Ik heb vrijwel nooit roodverlies sinds ik gestopt ben met de pil. Dus ik denk inderdaad dat het je ongi is geweest. Kan ook nog een nasleep zijn van het ontpillen. Succes met alles
Goeiemorgen Dames, Ik weet eigenlijk niet ofdat mijn banner klopt daar mijn eisprong vroeger was dan dat de banner me aantoonde, deze morgen zeer grote pijnlijke steek gehad in de onderbuik (zo'n echt ongisteek) daarna nogwat maar kleindere. Nu is het over. Wat zou dat nu weer zijn. Kmoet toegeven ik ben er wel mee bezig met het hele gedoe 'zwanger worden' maar dat is ook logisch niet, we proberen het tenslotte allemaal, ik doe wel meer mijn beste om wat afleiding te zoeken en er niet steeds constant over te praten want de eerste maand dacht ik bij het minste ah nu ben ik zwanger, misschien wel omdat de eerste keer klussen was. Aan iedereen nog veel succes !
Nou ik vrees dat het vandaag gewoon komt hoor. Net bij het toiletbezoek dacht dacht ik wat roods te signaleren
he jannes, spannend joh! ik duim voor je! ben blij te horen dat ik niet de enige ben met zo'n gekke ongi! Bij mij was het bruinverlies minimaal, haast geen tampon nodig, inlegkruisje was veelal genoeg... En bij jou? Of hoort t wel meer te wezen? en heb jij wel gewoon een eisprong? bedankt iig voor je reactie... voel me al stukken beter
Ik verlies heel weinig bloed en ook echt maar een dag of 3. Heb gewoon een eisprong en ben ook al ooit zwanger geworden (helaas MK). Heb mijn huisarts ooit gevraagd of het erg was dat je zo weinig ongi had en dat kon echt geen kwaad. Ieder lichaam is anders!
Dag dames! Ik kom me hier ook maar eens melden want het spannende deel van m'n cyclus is weer aangebroken! 3 juni is mijn verwachte NOD! Dit is min of meer de 4e ronde voor ons maar wel de eerste ronde dat we echt heel precies rond de eisprong vaak geklust hebben. Ondertussen ben ik ook na lange tijd weer aan de lijn (en ik hou het al drie dagen vol -> jay!)
Hoi dames, Hier vannacht al voor de 5de nacht achtereen vreselijk naar gedroomd. Word er gek van zo langzamerhand en wordt steeds moeier. Verder rustig op de wachtbank. Scheelt wel als je er niks van verwacht. Maak me niet echt druk. Hoop alleen dat ik me meer nu weer aan mn normale cyclus zal houden, want dan ben ik er als we op vakantie gaan al bijna vanaf. Zou wel fijn zijn.
ja dat weinig bloedverlies hoor denk ik bij het ontpillen. Ik heb ook maar 2 dgn goed bloed verloren en de rest niet tot nauwelijks bruinverlies. Van mij mag het wel zo blijven 8)
Ik heb het inderdaad ook dat weinige bloedverlies, vind het niet erg maar wel raar normaal met pil altijd 4/5 dagen heel erg... Wij gaan maar weer beginnen met klussen... hellemaal niet vervelend om te doen....en maar hopen dat het nu raak is LIEFS nony
hallo meiden nou hij is weer vertrokken hoor! nu maar hopen dat mijn eitje al geweest is en dat het raak is deze maand.. we balen er namelijk wel erg van dat hij elke keer weer gaat werken zo rond mijn eisprong..(volgens de banner) ga toch maar ovu testen bestellen als ik deze maand niet zwanger blijkt te zijn, ben toch ergens wel benieuwd... keep u posted liefs dionne
Wie van jullie heeft er al langer ervaring met ovu-testen? Ik heb deze maand voor het eerst getest en ben heel erg aan het twijfelen... Begin vorige week elke keer helemaal geen 2e streepje, vanaf donderdag wel, en die werd steeds donkerder en duidelijker. Zondag de donkerste test gehad, maandag weer een iets lichtere, gisteren niks meer. Maar ook die van zondag en maandag weren nog steeds iets lichter dan de controle streep. Dusss was dat een ei of niet? Zaterdan en maandag geklust, duimen draaien nu.
He Dionne, ook mijn mannetje is vertrokken en hoop dat we op tijd zijn geweest. Hij is maandagnacht vertrokken, maar heb volgens mij maandag mijn ei gehad, dus dan zou het nog kunnen... Hard duimen dus maar, en ik duim gelijk ook voor jou! groetjes, Miepie
Dank je Jannes, dat hoopte ik al. Maar omdat er staat dat hij alleen positief is als hij donkerder of even donker is... Nou ja, kan er weinig aan veranderen, hopen dat de zwemmertjes van zaterdag of maandag hard hun best doen!
Hey meiden, ik kom me hier ook melden. Ben net ongi geworden, mn nieuwe NOD is 20 Juni. Hopen dat Juni een mooie roze maand gaat worden....
heej meiden, wat ben ik blij om te horen dat jullie ook gekke ongi's hebben! Mijn ongi was dus erg vreemd, zeer matig bruinverlies, maar wel anderhalve week lang! maar ik ben helemaal opgelucht na jullie verhalen! Dat zou dus betekenen dat mijn cyclus helemaal niet zo lang is, 31/32 dagen, joeperdepoeper... Sorry maar ben zo opgelucht, ik was al helemaal bang dat ik geen eisprong had ofzo... Nouja, ik ben een beetje een stresskippeetje af en toe jannes erg verdrietig van je miskraam... en nu heelveel succes met klussen en wachten, dat geldt nat voor iedereen