NOD juni 2007

Discussion in 'NOD forum' started by taliaa, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ik lees heel vaak dat zere borsten en tepels ook symptomen zijn, maar ik ben op mijn 19e geopereerd aan mijn borsten (1,4 kg vanaf gehaald) en daarom niet heel gevoelige borsten.. meer mensen met een borstreductie hier?

2. Bahar

Bahar Actief lid

May 21, 2007
    404
    0
    0
    Hoi Yustin,

Ik heb om 20.00 uur een test gedaan maar zo raar je ziet helemaal niets alleen als je het in het licht houdt dan zie je een vage streep niet roze ofzo. maar als je hem gewoon houdt zeg maar zie je helemaal niets. ik moest er wel om lachen zo van heb ik dat weer. laat het of helemaal wit zijn of gewoon een streep! het is gewoon negatief maar dan ga ik weer gekke dingen denken van waarom zie ik dan een streep als ik hem in het licht hou weetjewel. ooooh ik weet het niet meer. Maar was wel grappig. Yustin we hebben nog geen bloed gezien dus we blijven positief!

xxx bahar

3. rainstarrr

@Bahar Dat kan ook het voorbewerkte streepje zijn op de test.. wil je niet teleurstellen, maar dat zag ik ook steeds..

4. Bahar

Bahar Actief lid

May 21, 2007
    404
    0
    0
    Hoi rainstarr,

Ja dat denk ik ook. Ik heb net weer even gekeken, hij ligt er al een hele poos. nu zie je een abnormaal vage streep als je hem ook gewoon houdt. had jij dat ook. test was van ff kijken hoor huismerk van dirx. erg he? zo onzeker allemaal.

gr. bahar

5. Bahar

Bahar Actief lid

May 21, 2007
    404
    0
    0
    Rainstarr, maar jij bent al 9 dagen overtijd? heb jij nog steeds negatieve testen dan?

6. essiee

essiee Actief lid

Aug 28, 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    BUTTERFLY EN DIAANTJE17, balen dat de ongi toch gekomen is deze ronde.

Ik blijf nog steeds een beetje hoop houden op een positieve afloop.

We zullen zeker tot zaterdag moeten wachten.

Liefs essiee

7. rainstarrr

Yep, helaas wel.. nu 2x getest.. en dan bekeek ik de test van veraf, dichtbij, schuin, op z'n kop, tegen het licht in, schemer.. hahaha.. en zo ben ik erachter gekomen dat op mijn tests (van Etos) zo'n voorbewerkt streepje stond. Heb ook met CB getest, maar daar schijn je echt een hoge HGC voor nodig te hebben.. zal je zien dat als ik de afspraak met de HA heb gemaakt, ik ongesteld word.. dan ga ik in ieder geval vieren dat ik zekerheid heb en zal er een heerlijk wit wijntje op drinken. Wachten is echt niet zo leuk als ik dacht..

8. rainstarrr

Mijn tests mogen dan wel niet posi zijn, ik blijf zelf wel posi :D

9. Bahar

Bahar Actief lid

May 21, 2007
    404
    0
    0
    @rainstar nee dat is inderdaad niet leuk zeg. gaan ze wel bij de HA een bloedtest doen ofzo? Maar ik wil je wel zeggen (ik wil je absoluut geen valse hoop geven hoor) ik was zwanger in dec. eindigde op een mk. toen was ik ook 1 dag overtijd en getest neg. na ongeveer 7 dagen heb ik positief getest. dat kan ook. wanneer mag je naar de HA? Ik hoop echt dat je toch zwanger bent. Ik zal echt voor je duimen meid.

gr. bahar

10. Bahar

Bahar Actief lid

May 21, 2007
    404
    0
    0
    @rainstar Je moet zeker positief blijven, heel knap. Je weet maar nooit toch?

11. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Rainstarrr ik heb bewondering voor je dat je zo positief blijft! ik ga voor je duimen/bidden hoor ;)

bahar, we houden moed hahaha Ik heb net lekker een potje zitten janken bij Hart in Aktie....
    Zo emo...............hihihi

meiden ik ga zo naar bed. morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen

Kusss

12. rainstarrr

THnx Bahar.. kan alle duimen goed gebruiken ;)

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Passagierslijst roze limo

01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie
    02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels
    03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke
    04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean
    05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima
    06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23
    07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24
    08 juni: Daantje82 & Wicjuh
    09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86
    10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801
    11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy
    12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER
    13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah
    14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby
    15 juni: Marloesje & Taby
    16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly
    17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31
    18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33
    19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan
    20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78
    21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28
    22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld
    23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23
    24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin
    25 juni: Frumpje & ilona21 & Loesie & Jesjuh
    26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje
    27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin
    28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy
    29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17
    30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi

210 passagiers voor de Roze LIMO!
    124 ongi.... 35 zwanger.... 12 negatieve test.... 0 twijfel....1 mk.... 8 onbekend....

Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden)
    1. bianca84 (juli)
    2. Miepie80 (juni)
    3. HoopGeluk (juni) ongi
    4. Nikita23 (juni) neg
    5. Dani 86 (juni)
    6. Sarah1981 (juli)
    7. Lies (juli) neg
    8. Jiska (juli)
    9. Joss81 (juni)
    10. Jusi (juni)
    11. Caitlin80 (juni) ongi
    12. Emma29 (juni)
    13. Susanbenjamins (juni)
    14. Miss butterfly (juni) ongi
    15. Melanietje (juli) neg

UP! ;)

14. rainstarrr

Thnx Yustin! Ik hoop dat het mij is gegund deze ronde.. En truste!

15. rainstarrr

@Yustin wanneer ga je trouwens weer testen meid?

16. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,490
    0
    0
    Yustin spannend!

Pfff ik ben echt doodmoe! Net klaar met werken en niet eens gek gedaan zeg maar!

Weltrusten voor iedereen

17. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    welterusten iedereen, hopelijk morgen weer een roze dag...

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @alle meiden die gaan testen, hoop op een roze berichtje ..zodat we niet massaal met z'n allen in juli/augustus zitten...is wel gezellie natuurlijk....maar niet het hoofddoel he ;)
    en voor alle wachtende op de wachtbank....

ik duim :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: !

19. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    slaaplekker iedereen.

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Welterusten meiden, enne geen bloed geeft moed!

Share This Page