@ Daantje82 dat is een leuke trouwdatum! Leuk om naar uit te kijken! Zijn jullie allemaal getrouwd? Ik ben bijna 7 jaar samen met mijn lieverd en we hebben wel een geregistreerd partnerschap maar ik denk niet dat we gaan trouwen, tenzij dat het makkelijker is ivm de kinderwens
Jah 9 is mijn geluksgetal, vandaar deze datum Is ook wel een voordeel kan ik heeeel veeeeeel gaan sparen hahaha.
Spannend! Alleen een dingetje snap ik niet zo goed (ben het ff kwijt) We lopen allebei gelijk. Ik ben op woensdag 9 mei ongesteld geworden en heb een cyclus van 29 dagen. Dat betekent toch dat ik deze maand op donderdag 7 juni ongesteld zou moeten worden (liever niet! ). Dan is mijn NOD 7 juni toch en die van jou ook? Of doe ik iets verkeerd? Spannende tijd breekt weer aan!
Dank je wel Daantje82! Ik ben benieuwd wat het is....maar ik denk dan ontpillen . Dit is nl pas mijn eerste ronde. Hopen doe je er toch een beetje op... Jij ook veel succes Knuffel
Dank je wel Daantje82! Ik ben benieuwd wat het is....maar ik denk dan ontpillen . Dit is nl pas mijn eerste ronde. Hopen doe je er toch een beetje op... Jij ook veel succes Knuffel
Lieve meiden, ik duim voor jullie! Hoop jullie snel terug te zien bij de februari mama's! Liefs bigdream
Ik ben vorige maand getrouwd, maar al wel bijna 10 jaar samen met mijn man (haha, moet nogsteeds wennen aan dat woord!). Bij ons was het ook deels ivm kinderwens, maar we hebben eigenlijk ook altijd wel gezegd "we gaan ooit trouwen", en dat "ooit" hebben we dus vorige maand gehad, echt een superdag gehad!
hier ook klustijd een latere eisprong dan verwacht maar hebben ondertussen wel al goed kunnen oefenen ook wie weet brengt dat resultaten op
ik ben ondertussen 8 jaar samen met mijn vriend en trouwen zie ik helemaal niet zitten (waarom is dat nodig? het kost hopen geld en is een uitputtende dag) we zijn wel van plan, als we een kindje hebben en ons eigen huis hebben, om ons te laten registreren als samenwonenden en eventueel een samenlevingscontract op te stellen kwestie van: als je ooit uit elkaar gaat (daar moet je niet vanuit gaan maar het kan natuurlijk altijd) dat er geen ruzie moet zijn over de verdeling van de goederen...
@ Claire: toen we 3 jaar geleden een huisje kochten was dat ook de reden van ons om een geregistreerd partnerschap af te sluiten.
Nee hoor, het hoeft niet veel geld te kosten en een uitputtende dag te zijn Wij zijn begin januari stiekem getrouwd, alleen getuigen erbij. 2 weken later een feestje, tegelijk met ons 'open huis'. Voor wat betreft kinderen is trouwen de makkelijkste en mooiste oplossing (vind ik zelf, heb er ook dagelijks mee te maken, is mn werk namelijk).
wat doe je dan precies van werk dan? ik zal er nog s goed moeten over nadenken over dat trouwen maar mij zegt het niet zo veel
Haha, als je niet wilt trouwen, moet je het niet doen natuurlijk Ik werk bij de gemeente, ambtenaar burgerzaken en ambtenaar burgerlijke stand mensen trouwen enzo... niet dat ik dát vaak doe hoor, heel af en toe maar. Maar ik heb dus veel te maken met trouwen/kinderen/gezag/erkenning/scheiding/etc Verder is er trouwens niet veel verschil tussen trouwen en een geregistreerd partnerschap; bij dat laatste moet men alleen nog wel bij een zwangerschap het kindje voor de geboorte erkennen als vader, anders is hij de vader niet. Veel mensen gaan een GP aan, omdat ze niets met trouwen hebben maar wel een verbintenis aan willen gaan waarbij dingen geregeld zijn zeg maar.
Heej hallo! Ik ga ook trouwen.... op 7/7/7 is de dag. Alleen met mn vriend en zijn en mijn ouders. hebben veel nagedacht over in gemeenschap van goederen trouwen of op huwelijkse voorwaarden.... zijn er wel uit nu... het maakt elkaar niet zoveel. Zelf vind ik dat als je samen graag kinderen wilt )niet dat je daar iets over te zeggen hebt) dat trouwen maar een kleine stap is! Met kinderen zit je ook levenslang aan elkaar verbonden! Niet dat ik iemand iets aan wil praten.... wilde het alleen ff kwijt! Enne voor de klussers (waaronder ikzelf) veel succes! En natuurlijk ook voor de wachters! Hopen dat juni een roze maand is! Liefs Anna