He pooh, ik ben allang blij hoor, was al bang dat ik zo'n spookcyclus zou krijgen, die sommigen hebben als ze ineens zwanger proberen te raken...
ik was ook bangvoor een lange cyclus. teste pas na NOD een heeeeeel licht streepje. dus durfde er eerst niet meer op te hopen. lijkt me zo erg, overtijd zijn maar niet zwanger.. dan kun je ook niet verder. ik wil dan graag door, zodat je weer met friss moed kunt beginnen. als je toch niet zwanger bent kan je maar beter zo snel mogelijk ongie worden, tenminste das mijn motto. nieuwe ronde nieuwe kansen
gelukkig is voor jou anders gelopen lieveheersbeestje.Maar hoelang heb jij er nu over gedaan om zwanger te raken ?
zoals je onder al mijn berichten kan zien , was dit onze 3e ronde. de 2e ronde was ook raak maar dat werd een vroege miskraam. de 1e ronde zijn we niet veel aan klussen toe gekomen en wist ik nog niet wanneer mijn ei was. ik ben dus een enorme geluksvogel tot nu toe. zo snel , bijna niet te geloven. zie het niet heel simpel hoor , echt , als ik zie hoelang sommigen al bezig zijn , dan mogen we onze handje dichtknijpen. ben erg dankbaar, en hoop dat het nu goed mag gaan. ben me erg bewust van het grote wonder. gun het iedereen zo ontzettend..
Lievebeestje, ik kan niet uit je banner opmaken dat het je 3e ronde was hoor? Of kijk ik er nu zo overheen? Nou, ik ga zo afsluiten en naar bed. Morgen dan eindelijk testen!
dan heb ik er over heen gelezen soory haha maar komt ook omdat je nog jong bent want toen ik tussen de 22 en 28 jaar was was ik ook heel snel zwanger.Maar nu ben ik 35 en duurt het gewoon langer is niet erg maar zou wel leuk zijn als het raak is
Inderdaad, ben er blij om hoor! Moet eerlijk bekennen: Ik wil erg graag zwanger worden, maar ivm mijn deeltijdstudie zou het over drie maanden pas echt goed uitkomen! Kan ik bevallen in de grote vakantie Maar ik weet: Niets is vanzelfsprekend, dus ik houd overal rekening mee..
Nee, maar het zou prima te combineren zijn. En inderdaad, het komt zoals het komt, en er zijn gelukkig genoeg latere instroommogelijkheden om de studie eventueel weer op te pakken. Ne pas de problem.
gelukkig dan maar nikita ben ik blij om haha hier duik ik er in het is al weer na 1enen haha echt tijd en kan heel moeilijk het uit knopje vinden doei trusten allemaal en tot vanavond
Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje 16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin & Pluisje79 25 juni: Frumpje & ilona21 & Loesie & Jesjuh 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin 28 juni: hopes & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi 209 passagiers voor de Roze LIMO! 140 ongi.... 39 zwanger.... 4 negatieve test.... 0 twijfel....2 mk.... 18 onbekend.... Up!
Knorrsan was ook ongesteld geworden dacht ik te lezen in het 'zwanger worden' gedeelte. Vandaag ga ik testen!
Hello ladies! Zijn er nog dames die ook zo 'heerlijk' overtijd zijn als mij! pffff Of ben ik nog de enige JUNI NODDER? Dikke X Kel