@josje81 + maranka ja ik moest zoveel overgeven hield niets meer binnen dat ik aan mijn reserve vetten ging ik leefde daar op zeg maar ook had ik uitdroging en daar bovenop nog eens een zware blaasontsteking kon er ook nog wel bij dus hebben ze me aan het infuus met vloeibare voeding gelegd en een kuur zodat ik weer wat kon aansterken en ik voel me ook stukken beter alleen smorgens nog wat misselijk dus heeft wel gebaat maar je zwangerschap leuk beginnen is anders hoor heb wel al echo gehad daardoor dat vond ik wel super wist ik tenminste dat de kleine het goed maakte dat was wel mijn grote zorg
Had je dat overgeven gelijk al of kwam dat pas na 5 weken ofzo? Ik ben nu s ochtends wel misselijk maar niet extreem. Hoop dat het zo blijft! liefs Nikkie
He vivian Jee wat naar zeg Nou gelukkig dat het weer beter gaat nu en dat het met je kleine hummeltje goed gaat! Meiden ik zat net op de vlinderpaginas te lezen, ik wist namelijk niet wat dat was.... maar daar wordt je ook niet vrolijk van.... Er was een doorverwijzing naar een 'vlindersite' en daar zie je allerlei paginas van mensen die hun kindje vroeg verloren hebben, inclusief foto's. Ben er gewoon een beetje naar van, dus bij deze even een waarschuwing...... Ik ga werken tot vanavond laat en morgen heb ik vroege dienst.... Ik zie jullie morgen pas weer meiden! Lang leve mijn werk, heb ik tenminste wat afleiding in deze spannende dagen pffffffffffff Sterkte en/of succes voor allen Liefs Joss
@nikkie nee in het begin was ik ook alleen met vlagen misselijk maar langzaamaan werd dat steeds erger toen ik bijna 6 weken was kon ik niets meer binnenhouden niet normaal meer maar de gyn denkt dat de zware blaasontsteking het waarschijnlijk verergert heeft doordat daardoor mijn weerstand slechter was dus meid schrik nu maar niet hoor als je geluk hebt blijft het gewoon zoals he nu is! ik had gewoon veel pech
Marleen gefeliciteerd! Hopes, voor jou hoop ik dat je snel doorgestuurd mag worden naar de gyneacoloog.
Meiden die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd en geniet er van he. Meiden waar de zijn gearriveerd, balen zeg, hopelijk is het de volgende ronde wel raak. En de meiden die binnenkort kunnen testen daar duim ik voor dat ze een positieve test in handen hebben. Groetjes Taby.
Hallo mensen, Vanmorgen weer 2x getest. En 2x een dun lijntje! Dusja morgen nog maar is! Zou het....................
Pfff, ik dacht vanmorgen dat het er echt weer uit kwam.... was echt misselijk Maar hier ook weer wat HCG's voor de liefhebbers: STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI STROOI
zou fantastisch zijn..hoop dat het morgen een mooi testje is met een dikke vette streep ! Alvast een heel voorzichtige ..GEFELICITEERD !..oeps...schreeuw ik het toch nog hard!..ach kan toch niet anders dan YESSSSSSSSSSSSS
Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin 25 juni: Frumpje & ilona21 & Loesie & Jesjuh 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin 28 juni: hopes & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi 209 passagiers voor de Roze LIMO! 129 ongi.... 38 zwanger.... 10 negatieve test.... 0 twijfel....1 mk.... 8 onbekend.... Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) ZWANGER!! 2. Miepie80 (juni) 3. HoopGeluk (juni) ongi 4. Nikita23 (juni) neg 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) neg 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) ongi 12. Emma29 (juni) ZWANGER!! 13. Susanbenjamins (juni) 14. Miss butterfly (juni) ongi 15. Melanietje (juli) neg @ Bianca super gefeliciteerd!
Hey ladies. Ik wil graag de pendelaars vertellen of ze gelijk hadden, maar wie hebben er nou gelijk, de dames die juni gependeld hebben of de dames die juli gependeld hebben? Mijn gem cyclus was 33 dagen en op dag 34 heb ik getest, terwijl ik mijn nod op 1 juli had gezet (waardoor ik juni dus over zou slaan). Wie heeft gelijk? Juni of juli zwanger?