Ik lees heel vaak dat zere borsten en tepels ook symptomen zijn, maar ik ben op mijn 19e geopereerd aan mijn borsten (1,4 kg vanaf gehaald) en daarom niet heel gevoelige borsten.. meer mensen met een borstreductie hier?
Hoi Yustin, Ik heb om 20.00 uur een test gedaan maar zo raar je ziet helemaal niets alleen als je het in het licht houdt dan zie je een vage streep niet roze ofzo. maar als je hem gewoon houdt zeg maar zie je helemaal niets. ik moest er wel om lachen zo van heb ik dat weer. laat het of helemaal wit zijn of gewoon een streep! het is gewoon negatief maar dan ga ik weer gekke dingen denken van waarom zie ik dan een streep als ik hem in het licht hou weetjewel. ooooh ik weet het niet meer. Maar was wel grappig. Yustin we hebben nog geen bloed gezien dus we blijven positief! xxx bahar
@Bahar Dat kan ook het voorbewerkte streepje zijn op de test.. wil je niet teleurstellen, maar dat zag ik ook steeds..
Hoi rainstarr, Ja dat denk ik ook. Ik heb net weer even gekeken, hij ligt er al een hele poos. nu zie je een abnormaal vage streep als je hem ook gewoon houdt. had jij dat ook. test was van ff kijken hoor huismerk van dirx. erg he? zo onzeker allemaal. gr. bahar
BUTTERFLY EN DIAANTJE17, balen dat de ongi toch gekomen is deze ronde. Ik blijf nog steeds een beetje hoop houden op een positieve afloop. We zullen zeker tot zaterdag moeten wachten. Liefs essiee
Yep, helaas wel.. nu 2x getest.. en dan bekeek ik de test van veraf, dichtbij, schuin, op z'n kop, tegen het licht in, schemer.. hahaha.. en zo ben ik erachter gekomen dat op mijn tests (van Etos) zo'n voorbewerkt streepje stond. Heb ook met CB getest, maar daar schijn je echt een hoge HGC voor nodig te hebben.. zal je zien dat als ik de afspraak met de HA heb gemaakt, ik ongesteld word.. dan ga ik in ieder geval vieren dat ik zekerheid heb en zal er een heerlijk wit wijntje op drinken. Wachten is echt niet zo leuk als ik dacht..
@rainstar nee dat is inderdaad niet leuk zeg. gaan ze wel bij de HA een bloedtest doen ofzo? Maar ik wil je wel zeggen (ik wil je absoluut geen valse hoop geven hoor) ik was zwanger in dec. eindigde op een mk. toen was ik ook 1 dag overtijd en getest neg. na ongeveer 7 dagen heb ik positief getest. dat kan ook. wanneer mag je naar de HA? Ik hoop echt dat je toch zwanger bent. Ik zal echt voor je duimen meid. gr. bahar
Rainstarrr ik heb bewondering voor je dat je zo positief blijft! ik ga voor je duimen/bidden hoor bahar, we houden moed hahaha Ik heb net lekker een potje zitten janken bij Hart in Aktie.... Zo emo...............hihihi meiden ik ga zo naar bed. morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen Kusss
Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin 25 juni: Frumpje & ilona21 & Loesie & Jesjuh 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi 210 passagiers voor de Roze LIMO! 124 ongi.... 35 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel....1 mk.... 8 onbekend.... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juni) 3. HoopGeluk (juni) ongi 4. Nikita23 (juni) neg 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) neg 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) ongi 12. Emma29 (juni) 13. Susanbenjamins (juni) 14. Miss butterfly (juni) ongi 15. Melanietje (juli) neg UP!
Yustin spannend! Pfff ik ben echt doodmoe! Net klaar met werken en niet eens gek gedaan zeg maar! Weltrusten voor iedereen
@alle meiden die gaan testen, hoop op een roze berichtje ..zodat we niet massaal met z'n allen in juli/augustus zitten...is wel gezellie natuurlijk....maar niet het hoofddoel he en voor alle wachtende op de wachtbank.... ik duim !