NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wie niet :)

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meiden

ik kom mij hier ook melden

mijn nod is 23 Juni

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @ Danjo heey meis als je zo twijfelt of raar vind waarom gooi je er geen testje tegen aan ?

4. Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn snap ik niet zo goed wat Bureau jeugdzorg met het hele wel of niet trouwen te maken heeft....

En of je dit dagelijks ziet... tsjah.... ik heb zo mijn eigen mening over bureau jeugdzorg en die is niet tof! ik heb 4 stiefbroertjes/zusjes en daar wordt niet naar omgekeken en het wordt steeds erger met die kinderen... vind dat in zulke situaties nader gekeken moet worden.

Dan dat jeugdzorg gaat kijken of mensen wel of niet getrouwd zijn.

De keus is ieder voor zich lijkt me... en dat moet je respecteren wat ieder schrijft.

Sorry moest hier ook eventjes op reageren!

Toedels ladies...

En succes met alles.. ik heb het ook moeilijk gehad, en jullie zien het..... het is er bijna!

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ben het hier helemaal mee eens.
    Ieder zen ding vind ik ;)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Passagierslijst

01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74
    02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123
    03 juni: Silla & Frumpje & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek
    04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana
    05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80
    06 juni: MissN & Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85
    07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Susan71 & claire & Titus & moedergans & Mariebel
    08 juni: Daantje82 & Wicjuh
    09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor
    10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra
    11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje
    12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje
    13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah
    14 juni: Jollie & barbie79 & Mss Ace & Lolly & minnie01
    15 juni: Marloesje & Julita
    16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy
    17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa & Lucifer99
    18 juni: Weethetwel
    19 juni: Pearly & Twins & Angelique79
    20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf
    21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610
    22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo
    23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona
    24 juni: Maranka
    25 juni:
    26 juni: Dotje1986 & lafemme
    27 juni:
    28 juni: jessica83
    29 juni:
    30 juni:

120 passagiers voor de Roze LIMO!
    ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel....

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik denk dat ze niet bedoeld dat het er iets toe doet of mensen getrouwd zijn of niet, maar of er vastgelegd is wat de rechten en plichten van BEIDE ouders zijn. Als je helemaal niks hebt laten vastleggen en de moeder overlijdt ofzo, dan gaat het kindje naar haar familie en heeft de vader er niks over te zeggen. Dat soort dingen kunnen heel nare gevolgen hebben en jaren lang door blijven spelen.

Wij hadden ook een samenlevingscontract, maar daarin ligt tenzij je het specifiek aangeeft niks vast over eventuele kinderen. Bij geregistreerd partnerschap en huwelijk is dat wel duidelijk geregeld zonder dat je er verder extra clausules in op hoeft te laten nemen.

Inderdaad, ieder zijn ding, maar ik denk dat het wel belangrijk is er even bij stil te staan en te zorgen dat alles goed geregeld is. Je gaat er natuurlijk van uit dat je komende 60 jaar nog leeft en dat je bij elkaar blijft, maar je hebt geen garantie....

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Miepie80: Je hebt ook wel gelijk hoor.
    Wij hebben ook een samenlevingscontract en hebben daar wel alles in vast laten leggen.
    En als de kleine er is laten we ook een testament maken.
    Wij vinden ook dat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn, ook omdat ik heel goed weet dat het leven van de één op de andere dag voorbij kan zijn.

Bij mij kwam het bericht van frumpje ook over van je moet trouwen enz enz, miss net iets verkeerd geformuleerd zodat mensen het niej goed begrijpen denk ik.

9. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Hi dames,

Ik wil me graag aanmelden voor de passagierslijst van juni :)
    mijn nod is op 12 juni

Groetjes Maudi

10. Niet meer actief

Ja daar hebben jullie helemaal gelijk in inderdaad. Alles moet goed vastgelegd worden vind ik ook. Maar wij hebben dus geen samenlevingscontract of wat dan ook. Wij zijn ook nog niet getrouwd, we zouden gaan trouwen a.s. juni, maar ja beebje kwam en wij hebben besloten om al het gespaarde geld voor de kleine te bewaren ;) kost ook veel centjes niet waar.

Maar partner heeft het kindje inmiddels erkend, en de papieren voor de rechtbank liggen al klaar en dan is het daarmee ook al opgelost. Wij hebben dan allebei het gezag over de kleine bink die er aan gaat komen. En over 5 jaar gaan we dan trouwen zodat de kleine bink het helemaal kan meemaken.

Ieder doet het op zijn / haar manier en dat is ieder ook zijn goed recht niet waar.

Toedelss ladies.

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ onzewonder: Je hebt helemaal gelijk het kost een hoop geld hahaha.
    Wij trouwen 9-9-2009 en wij vinden het ook prettig dat we nog kunnen sparen.
    Trouwen is toch meer als een papiertje alleen, het moet een droomdag worden :D

Hihihihi voor ons in ieder geval wel :p

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Mag ik op het lijstje, ben net ongi geworden..... :cry:

NOD op m'n verjaardag 22 juni

Hopelijk krijgen we een mooi cadeauke

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @ pooh69 ook jou hou ik natuurlijk in de gaten... dat kan natuurlijk niet anders volgens mij ben jij de moeder van dit forum en houd alles zo netjes bij voor ons allemaal... THNX daarvoor alvast namens mij... dnek dat er deze maand weinig gebeurd bij mij en in mijn buik... rare maand rare cyclus.. druk druk druk... en om een of andere manier hou ik me er ook niet echt heel erg mee bezig... behalve dan dat ik enorm veel wit verlies heb... dat heb ik anders nooit.. ach ga gewoon van niets uit en dan zien we volgende maand welweer en dan ga ik er echt voor... 6x per dag klussen hahahah dan moet het toch lukken

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zico, welkom en succes!

Ik begin een dippie te krijgen (wat zeur ik, net 3 maanden bezig :oops: ). Ben er eigenlijk van overtuigd dat het weer niet raak is deze maand. Probeer mezelf van alles aan te praten (heb gisteren, 5 dagen na mijn ei krampen in mijn bm gehad, was vanmorgen kotsmisselijk en had koppijn) maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is. Heb al een beetje vooruit zitten tellen en word daar niet vrolijk van; ben straks ongi als ik met school op kamp ben, eisprong aan het eind van de week (en manlief is toch meer van de weekendseks), en ook op vakantie klussen gaat weinig zin hebben; we vertrekken in juli net een paar dagen na mijn ei, en komen dan net na mijn NOD terug. Dan vertrekt mijn mannetje voor een week naar het buitenland voor zijn werk :cry: . Hoop dus heel hard dat we ergens toch een toevalstreffer mogen hebben!

Jullie allemaal heel veel succes op de wachtbank, met klussen of wachten tot je weer kan beginnen met klussen!

Miepie

15. Niet meer actief

ja ja daantje, ik zal ook wel bij die datum ongeveer zitten ;) en die van mij moet ook echt een droomdag worden anders laat maar zitten niet waar ;) Dus ook dat komt wel goed

16. Niet meer actief

@miepie komt allemaal goed trust me! Wij hebben 2,5 jaar in de medische molen gezeten en ik had vorig jaar februari voro het eerst een EI! Ik was er zo blij mee hahahaha.... ik heb nooit geen eieren namelijk ;( maar dan kun je zien dat het toch lukt. Ik kan je een tippie geven, om de dag sexen (niet elke dag of 10 x op een dag want dat werkt denk ik alleen maar averechts) en probeer je gedachten elders op de focussen, het is moeilijk ik weet het, maar wij hebben het op een gegeven moment ook zo gedaan. En ik heb het mijn vriend niet eens verteld wanneer het evt raak kon zjin zeg maar... want mr werd er gestoord van en presteerde ook niets meer en de fun is bed was weg... en toen niet meer..

En vakanties! Trust me! Die doen vaak heeeeeeeeeeel veel goeds Succes met klusssen!

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hahaha heb je helemaal goed :D
    Tot in de puntje perfect droomhuwelijk hihihi

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Passagierslijst

01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74
    02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123
    03 juni: Silla & Frumpje & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek
    04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana
    05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80
    06 juni: MissN & Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85
    07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Susan71 & claire & Titus & moedergans & Mariebel
    08 juni: Daantje82 & Wicjuh
    09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor
    10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra
    11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje
    12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi
    13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah
    14 juni: Jollie & barbie79 & Mss Ace & Lolly & minnie01
    15 juni: Marloesje & Julita
    16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy
    17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa & Lucifer99
    18 juni: Weethetwel
    19 juni: Pearly & Twins & Angelique79
    20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf
    21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches
    22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico
    23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona
    24 juni: Maranka
    25 juni:
    26 juni: Dotje1986 & lafemme
    27 juni:
    28 juni: jessica83
    29 juni:
    30 juni:

123 passagiers voor de Roze LIMO!
    ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel....

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo, kom hier ook maar eens neuzen.
    Ik weet niet of ik veel op dit gedeelte zal zijn, want ik heb mijn handen al vol aan het op de hoogte blijven op een ander topic :oops:.

Maar het ziet er wel gezellig uit hier.
    Mijn NOD is 21 juni. Ik heb mijzelf (en twee anderen: Zico en Maudi) even op de lijst gezet.

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    mijn nod is 1 juni nog 5 daagjes! ... ben zo benieuwd heb allemaal van die vage kwaaltjes maarja dat zou wel tussen de oortjes zitten (al hoop ik van niet natuurlijk)

ik duim voor alle nog niet zwangeren GOODLUCK!

Liefs Shir

Deel Deze Pagina