Ik vind het knap dat je nog niet test Dani. Volgens mij had ik er allang een testje tegenaan gegooid. Succes met wachten dan, en fijn dat je morgen wat afleiding hebt.
vind het zelf ook goed dat ik nog niet getest heb......... heel raar net de test eens in mijn handen gehad en krijg een happy feeling van binnen.....heel raar.......maar wil het niet......te bang voor de teleurstelling.......ook steekjes in mijn zij (buik kant gedeelte)
Juli nadert al met rasse schreden! Super gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren... en er kunnen er nog steeds bij! Succes!
Gefeliciteerd Emma! (je stond op de lijst voor juli: moeilijk he wachten? haha) Ongi meide: dikke knuffel. Meiden op wachtbank: sterkte; I suffer with you
nou dames... jullie weten de spanning er wel in te houden zeg.... heeel veel succes...en nog ff wat hcg'tjes **************************************************************************************************************************
ik zal er hier ook nog eens strooien se, hcgkes ****************** *************************** ****************************************** ************************************************************
Heeeeeeeeee dames @zwangeren, gefeliciteerd! @ ongi dames, K*T hoor @ Rainstarr Laat je even weten vanavond, hoe het is afgelopen met je colafles Hier is alles nog rustig, alleen wat gerommel en gesteek in de buik. Wachten duurt lang hoor Maar goed geen bloed geeft moed Ik zal jullie zeggen, ik durf niet eens te testen, te bang voor teleustelling. Herkent iemand dit? Vast wel........ Liefs Joss
Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin 25 juni: Frumpje & ilona21 & Loesie & Jesjuh 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin 28 juni: hopes & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi 209 passagiers voor de Roze LIMO! 128 ongi.... 37 zwanger.... 9 negatieve test.... 0 twijfel....1 mk.... 8 onbekend.... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juni) 3. HoopGeluk (juni) ongi 4. Nikita23 (juni) neg 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) neg 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) ongi 12. Emma29 (juni) ZWANGER!! 13. Susanbenjamins (juni) 14. Miss butterfly (juni) ongi 15. Melanietje (juli) neg UP!
Ja, maar ik bedoelde meer dat ik het elke ronde steeds moeilijker vind om te testen. Ik wacht nu liever af wanneer ik overtijd ben. Als ik jou was zou ik op nod of er na testen!
Hallo mensen, Vanmiddag getest,kon niet meer wachten! Ik zie een heel heel dun lijntje niet heel duidelijk zichtbaar maar hij is er wel! Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik test morgenochtend nog een keer!
helaas bij mij zijn gisteren de gekomen. Ik had het gisteren echt even helemaal gehad. Volgende ronde zijn we op vakantie. Misschien dat dat helpt? Ik ga naar juli...
Voor alle dames die het wilden weten. Ben naar de HA geweest, maar die zei dat ik misschien een cyclus heb overgeslagen!? Wist niet dat dat bestond! Hij zei wel dat ik me in het ziekenhuis kon laten testen maar dat dat eigenlijk niks uitmaakte vergeleken met een thuistest. Ik schrijf dit Bericht trouwens op mijn mobiel omdat we richten het noorden gaan. Dus ik kan helaas ff niet antwoorden. Al met al Ben ik er niets mee opgeschoten..en nh ja. . Nog niet ongi dus! Haha
En superbedankt voor jullie lieve berichtjes! Heb er echt veel aan dat iedereen een beetje meedenkt. X!