NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Bianca hele dikke knuffel! ;)

2. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @bianca, dat is echt vervelend voor jou zeg!
    maar kom zeker gezellig meekletsen hier :)
    ik ben ook al 2 maand bezig met ovutestjes en sinds deze maand ook tempen omdat ik twijfelde of ik wel een eisprong had omdat ik steeds negatieve ovutesten had
    ik vind het tempen een aanrader (je moet wel consequent zijn) maar ik ben zelf blij dat ik ermee ben gestart

@pooh69 leuk als het zonnetje schijnt, ook al ben ik niet van plan buiten te komen vandaag maar de stralen komen mijn huis binnen en ik vind het zalig
    daar knapt een mens toch van op hé

3. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ohw zonnetje is al onderweg! Heb je snel gedaan claire ;) Ga denk ik maar vaker een beroep op je doen als je het goed vindt :)

Ik ben ook aan het tempen en het bevalt mij ook erg goed. Zo zie ik meteen wanneer ik mijn eisprong heb gehad en wanneer ik mijn ongi kan verwachten....of niet ;)

4. Niet meer actief

Hallo meiden,

Volgens mij heb ik mijn ei al. Wat op zich niet zo heel erg raar is, want mijn cyclus was voor de mk ook 29 dagen. Alleen hebben wij de afgelopen week wel heel erg veel geklust, gemiddeld 2x per dag :oops: . Weet iemand of dit een negatieve uitwerking heeft op de kwaliteit van het zaad? :( Heb namelijk gehoord dat 1x in de 2 dagen het beste is.

Liefs

Knuf voor de meiden die onlangs weer ongi zijn geworden en zich hebben moeten toevoegen in deze topic.

5. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @daantje, ja idd het tempen geeft me ook een stukje rust (ik verwachte net dat het meer stress zou opleveren) :)

je mag zeker beroep op me doen! ik ben elke dag paraat hier :)

6. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @barbie, ik zou het verdomd niet weten meisje wat het beste is. ik hoor en lees zoveel verschillende dingen dat ik het niet meer weet :)
    doe gewoon waar jij je lekker bijvoelt en het zal wel goed uitdraaien
    er is maar 1 visje nodig dus...

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen dames....

pfft wat gebeurd er toch veel op zon forum.. ik schrik er echt van als ik sommige mensen zo hard tegen elkaar tekeer lees gaan... HOU DAAR MEE OP DAMES>>>het is zon fijn forum en in mijn opinie bestemd om elkaar te helpen, adviseren en bij te staan... kortom wees lief voor elkaar ookal ben het niet met elkaar eens..

sorry klink misschien weer als moeder theresa maar moest dit echt even kwijt...

zelf ben ik deze cyclu echt even de weg kwijt... weet niet wanneer ik ongi moet worden ik denk dat ik een hele vroege ei heb gehad.. maar weet dat niet 100% zeker.. dus ben bang dat het allemaal niet is gelukt.. maar wie weet.. en anders de volgende ronde maar...

liefs...

8. Niet meer actief

Dankjewel lieve Claire, nou maar hopen dat er inderdaad 1 visje is die het gehaald heeft... ;) Als ik mijn vriend mag geloven heeft hij superzaad, nou dat mag hij waarmaken, we zullen het over een week of 2 dan wel zien, haha

9. Diaantje78

@barbie, in januari gingen mijn mannetje en ik naar Florida en we hadden heel veel tijd voor elkaar. Soms ook wel twee keer op een dag klussen en zoiezo elke dag en ben toen zwanger geraakt. Net wat Claire zegt er hoeft maar 1 winnaar tussen te zitten. Gewoon lekker doen, zo was het bij ons ook gelukt.

10. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Lieve mensen,

Mijn NOD staat op 2 juni (uitgegaan van de langste cyclus van 32 dagen); terwijl mijn 2e cyclus 29 dagen was. Kan dus ook zijn dat mijn cyclus nu weer 29 dagen zou zijn; dat zou dan betekenen dat ik a.s. woensdag mijn NOD zou hebben... heb daarom gisteren getest, maar negatief.

De reden dat ik opeens toch denk dat ik zwanger zou kunnen zijn, is omdat ik gisteren en eergisteren ontzettend pijnlijke steken in mijn linkerborst heb gehad. Niet normaal. Heb ik nooit eerder gehad. Dus wellicht een goed teken..........

Hopen jullie met me mee? Denk dat ik morgenochtend vroeg toch weer een test ga doen :)

Liefs
    Marleen123

11. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @dwazie, he meid, leuk dat je nog eens komt piepen
    het is precies al een tijd geleden dat ik je nog eens las...maar ik zit hier dan ook veeeeel te vaak hahaha

@barbie, wel gek dat alle mannen dat denken van hunzelf hé :)
    dat zegt die van mij ook en als ik zeg dat hij beter zink inneemt dan lacht hij dit weg
    goh ja, de tijd zal het ons wel leren ;)

12. Niet meer actief

Voor de meiden die 2 juni mogen testen!

Wanneer doen jullie de eerste test?
    Normaal test ik helemaal niet maar nu heb ik echt een maandje de zenuwen!
    Heeeeeel stom heb ik gister een test gedaan die natuurlijk negatief was! :rolleyes:
    Nu heb ik expres geen testen gekocht, maar dinsdag kan het dus weer en misschien waag ik er weer 1.
    Hoop eigelijk dat ik mijn gedult nog wat langer kan bewaren, maar dit is voorlopig de laatste keer dat het op de natuurlijke weg kan. Hierna starten we ws met iui.
    Vandaar dat ik anders dan anders ben deze maand...

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he claire... ik lees nog wel mee hoor.. maar heb eigenlijk niet zo veel te vertellen en zo houdt ik me er ookniet meer te veel mee bezig... maar ik hou je wel in de gaten hoor hahah

14. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @marleen, ik duim zeker mee voor jou!
    maar is het dan toch niet vroeg om morgen terug een test te doen als je gisteren al getest hebt?

15. Diaantje78

Spannend Marleen! Ik hoop voor je dat morgen 2 streepjes of een stip of een kruis of het woord zwanger krijgt te zien.. [-o<

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid als ik je advies mag geven wacht gewoon nog ff met testen
    het is zo zonde geld en mischien heeft het helemaal nog geen nut

17. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    die raad zou ik beter ook opvolgen :)
    ik zit nog maar rond mijn ei en begin al te stressen :D :D

18. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Hier begint de zon er ook door te komen, wordt je toch een stuk vrolijker van :)

@Lies: Kan me helemaal voorstellen dat je deze maand anders erinstaat, ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt!

@Marleen: idd spannend hoor, maar zou ook nog een paar dagen wachten met testen, al weet ik dat het errug moeilijk is ;)

Meiden zouden jullie ook een blik op m'n ovu-testen in m'n album willen werpen? (heb t bij t zwanger forum ook al gevraagd), ik weet ff niet zo goed of ik nu m'n LH-piek heb gemist of dat ik nog even door moet testen.
    Ben afgelopen vrijdag begonnen met testen en had een heel licht streepje, gisteren een vrij donkere streep maar nog niet zo donker als de controlestreep en vandaag was de streep weer een stuk lichter...
    Ik weet dat de foto niet heel erg duidelijk is maar heb m'n best gedaan :)
    Wat denken jullie hiervan?

Bedankt alvast meiden!

Liefs.

19. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    @suzy, ik zie idd een positieve test maar ik zit zelf ook met die twijfel...
    mijn streepjes zijn al 2 dagen donker maar niet zo donker als de controlestreep dus ik weet niet of ze ooit donkerder worden
    als je vandaag terug lichter test heb je volgens mij je piek toch bereikt en zal je vandaag of morgen je eisprong moeten krijgen

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Morgen meiden,
    even m'n banner checken.
    Wel lief voor elkaar blijven he?
    Julita

Deel Deze Pagina