel
    @de dames die zwnger zijn van harte gefeliciteerd en strooi zodat we kunnen vangen :D

XXXX

3. Niet meer actief

he silvana wat vervelend zeg die onwetendheid ik zou dan ook zo snel mogelijk een afspraak willen. ik hoop dat ze je daar verder kunnen helpen.

ik zag trouwens op een ander forum dat femke 28 zwanger is ze staat ook hier op de lijst dus ik dacht ik meld het even (als ze dezelfde is tenminste)

hier alles rustig heb wat slijm bij het afvegen dus ben toch bang dat ik ongi ga worden.

xxx miss butterfly

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    De ongi is nog steeds niet door gezet. Er is nu helemaal niks meer te zien. Ik ga maar lekker naar bed en hoop dat het morgen nog steeds niks is.

5. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    spannend sann en slaap lekker

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik wil alle zwangeren even heel erg feliciteren met hen zwangerschap! en alle wachtenenden sterkte!
    en ook voor de meiden die ongie geworden zijn sterkte en hopeliojk is het de volgende ronde raak...

7. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
  8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst roze limo

01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie
    02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels
    03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke
    04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean
    05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima
    06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23
    07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24
    08 juni: Daantje82 & Wicjuh
    09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86
    10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801
    11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy
    12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER
    13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah
    14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby
    15 juni: Marloesje & Taby
    16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly
    17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31
    18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33
    19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan
    20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78
    21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28
    22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld
    23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23
    24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin
    25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 & Loesie & Jesjuh
    26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje
    27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin
    28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy
    29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17
    30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi

211 passagiers voor de Roze LIMO!
    121 ongi.... 35 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel....1 mk.... 5 onbekend....

Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden)
    1. bianca84 (juli)
    2. Miepie80 (juni)
    3. HoopGeluk (juni)
    4. Nikita23 (juni) neg
    5. Dani 86 (juni)
    6. Sarah1981 (juli)
    7. Lies (juli) neg
    8. Jiska (juli)
    9. Joss81 (juni)
    10. Jusi (juni)
    11. Caitlin80 (juni) ongi
    12. Emma29 (juni)
    13. Susanbenjamins (juni)
    14. Miss butterfly (juni) neg
    15. Melanietje (juli)

@ Even de testmarathon bijgewerkt ;)

9. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    ga weer aan het werk vandaag.........

hier een enorm gevoel van ongie worden, elke keer denk ik dat ik wat voel "lopen"...
    maar tot op heden nog niks...geen bloed geeft moed toch?

we zullen zien..

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Goedemorgen, weer een nieuwe dag met nieuwe spanningen :)

Ik hoop ook dat mijn nogi weg blijft en dat ik vd week ineens een posi test in mijn handen heb........

xxx

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja geen bloed geeft moed he

12. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    hihihi nou inderdaad.

Mag ik vragen wat een bannercheck is?

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nog niks doorgezet, maar wel 1 keer een pietsje bruin-roze bij het afvegen. Nu weer niks. Ik ga er wel van uit dat het door zet.
    Ik heb gisterenavond in bed eens goed na liggen denken over het zwanger proberen te worden en hoe ik daar mee om ga. Ik merk dat ik er meer moeite mee heb sinds de miskraam. Ik ben er teveel mee bezig en heb er last van. Ik voel me bijna een beetje overspannen op het moment met ook nog eens de stress van het vinden van werk en wat andere zaken er bij.
    Daarom besloten om voorlopig even flink te minderen met dit forum. Ik vind het erg jammer en weet ook helemaal niet of ik het volhoud, maar feit is dat ik er momenteel op een voor mij ongezonde manier mee bezig ben. Dat zal het zwanger worden ook vast niet bevorderen. Tijd voor wat rust.
    Ik zal af en toe nog wel s voorbij schuiven, maar een stuk minder dus.
    Succes allemaal.

14. Niet meer actief

nou bij mij dus wel bloed! ik snap er niks van dacht echt dat ik zwanger was was misselijk , maagzuur(heb ik nu nog steeds last van) en mijn buik was aan het rommelen , maar anders als ongi ik kon mijn buik ook niet inhouden, dat kan nu weer wel? ik voel me zo kl*te he . ben het vannacht geworden en zit nu met hele dikke ogen te kijken van het janken heb een nogal beroerde nacht achter de rug en moet zo gaan werken . ga jullie hier verlalen en verhuis naar juli. ik hoop de rest van de dames daar niet te zien. en dat is goed bedoeld natuurlijk.
    xxx miss butterfly

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    lieve sann
    ik snap wat je bedoeld en dat is niet goed voor je ik heb de laatste maanden hard aan mezelf moeten werken en heb ook hulp van een psycholoog gehad dit is goed gelukt en eindelijk heb ik weer een goed gevoel van binnen ... ook ik heb het gevoel dat ik er te veel mee bezig ben en doe het rustiger hoe moeilijk het ook is .. dit is niet gezond voor je maar ik weet hoe moeilijk het is om je gevoel te negeren...
    Meid echt een super dikke knuf voor jou hoor ....

16. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    lieve sann,

Heb ik toen ook gedaan, 4 maanden wel meegelezen maar niet gereageerd.... weet je, mensen zeggen je moet er niet teveel mee bezig zijn, maar je kunt je gevoel niet uitzetten!

Ik ben er ook heel veel mee bezig en kan het niet loslaten...

sterke lieverd en tot gauw...

17. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Yustin,

Hier ook nog niets hoor! erg he? Maar ik heb nog hoop hoor. Want bij mijn zwangerschap in Jan. heb ik ook pas 5 dagen na nod. positief getest. Toen was ik 1 dag overtijd en getest was neg. na 5 dagen weer getest en was positief. (helaas mk) maar ik heb nog hoop.

Ik duim voor alle dames die wachten.

gr. bahar

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Och meis wat jammer, snap dat het een teleurstelling is ...zou het zelf echt verschrikkelijk vinden als ik toch ongesteld zou worden.
    Zal voor je duimen ...mischien is het dan wel raak ! [-o<

19. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    he bahar, irritant he?
    Ik voel me echt onzeker.. :oops: Maar ik blijf hoop houden...Ongikrampjes zijn weg..Is dat nou een goed of slecht teken?

Diaantje, had jij nou al getest?

Miss Butterfly,
    een heel dikke knuf voor jou..Hou je taai meid
    xxx

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ sann, jammer maar ik begrijp je heel goed..het is moeilijk om dingen tescheiden...zeker als de wens zo groot is ......je draaft op ten duur door lijkt het wel..je voelt van alles, je leest herkenbare dingen..dus waarom zou het dan ook bij jou niet kunnen zijn..ik merk dat ik ook op de grens zit...mijn hubbie zegt al steeds..je bent er té veel mee bezig Diaan!, en als ik heel eerlijk ben is dat ook wel zo...pfff...kan over niets anders meer praten,was zelfs al met namen bezig, mijn plannen als het echt zover zou zijn....pffff...ben net een maandje gestopt dus waar "lullen" we over... :(
    Meis, wens je sterkte, en duim voor je dat het alsnog snel gaat gebeuren voor jullie!

Deel Deze Pagina