Ik ook hoor.. dit duurt me veels te lang. Heb vanavond een afspraak om 20.30 bij de ha. Of ik mijn urine mee wilde nemen.. jah euhhh.. waar moet dat in dan? Maar goed zei ze, dan kan ook eventueel als het dan echt echt moet, hier... geezzz
Rainstarrr heb je niet nog een leuk tupperware bakje? Spannend vanavond naar de ha... Hier nog geen bloed.....durf nog steeds niet te testen
Haha, zelfs dat niet.. wel wat petflessen cola-light! hahaha Ik zie mezelf al aankomen daar.. Ben beniewd wat er gaat gebeuren hoor. Want ik hoorde van de assistent dat ze sowieso daar ook willen gaan testen op HGC in de urine. Maar wat als daar ook niets te zien is? Bloedprikken? Ben misselijk van de zenuwen (once again)
Ik ga straks naar het ziekenhuis om mijn urine te testen mijn huisarts wil geen test doen moet maar 2 weken wachten Eerste test:Kruidvat nega Vanochtend:clearblue vaag streepje Posi? Ik dacht bij mezelf zou het een voorgedrukt streepje zijn dus heb ik het gesloopt...En nee GEEN voorgedrukt iets... Maar toch wil ik het horen van de gyn... hihi Knuffs de zenuwachtige ikke
gefeliciteerd Emma, geniet ervan! en rainstarr: spannend, heb je niet een pindakaas potje, of van haargel of anders koop je toch een potje in de supermarkt, dan eten jullie vanaaf gewoon sperziboontjes uit een pot en dan heb je meteen een potje voor de ha...
Emma ook gefeliciteerd! Over de symptomen... ik moet zeggen dat ik weinig verschil merkte tot 2 dagen voor mijn NOD toen werd ik s middags misselijk toen ik de douche schoonmaakte met een bepaald schoonmaakmiddel. Ik had al vanaf het weekend af en toe ongikrampen en was er dus ook heilig van overtuigd dat de duivels weer door zouden breken! Alleen.... had ik juist deze keer niet pijnlijke borsten. Verder: grote eetlust, zin in McDonalds (onder het avondeten nog wel!) en ineens dronk ik een glas cola midden op de dag wat ik normaal bijna nooit neem. En ik had het idee dat ik sterker rook maar dat heb ik normaal ook wel eens voor mijn NOD. En heel erg verstrooid, vergeetachtig. Voor de rest eigenlijk niets bijzonders. Weer steken in mijn liezen maar dat had ik de vorige maanden ook dus ik dacht al dat het game-over was. Moest gisterochtend snel dus dacht doe even een testje dan kan ik me er overheen zetten. Het lijntje was heel heel licht. Vandaag al duidelijker. Voor de zekerheid test ik morgen of zaterdag nog een keer met CB. Wat ik nu merk? Niet veel bijzonders... best wel moe en veel steken in mijn onderbuik. En bij vlagen best wel misselijk. Vooral als ik wakker word of weinig gegeten heb. Juist als ik eet gaat het weer weg. Maar nogmaals meiden: veel klussen is echt niet nodig want je raakt echt maar van 1x zwanger. Alleen is het handig om te weten wanneer je je ei hebt. Dacht echt dat het game-over was. Hoop dat er nog veel meer ROZE bij komt! liefs Nikkie
Puzzcat24, hou je rustig en veel succes! Rainstarrr hihihi gewoon in een colafles doen! Snap dat je misselijk bent...Hier ook, maar puur van de zenuwen denk ik! Ik heb geen idee wat ze gaan doen bij de ha.......Spannend hoor!
Nikkie leuk dat je je symptomen beschrijft! altijd leuk om te lezen! hihi lijkt met echt zo'n geweldig gevoel. . . Ja weet natuurlijk al een beetje hoe het voelt maar dat was zooooo kort! Mocht helaas niet lang duren. Ik weet nog wel dat ik me meteen heel bijzonder voelde! Rainstarr, suc6 vanaaf bij de HA! ben benieuwd wat ze gaan doen! Duim voor je dat er iets heeeeeel leuks uitkomt
Hahah, ja kwou net zeggen.. dat wordt wel goed mikken met zo'n colafles Nee ik ga het gewoon daar doen, met kans op dat weinig HGC in mijn urine zit ALS ik zwanger zou zijn.. maar ja, als ik het niet ben, zal er toch niets uit die test komen.. dus so be it. Dan weet ik tenminste of ik wat borreltjes kan drinken bij de TT en ondefineerbare broodjes naar binnen kan gaan werken.
das dan ook wel weer zo! hihi Ja idd, spannend hier ook ja, ben bang dat ik dezelfde kant op ga als jij meid! Hoop gewoon dat wij van die vrouwen zijn die pas heeeeeeeeel langzaam HCG aanmaken, hihi
@ Emma: Gefeliciteerd meid! En nu genieten maar! @ Rainstar: Alvast succes vanavond. Spannend. Krijg je direct uitslag van de urinetest? @ Puzzycat: Succes meid! Zijn er nog fanatieke pendelaars? Liefs mij.
Hahaha dat zeg ik ook de hele tijd tegen mezelf. Dat zou mooi zijn, want dat zou ik dan tegen iedereen verkondigen en zou ik andere meiden wat hoop kunnen geven! duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim