Ja, ik wacht nog wel wat langer met testen, zal mijn banner aanpassen. Ik durf dat nu nog niet zo goed!
goedemorgen dames. @ nony; het zou inderdaad een adertje kunnen zijn.. even afwachten wat het doet vandaag, of het meer wordt of niet..
Haai ladies goedemorgen.. Heb een klein vraagje.. Ik heb eergisteren een bijna positieve ovulatietest gehad. Als er nog een laagje overheen kwam, was de test positief. Gisteren dacht ik dat het dikker zou worden, maar helaas was hij veeeel dunner geworden. Heb ik mijn piek net gemist? En is mijn eisprong vandaag? Of gisteren? Waarschijnlijk heb ik weer een cyclus van 24 ipv 26.
Goedemorgen lady's, @Bigdream, wat spannend joh, wanneer ben je van plan te gaan testen? @Daantje82, succes op de wachtbank meid, ik duim voor je dat het raak is! Pfff ik weet echt ff niet wat ik als NOD aan moet houden, het gemiddelde van al mijn cyclussen? Of toch maar de langste (is ineens zo lang), maar misschien duurt m'n cyclus nu wel nog langer dan de vorige? Ik dacht ook al mijn eisprong gehad te hebben, had dinsdag een posi ovu-test maar tot mijn verbazing had ik die woensdag en donderdag ook, dus ik weet niet of die testen goed zijn... Ga straks nog ff een test doen, kijken of ie weer posi geeft. Haha ik weet t, ik zit mezelf gek te maken Maar af en toe weet ik t echt niet meer.... Hebben allemaal wel eens zo'n dag toch? Meiden iig een hele fijne dag toegewenst...
We hebben ons best gedaan...steekjes zijn nu wat voorbij en maar weer afwachten Juni begint weer dichter bij te komen!
heel erg bedankt! bij ons was het een snelle en in het letterlijke van het woord; een klusbeurt we waren allebei zo moe en toch had ik ook zoiets van ja, we kunnen toch maar beter een kans grijpen hé en tja, daarna kon ik niet in slaap vallen van de warmte en dus maar 5 uurtjes geslapen pfff gelukkig heb ik nog vakantie... juni begint idd al dichterbij te komen en mijn afspraak bij de gyné ook ik heb nog steeds geen eisprong gehad en mijn temp blijft hangen op 36,2 dus ff afwachten nog wat die de komende dagen doet maar ik zal dus geen cyclus hebben van 28 zoals vorige maand
Meld me hier ook maar aan voor 4 juni. Heb 2 cyclussen per maand of ovulatiebloedingen. Zijn de doktoren nog niet over uit. 18 mei had ik ongesteld moeten worden, niet geworden dus en 2 negatieve testen. Ik denk dat ik deze menstruatie gewoon over sla deze maand.
Nog 1 x een vraagje over de pendels. Als een pendel zegt mei zwanger. Ben je dan in mei zwanger geworden en kom je het te weten in juni of wat? Ik snap t niet meer
En hier nog iemand voor de wachtbank, kreeg ook een mooi rood kruis van FF. maar waarom duurt een maand nou zoooooo lang? We hebben wel goed geklust, dus wie weet Meiden, succes met wachten, en voor de anderen: klus'ze!