Nog 4 dagen en dan kan ik eindelijk testen Ik heb me vanochtend weer kunnen inhouden om niet alvast een testje te doen. Maar ik heb die van cb digitaal in huis en het schijnt dat die pas later positief testen Dus toch nog maar een paar dagen wachten Wel spannend allemaal!
Hoi meiden, ik kom van mei af en sluit me hier nu aan als dat mag van jullie Ik ben vandaag ongi geworden dus dikke pech.
@ Claire, ik heb nog getest daarnet en m'n streepje is weer lichter dan gister. In combinatie met de temp. verlaging van vanochtend denk ik toch dat vandaag m'n ei is. Dit komt dan wel overeen met de positieve test van zaterdag. En zoals ik bij jou las, was je temp gister lager en vandaag weer hoger, dan denk ik dat jij idd je ei gister hebt gehad! Is wel een fijn idee he? Zeker omdat het de vorige cyclussen niet gelukt was... Pffff ben net bij tuincentra geweest, daar ga je voor je verdriet ook niet heen op 2e pinksterdag Maar goed, wilde ff wat leuke dingen voor in huis kopen en dat is gelukt!
Haha. Ik moet ook maaar eens wat gaan doen. Mijn man zit boven op de studeerkamer te werken en als ie naar bebeden kmt is het weer: het forum weer zeker? Hij vind het niet eg, maar is wel eens bang dat ik er te veel mee bezig ben (klopt denk ik ook wel) en er gebeurt weinig in het huishouden zo.
leuk dat je zekerheid hebt zo ik heb zo een beetje mijn twijfels over mezelf gisteren kleine temp daling maar toch nog een vette streep op mijn ovutest, vandaag kleine stijging in temp en lichtere streep komt precies niet overeen het gaat er wel op vooruit met de vorige cycli vergeleken
en verdikke ik zit hier weer aan mijn scherm gekluisterd nu nog ff verder doen met het huishouden moet nog stofzuigen en dweilen kom straks nog wel ff terug hahahaha eerst mijn werk proberen afkrijgen zonder stoppen
oja, ik had nog een vraagje ik ga nu echt als een domme kip klinken hé maar wat betekend die afkorting 'iig' die jullie steeds gebruiken?
haha, maakt niet uit hoor! Wist deze toevallig wel, maar kom zelf ook vaak afkortingen tegen waar ik toch wel even bij na moet denken voor ik 'm doorheb
ja, het wordt tijd dat ik nog een beetje verder doe ik geraak geen stap vooruit vandaag met mijn werk hahahaha gelukkig heb ik tot 22u tijd