Je hebt verschillende sites. Ik heb de mijne via: http://lilypie.com/ Vaak is het zo als je op de banner van iemand anders klikt dat je naar de site gaat waar diegene die aangemaakt heeft
zo dames......wat een dag! ik dacht dus dat ik van alles kn doen niet dus. ik was om hal 9 op school en werd gebeld door mijn werk of ik kon komen werken.....daar gingen mijn plannen. heb dus van 11 tot 19uur gewerkt had gehoopt bij te slapen en van alles te doen! net na het werk gegeten en een ijs gaan eten en net lekker gedoucht! ga nog even hier rondkijken en slapen ben moe en morgen ook weer druk! morgen auto maken kleine van mijn nicht passen wat boodschappen doen en een verjaardag! ga waarschijnlijk vlechtjes laten zetten ipv extensions is goedkoper en net zo mooi S ik heb nog altijd zo een last van mijn buik/maag en van die steken onder mijn linkerborst.word er nu helemaal gek van niets helpt! ga even lezen doei
Ik ben savonds en sochtends aldoor zo miselijk, niet overgeven maar wel raar gevoel, ben niet zwanger, nega test, hoort dit ook bij het ontpillen? Als ik al die ontpil kwaaltjes had geweten was ik er nooit aan begonnen.... LIEFS nony
goedemorgen meiden! hoe gaat het hier met jullie? lekker geklust? en lekker geslapen? sommige op de wachtbank, hopelijk nog niet te veel stress? ik heb echt slaap ingehaald deze nacht van deze week mijn slaaptekorten, het heeft me goed gedaan straks doe ik nog even een ovutest, hopelijk heb ik wel een vet positieve test in handen en kunnen vanavond nog eens goed van bil gaan zo meteen even mijn hondje afdroppen bij de kapper, ondertussen kan ik gaan sporten, daarna eten en douchen en gaan shoppen in sluis heb dringend nieuwe zomerkledij nodig want alles is te klein geworden door die overtollige kilo's (moest het dan nog van zwangerschap zijn zou ik het belange nog niet zo erg vinden ) maar ik werk eraan! ik ga ook eens kijken om teunisbloemolie te kopen en deze te gaan gebruiken, heb daar al veel goede dingen over gehoord dus wie weet baat het niet, schaadt het niet vind ik en ik MOET 4 juni terug stoppen met roken heb deze maand echt een dip gehad betreft de hele affaire rond het zwanger worden (erg na de derde ronde pas ) maar vanaf volgende maand ga ik er terug volledig voor! stoppen met roken is goed voor betere doorbloeding en wie weet helpt die teunisbloemolie een beetje om mijn cyclus te reguleren en mijn hormonen een beetje in balans te krijgen doen jullie nog leuke dingen vandaag? lieve groetjes claire
Hoi Claire, Goed dat je gaat stoppen! Ichtus, Pooh en ik zijn ook net gestopt, dus kom gerust hier even uithyperen als je het even moeilijk hebt! Ik zit mezelf helemaal gek te maken hier. Gisteren was ik er nog van overtuigd dat het zeker niet raak was (hihi, juist ómdat ik pijn aan mijn borsten en een raar gevoel in mijn buik had. Vorige maand namelijk ook last van en toen was het ook niet raak). Maar nu ben ik mezelf toch weer hoop aan het geven > de hele ochtend al een trekkend gevoel in mijn baarmoeder en een opgeblazen gevoel... 5 dagen na mijn ei. Ga mezelf maar weer even streng toespreken, niet gek laten maken door mijn eigen lichaam! Fijn weekend allemaal! Miepie
Ik heb twee weken geleden ook broeken en bh's in een maat groter moeten kopen. Maakte me eerst verdrietig en ook idd omdat het niet met zwangerschappen te maken had. Maar nu ik die grotere passende maat heb gekocht voel ik me veel lekkerder. Als alles constant te strak zit wordt ik helemaal gek Maar ik wil deze maand ook weer gaan sporten en met eten op letten. Echt doen hoor! Ik ga duimen dat het je gaat lukken! Voor mij hebben nicotinepleisters heel erg geholpen! Succes! Ik ga snel wat schoonmaken en boodschappen doen, vanavond komen er vrienden gourmetten. Iedereen een fijn weekend!
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 02 juni: Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 03 juni: Silla & Frumpje & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & jessica83 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: MissN & Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Susan71 & claire & Titus & moedergans & Mariebel 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & barbie79 & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo 23 juni: Glitter 24 juni: 25 juni: 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: 28 juni: 29 juni: 30 juni: 110 passagiers voor de Roze LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel....
Gister werd mij duidelijk dat ik maandag niet hoef te testen. Helaas... We gaan al de 25ste ronde in... Nu wil ik ook wel een keertje zwanger worden... 8 Juni hebben we iig een afspraak met de fertiliteitsarts om alle onderzoeken en uitslagen daarvan te bespreken en eenbehandelplan op te stellen.
@ marieke21 ik duim voor je dat het voor jullie deze maand wel raak zal zijn! Na zoveel ronde is het jullie heel erg gegund! (iedereen natuurlijk! )
dames ik kom jullie vergezellen, gisteravond ongi geworden. mag ik op de lijst? mijn nod is 21 juni! liefs marieke