NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @pooh.. ja dat hypere merk ik echt.. is ook wel handig hoor.. zo gebeurd er ook nog s wat in huis..(grapje.. ben al zo'n poetserd, maar nu helemaal) kga t wel volhouden en als ik m ff heb zitten kom ik hier wel ff galspuwen.. ben ik t kwijt enjullie dames kunnen er vrolijk overheen lezen dus dat scheelt weer.. misschien komt er nog weer s wat grappigs uit...

Welkome nieuwe dames

en iedereen welterusten en tot morgen...

kuzzzz

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi Ichtus,
    Ik ben ook gestopt 4 weken geleden. Inmiddels weer een week lang 1 sigaret per dag met mijn vriend meegerookt (hij begon na 2 weken weer). Hij is nu een weekje weg, en ik heb sinds vrijdag niet meer gerookt. Vind het ook wel moeilijk, zeker nou ik de hele avonden alleen thuis zit te werken; moet me echt inhouden om een pakje te gaan kopen :oops:
    Maar we gaan volhouden!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zat te denken: is het niet raar dat je zwangerschap wordt geteld vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie? Want dan zou je met een langere cyclus dus al langer zwanger zijn dan iemand met een kortere cyclus, terwijl de bevruchting op dezelfde dag plaatsvindt. Of zeg ik nu iets heel doms?

Nou ja. Wilde even iedereen die komende dagen zijn ei heeft veel plezier wensen met klussen en iedereeen die op de wachtbank zit heel veel succes met wachten en duimen [-o< !

@ Claire: gezellig dat je weer terug bent en een fijne vakantie hebt gehad!

4. Niet meer actief

Bannercheck!

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Zoals het ernaar uitziet heb ik netjes op dag 14 mijn ei gehad.
    Dus mijn NOD komt weer iets vroeger te liggen :D

6. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen dames!

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Als je bv op predictor.nl gaat berekenen hoe lang je zwanger bent moet je ook de lengte van je cyclus opgeven en wordt daar rekening mee gehouden! ;)

8. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Ik kom net van mei, ben vandaag ongi geworden...mag ik mee voor 21 juni?

Verder ff nix, gewoon balen en de draad weer oppakken even...

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgennnn

@Anieteke, hoop dat je in Juni meer geluk hebt. Blijf hopen :)

10. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo dames

nou ik weet het zekers, ik heb gister mijn ei gehad!
    ik heb ruim een uur niets kunnen doen van de pijn aan mijn rechterkant.. eerst dacht ik dat het mijn darmen waren en dat ik gewoon even naar de wc moet maar toen er maar niets kwam begreep ik het ff niet meer, later straalde de pijn oer mijn heup heen naar mijn rug en daar centreerde de pijn zich... toen viel het kwartje.. mijn eitje!

nou ik kan wel zegen dat heel erg lang geleden is dat ik zo erg last heb gehad van mijn ovu..
    nu maar hopn dat het raak ik, we hebben iederegeval eergister nog flink geklust...

liefs dionne

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goede morgen dames O:)

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ook ik kom me melden voor juni. Zet mij maar op de lijst voor 22 juni.... Tjonge wat klinkt dat weer ver weg he :(

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jannes op mijn verjaardag, hopelijk brengt het je deze keer wel geluk

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ha ha... dan zou jij mij voor jouw verjaardag een cadeau geven :D Vind ik een goed plan!

15. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Goeiemorgen meiden, hoe is t hier allemaal? Voor de meiden die zich weer gemeld hebben voor NOD Juni, balen zeg, in ieder geval welkom en veel geluk en succes deze ronde. Hopelijk wordt het een mooie maand voor jullie, en voor de meiden die voor hun ei zitten veel klusplezier en voor de meiden op de wachtbank, veel succes met wachten, hopelijk datv de tijd snel zal gaan!

16. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    hoi hoi

leuk dat ik terug ben en zulke verwelkoming krijg

ik moet zeggen dat ik het wel heel erg jammer vind dat er zoveel mensen zich nog moeten aanmelden voor juni :(
    ik hoop dat deze maand dan ook beter mag zijn dan mei! die limo is groot genoeg voor ons allen toch? en anders bestellen we er nog eentje bij :)

hier vanmorgen vruchtbaar slijm ontdekt (terwijl FF mijn ovudag al op dag 9 had staan) dus daar moet ik niet meer vanuit gaan en denk dat het vanavond lekker klussen wordt

ik heb hier nog heel wat werk te doen van de thuiskomst: een berg strijk ligt op mij te wachten, moet dringend boodschappen doen want hebben niets meer in huis, poetsen, vanavond nog les gaan geven en tussendoor probeer ik nog wat van de zon te genieten dus ik zal hier niet veel te zien zijn vandaag

hou jullie goed hier allemaal

lieve groetjes
    claire

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen,

Ik heb mijn banner op 30 gezet deze maand, een gemiddelde van de laatste 3 maanden, maar eigenlijk wil dat natuurlijk niks zeggen... Volgens mij word het een kortere cyclus, aan de slijmpjes te merken. Ik verplaats mijn NOD evengoed niet, te lang is beter dan te kort denk ik dan maar.
    Welkom aan de meiden die zijn gekomen uit Mei, veel succes iedereen!

18. KellyM

KellyM Lid

3 mei 2007
    87
    0
    0
    Bediende
    België West-Vlaanderen
    Goeimorgen Dames,

Even de banner checken, dat wachten maakt een mens echt zot vind ik , de eerste dagen viel het nog goed mee tot gisteren voelde ik me eigenlijk echt niet zwanger, maar dan begin je te denken en dan plots begin ik weer hé, eens aan de borsten voelen of ze geen pijn doen, mijn aders checken, enz.... enz..... brrr nu de tijd begint zich in te korten en hopelijk mag ik samen met iedereen hier in het roze.

Binnen een kleine drie weken (13 juni) vertrekken we voor twee weken naar Lloret de mar, ik hoop echt op die lekkere warme zon ! en voor de rest genieten en klussen. Ik kijk er echt naar uit om even weg te zijn van alles, alhoewel onze vakantie al redelijk geplant is daar Lloret zo'n genre ibaza is hebben wij reeds plannetjes over hoe we de dagen zullen vullen want echte fuifbeesten dat zijn we geweest !? Dus lekker uitstappen maken naar Barcelona enz.... echt romantisch genieten en vooral KLUSSEN alé als het dan nog nodig is hé, anders ook wel want die zon die maakt me echt wel heftig ! hihi :rolleyes:

Aan al onze 'jammer genoeg voor jullie' nieuwelingen , welkom , succes, en ik wens u zeker ROZE ! ;)

19. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Hoi hoi allemaal, mag ik vast op de lijst voor 22 juni?

Ik denk dta ik behalve af en toe een banner check hier pas na mijn eitje kom mee kletsen... dus voor iedereen die voor de 22ste op de lijst staat zorg er voor dat ik straks veel roze zie als ik terug kom...

Veel succes en veel klus plezier allemaal...

20. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Passagierslijst

01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca
    02 juni: Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123
    03 juni: Silla & Frumpje & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek
    04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana
    05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80
    06 juni: MissN & Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot
    07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Susan71 & claire & Titus & moedergans
    08 juni: Daantje82 & Wicjuh
    09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Seker
    10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28
    11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje
    12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje
    13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah
    14 juni: Jollie & barbie79 & Mss Ace & Lolly & minnie01
    15 juni: Marloesje & Julita
    16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy
    17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa
    18 juni: Weethetwel
    19 juni: Pearly & Twins & Angelique79
    20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf
    21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke
    22 juni: Jannes & Nieuwbegin
    23 juni: Glitter
    24 juni:
    25 juni:
    26 juni: Dotje1986
    27 juni:
    28 juni:
    29 juni:
    30 juni:

104 passagiers voor de Roze LIMO!
    ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel....

Anieteke, Jannes en Nieuwbegin, jullie staan er bij op! Succes deze ronde!

Deel Deze Pagina