@miepie, de moed niet laten zakken hoor meid! ik zit ook in de 3 de ronde en ik had vorige maand al een dip, dus kan je nagaan wat het vreet aan een mens maar er is nog helemaal niets verloren deze maand hé @roshi, heel veel succes! mijn duimen draaien voor jou en het wordt vast spannend de komende dagen probeer niet te veel te stress (hm, kweet, niet makkelijk) hier heb ik last van diarree als dit een teken zou zijn dat mijn eisprong eraan komt, neem ik het er graag bij zijn er onder jullie die last hebben van diarree rond hun eisprong? ik heb het anders namelijk nooit en ik heb niets bijzonders gegeten dan anders en voorlopig nog geen stress dus daaraan kan het niet liggen
Hallo mensen, Gefeliciteerd zwangere, ongie meiden balen zeg! Mijn klachten op dit moment: - ontzettend zere borsten! licht drukkend is genoeg. - erg moe en hoofdpijn Kiss
oh claire ik zou ook heel graag willen weten wat diaree inhoudt heb het nu ook... en voel me verder kippie lekker
nou kiplekker voel ik me niet echt beetje moe eigenlijk maar heb weer slecht geslapen deze nacht ook lig tegenwoordig tot 3 uur wakker, dan val ik in slaap, om 6 u mijn wekker om te dempen en dan slaap ik nog wat door tot 9 u dus een goede nachtrust is anders....
Ik had vanmiddag echt een ongi gevoel bovenin mijn buik en bruin verlies.. wat dat nou inhoud... Net vorige week van mijn ongi af.
Heb in mijn vorige ronde's ook steeds diarree gehad. Tot nog toe niet lang daarna ongie geworden. Maar weet nog steeds niet waardoor het dan wel was... Niet door de ongie lijkt me. Want ik kreeg daar (met de pil) juist altijd obstipatie van Misschien door de eisprong?
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 03 juni: Silla & Frumpje & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: MissN & Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Susan71 & claire & Titus & moedergans & Mariebel 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & barbie79 & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona 24 juni: Maranka & Lucifer99 25 juni: 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: 28 juni: jessica83 29 juni: 30 juni: 126 passagiers voor de Roze LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel.... @ Jeldou en Roshi jullie staan er bij! @ Lucifer99 ik heb het veranderd! Vandaag druk dagje gehad. Jaarmarkt gedaan, mijn moeder was net terug van vakantie en hebben we even opgezocht en daarna nog even naar dancetours (gratis dancefestival). Pfffffff nu ben ik lui Vanmiddag op de jaarmarkt ben ik heel erg misselijk geweest...wat dat nu weer is. Das lief!!! Maar hoef je niet voor te bedanken hoor..ik vind het leuk om dat te doen! Duim voor je!!
dank je wel claire, probeer idd een beetje mijn gedachte op 0 te zetten maar zoals je ziet gaat dat niet lukken als ik hier steeds op de site ben jij ook succes! Liefs Shir
heel erg bedankt roshi @pooh69, ik hoop voor je dat de misselijkheid een goed teken is maar natuurlijk maken zulke kwaaltjes je alleen maar onzekerder vind ik altijd afwachten is lastig! hou je goed hé meid
hey hey.. nou flink ge klust deze vakantie.. ben nogw el op vakantie maar goed.. ik heb een sterk gevoel dat het raak is bi mi.. ben misselijk en erg duizelig vooral sochtends en laat dat nou ook bij mn andere zwangerschappen zijn geweest... alleen nu is het weer zo erg als bij de eerste.. in het begin.. hop dat het niet erger wordt maarja... kan pas over 10 dagen testen ofzo... ik test altijd zoo laat positief erg vervelend maar ik weet het bijna zeker.. meer dames die denken dat ze zwanger zijn?
@ Claire thanks lieverd. Moeten ons idd niet gek laten maken. Maar heb geloof ik afgelopen ronde alle kwaaltjes al gehad die op zwanger zijn zouden kunnen duiden. Dus eigenlijk moet ik gewoon nergens last van hebben om te denken dat ik zwanger zou kunnen zijn nover twee weken
hier net hetzelfde: heb zowat alles al gehad dus ik wil er niet meer in trappen deze keer! meiden, ik ga mijn douche en de zetel opzoeken en me lekker nestelen! ik lees morgen wel terug bij nog een prettige avond voor jullie allemaal en voor de dames in hun eitijd: klus er lekker op los! lieve groet claire
nou dames hier alleen nog last van mijn borsten! ik heb geen steken meer wel nog beetje last van mijn buik/maag.......weet niet wat ik ervan moet denken mijn voor gevoel zegt me dat ik toch gewoon ongi ga worden...... @christel1986 hoop voor je dat het raak is! XXX
hier wel wat buikpijn maar geen roze meer te zien. Pfff, hoop maar gewoon als het dan toch komt dat het snel komt want dan ben ik er met mn vakantie bijna vanaf.
hoi dames, eigenlijk niets nieuws te melden, maar kom wel ff kijken hoe het met iedereen er voor staat.. Ben benieuwd wie de eerste roze is...