Hoi allemaal, OOK ik ben zondagochtend ongi geworden ! Echt wel NIET leuk ! Maar ja ik mag zo nog niet klagen het was tenslotte mijn eerste ronde. Hopelijk deze maand meer succes mijn NOD is 3 juni, dus word weer een lange maand wachten, nu ik heb al zoveel verhalen gehoord over dat vakantie meestel het beste is om zwanger te worden, wel ik vertrek op dertien juni naar de heerlijke warme zon, mocht het ons deze maand nog niet lukken, zit ik de volgende maand in het paradijs met mijn meest vruchtbare periode (en ondertussen bloed ik ook niet op reis) das ook wel mooi meegenomen. Nu dat is nog ver in de toekomst weet ik wel! We zullen eerst NOD 03/06 afwachten en dan nog wat verder praten.
hier ook: 15 mei vertrek ik naar het zuiden voor een weekje, zou net mijn vruchtbare periode zijn dus wie weet we doen ons best
Hier zijn de duivels dan eindelijk vertrokken,....pfff 7 dagen... sjonge wat een lang gedoe zeg... Maar goed we gaan er nu leker weer tegen aan... gewoon hele maand om de dag.. dan moet het toch goed komen.. daar kan het dan in ieder geval niet aan liggen..hihihi.... Begint in Juni al aardig vol te lopen... wel gezellig, maar jammer dat het niet zoveel positiefs nieuws geeft... In mei leggen alle vogels eieren dus lukt het ons in mei ook om een goed ei te kweken zodat we in juni allemaal een mensenkuiken kunnen "verwachten" Vandaag ging zoonlief voor het eerst naar de basisschool.....echt super leuk, maar ook wel spannend.. volgens mij voor mij erger dan voor hem.. Hij vond het super! Komende maand hebben we het erg druk met verjaardag van hem en ook met andere verjaardagen dus gelukig geeft dat wat afleiding... Nou dames... succes de komende tijd en tot snel... kuzzz Dees
hoi hier is het bloed alweer verdwenen...heel raar ik wacht gewoon af.... komen ze of komen ze niet?,
vanmorgen ongi geworden tot nu toe erg weinig maar de rest zal straks wel komen mijn volgende nod is 4 juni
he dames, Ik ben poosje nietgeweest hier... Ben eidnlijk serieus genomen door GYN, (omdat ik al 2 kids heb, op "normale"manier wilde ze het afwachten...) Ben vandaag ongi geworden, na het te hebben opgewekt met orgametril. Nu mag ik dan eindlijk met de CLOMID beginnen! Ik hoop zo dat er nu wel een eisprong komt! misschien in grote vakantie dan zwanger? nou jullie ook allemaal veel suc6! liefs Linneke
passagierslijst voor een ............... 01 juni: Caitlin80, Sammy87, Dani86 02 juni: Eekje, Anna26, Mpje, Rebbel, sann 03 juni: Silla, Frumpje, Xanado83, KellyM 04 juni: Nathalie1973, Ichtus, Mausje, claire, Linneke, Jovalene, Lana 05 juni: 06 juni: 07 juni: 08 juni: 09 juni: 10 juni: 11 juni: 12 juni: 13 juni 14 juni: Jollie 15 juni: 16 juni: 17 juni 18 juni 19 juni 20 juni 21 juni 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni 20 passagiers voor een grote ROZE ..... ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel....
he meiden ik heb toestraks negatief getest ik baal als een stekker hoop natuurlijk heel diep van binnen dat mijn de duiveltjes niet komen en dan ik na 11 mei alsnog positief test maar ja voorlopig nog f afwachten en hopen dat buikpijn en misselijkheid wel snel wegtrekken want daar word ik nu knettergek van
idem dito... al 5 dagen aan het wachten na negatieve test zaterdag. Maar denk wel dat ik me bij juni zal mogen aansluiten. Zal wachten zijn op ongi om NOD te kunnen bepalen Twins
passagierslijst voor een ............... 01 juni: Caitlin80, Sammy87, Dani86 02 juni: Eekje, Anna26, Mpje, Rebbel, sann 03 juni: Silla, Frumpje, Xanado83, KellyM 04 juni: Nathalie1973, Ichtus, Mausje, claire, Linneke, Jovalene, Lana 05 juni: 06 juni: 07 juni: Pat 08 juni: 09 juni: 10 juni: 11 juni: 12 juni: 13 juni 14 juni: Jollie 15 juni: 16 juni: 17 juni 18 juni 19 juni 20 juni 21 juni 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni 25 juni 26 juni 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni 21 passagiers voor een grote ROZE ..... ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel.... Je staat er op Pat! Succes!
Vivian, Twins en Daantje, balen van de nega testen! Hoop voor jullie dat er toch nog een positieve uitslag uitkomt!
Kan ik er ondertussen ook nog bij? Hopelijk kunnen we samen zwanger worden deze maand. Ik begin zo'n beetje kotsbeu te worden. Groetjes en misschien tot later. Deze maand gaan we er ons werk van maken en laat ons hopen dat het mag beloond worden.