hahahah nikkie nu al..... en kellox.....niet letterlijk erbij neervallen he lukt het zwanger worden zo moeilijk
Bianca en Marleen WHOW gefeliciteerd! Top hoor, geniet er maar lekker van......... @Diaantje17 een bannercheck is volgens mij niets anders dan checken hoe je cylcusbalkje eruit ziet, dat is je banner..... Hier humeurig, volgens mij betekent dat dat de duivels in aantocht zijn.... Liefs Joss
nou dames ik ben nu met de hond wandelen en dan richting mijn ouders........ spreek jullie waarschijnlijk morgen pas weer.......heb nu wel krampjes in mijn buik dus we wachtten af! fijne dag nog allemaal ! XXX een afwachtende dani
Ach Hopes, wat naar nou..... Hou je sterk he, het komt er vast een keertje van..... maar wanneer? Wachten duurt lang. Knuffel Joss
@zwangere meiden gefeliciteerd @ongi meiden balen zeg kop op @wachtende meiden veel sucses ik duim voor jullie Nou na een week in het ziekenhuis gelegen te hebben ben ik er eindelijk weer hoor met mij en de kleine gaat gelukkig als redelijk goed (met kleine goed) dus kom ik maar snel weer wat hcgtjes strooien daar komen ze he strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi
Zwangere meiden GEFELICITEERD! Hopes. dikke knuf! Vivian, was dat omdat je je steeds zo vreselijk ziek voelde?
Jeetje wat een roze deze maand!!! Topppie hoor.. Ik las dat er weer een paar dames zwanger zijn (ben namen even vergeten sorry, heb ook al last van zwangerschapsdementie echt waar vriendje moet me in de gaten houden) gefeliciteerd en geniet ervan!!!!