dani: nee heb niet echt symptomen: ben alleen wat meer moe, moet ietsje meer plassen, heb geen spotting wat ik normaal wel had als ik ongi werd, temp blijft hoog (37,1 en 37,2) en ongikrampen gehad. Niet echt hele duidelijke symps vind ik.
@dani86 aan de ene kant- zwanger is zwanger Maar ja, overijd is overtijd ook natuurlijk.. hmmzz.. ik heb nu al 2x negatief getest en ben ook teleurgesteld. Volgens mij 2 dagen na je NOD is het misschien wat zekerder. Is per persoon verschillend.
ja ik weet het niet begin nu ehct zo te twijfelen denk dat ik zo evn op bed ga liggen ontspannen nadenken en boekje lzen..misschien helpt het!
rainstarrr eetse....naar twee keer nog niets.. En al 10 dagen er over heen.. wanneer weer testen dan?
@ nikkie en emma: GEFELICITEERD Well done, girls! @ meiden met de vrienden: balen weer! Ik hoop dat jullie ze nu echt voor het laatst op bezoek hebben! @ rainstarr: sterkte vanavond! Ik duim voor je dat je hcg gevonden wordt! @ wachtenden: come on girlzzzzz, laat je niet gek maken! Het zijn de ergste dagen van de maand, dat is absoluut waar en ik sta na het weekend ook weer in de wacht!
@weethetwel Vanavond bij de HA denk ik weer testen.. is kijken of ik daar meer geluk heb. @Go4baby Thnx! Hoop dat ik vanavond eindelijk wat rust heb! Stel dat ik zwanger ben, dan kan dat toch nog helemaal niet met zo'n echo te zien zijn? Vorige NOD was 21 mei...
Ik heb geen idee hoe snel het uhhh cellen klompje te zien is met de echo. Maar dat zal je huisarts vast niet doen? Of hebben ze daar wel een echo-ding? Maar volgens mij kan een echo al vanaf 8 weken. Misshcien wel eerder, er zullen vast wel meiden op 't formum zijn die daar meer van weten. Ik heb mn huisarts en echo post toevallig wel in 't zelfde gebouw en da's wel handig hopelijk! Ik zit nu eerst in mn klus dagen! (FF gaf gister al groen aan!) Nogmaals sterkte vanavond! Ik denk aan je, en zo te lezen heel wat meer dames hier! [-o< [-o< [-o<
Thnx thnx thnx.. ben BLOEDzenuwachtig.. Maarja.. mocht ik zwanger zijn moet er vast al wat HGC te detecteren zijn en daarnaast zit ik met mijn laatst NOD van 21 mei nog niet op 6 weken
Sterkte voor de dames die ongie geworden zijn! Zo te voelen kom ik jullie snel vergezellen, de duivels zijn bij mij in aantocht. Vandaag voor de zekerheid nog een testje er tegenaan gegooid, maar hardstikke negatief. Volgens mij moet je een dag voor nod ook wel al positief kunnen testen als je echt zwanger bent, uitzonderingen daargelaten.
nee maar ze zeggen toch dat de zaadjes die een meisje worden sterker zijn en omdat ze 2 of 3 dagen voor haar ei geklust heeft en daarna niet meer het een hele grote kans heeft dat het een meisje wordt vandaar. xxx miss butterfly
Hah ben benieuwd! Duurt nog wel even voordat we dat weten. Weet ook niet of we het van tevoren willen weten. Maar het maakt mij niet uit, als het maar gezond is. Volgens de chinese conceptie (zie tabel op deze pagina, links in het menu) word het een jongen hahaha. Ik heb zowel een nichtje als een neefje maar beide leuk hoor. Met de dame hebben ze meer te stellen hihi. Ach het heeft beide zijn charmes. Ik strooi ook nog even wat. ***************************************************** Hopelijk tot ziens bij de maart mama's!
Dan zou ik een meisje krijgen hihi! Ik moet nog steeds wachten tot ik de uitslag heb,die stomme pc van de gyn doet het niet!Raar maar waar! Knuffs ikke 8)
Ja, het schijnt zo te zijn inderdaad! Mannelijke zaad is sneller maar leeft korter en vrouwelijk zaad (uhm?) is sterker, het leeft langer. Maar ja, als je veel klust maakt het dus niet uit. Misschien eens een onderzoek hieraan wagen op het forum voor de meiden die maar 1 x geklust hebben en weten wanneer het ei was en of het een jongetje of een meisje werd!