ja denk wil je niet onzeker maken meis tis goed bedoeld maar het heeft pas nut als je een paar maanden tempt en ong weet hoe en wat en dan nog kan je temp rare digen doen Hoop voor je dat je snel een posi test heb meid dat afwachten is ook niks
Het zou wel leuk zijn Maar ik reken er maar niet te hard op Mijn Engels is niet zo goed, heb ik dat zinnetje onder mijn banner wel goed gespeld?
Hey allemaal, houden jullie het nog een beetje vol? Hier zijn er te veel ongikrampjes helaas.... Nog geen bloed, maar weinig moed
Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin 25 juni: Frumpje & ilona21 & Loesie & Jesjuh 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi 210 passagiers voor de Roze LIMO! 124 ongi.... 35 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel....1 mk.... 5 onbekend.... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juni) 3. HoopGeluk (juni) ongi 4. Nikita23 (juni) neg 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) neg 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) ongi 12. Emma29 (juni) 13. Susanbenjamins (juni) 14. Miss butterfly (juni) ongi 15. Melanietje (juli) neg Even testmarathon bijgewerkt!
Hey ladies. Still waiting....... Ben doodop, maar dat krijg je met schoolreisjes met 2e klassers in het vo...... Is het trouwens normaal dat je borsten echt pijn doen? Mijn hubbie vind het in ieder geval maar raar. Ik zit in ronde 10 en m'n borsten doen al 6 dagen pijn. In ronde 8 heb ik eens gevoelige tepels gehad, maar nu zijn het dus m'n boobs en ze doen echt pijn. Ik hoor wel eens over gevoelige tepels, maar dit doet echt pijn. Als ik 's ochtends wakker wordt en ik sta op, doet het echt pijn. De rest van de dag gaat het wel. Maar toen ik net m'n bh uitdeed, deden ze weer erg pijn. Normaal? Iemand een reden? Iemand ervaring?
Dank je Dani86.. net naar de wc gweest, dacht dat ik iets voelde lopen..Maar was niets. Wel een soort van afscheiding, beetje vies achtig..(sorry) Dus er is nog een beetje hoop.
zo alweer 35 zwangeren... Jammer dat er ook weer zooooveel ongi zijn geworden.... @Bianca84: ik had ook heeel zere (.)(.) ongeveer een week voor mijn NOD... ik had het wel vaker vlak voor mijn ongi, maar deze keer was het wel heel erg.. en zie mijn banner.... Ik duim voor je.... @Yustin: "viezige" afscheiding kan ook goed teken zijn he.. en ongi krampjes kunnen ook bij een zwnagerschap horen dus het kan nog alle kanten uit!Ik blijf duimen.... Natuurlijk ook voor de rest VEEEEEEL succes! @ Rainstar... hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis.. liefst door vette posi test! dames succes nog evenin Juni... en anders in Juli he... big hug Desiree
Yustin, je maakt het wel heel spannend. Is het bij jou ook zo dat als je ongi pijn hebt dat het na een tijdje gewoon helemaal weg is, of houdt het aan? Bij mij is het zo dat ik pijn krijg zo'n half uur en dan is het weer weg zo'n 2/3 uur en dan begint het weer. misschien een stomme vraag hoor maar ik ben gewoon benieuwd haha. Maar we moeten positief blijven he? gr. bahar
@danjo & desiree(ichtus) bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik ben het wachten echt zat. ben bang dat ik morgen nog steeds niet ongi ben, want dat denk ik iedere dag.. haha.. morgen dus naar de HA en kijken wat die zegt.. bloed afnemen doen ze toch niet bij de HA? Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Heb wel last van mijn rug en onderbuik. Maar rugpijn is toch trouwens niet echt een zwangersschapsymptoom? (ik bedoel, niet in het begin ieder geval..)
ichtus, dank je voor de hoop hihi laten we het maar hopen Bahar, hoe is het met jou? Al een goede test gehad? Ik heb nu eigenlijk al 2 uur aanhoudend ongipijntjes met wat vieze afscheiding.. (wat kan dat eigenlijk nog meer zijn ipv ongi?) Vanmiddag zo af en toe. Wel heb ik het al vanaf zondag. vanavond is er pijn in mijn onderrug bijgekomen xxx
kan het heel goed begrijpen voaal die onzekerheid Zou de dokter gewoon bellen mischien ff naar het zh om bloed te prikken