hallo meiden hier weer eens een update van mij... volgens de berekening zou ongeveer vandaag de innesteling zijn... mocht het deze keer raak zijn natuurlijk.. ik heb nog geen innestel bloeding gezien of gehad maar dat zegt niets natuurlijk. ik vel me eigenlijk ook wel heel erg lekker! vorige maand was ik er een beetje te veel mee bezig en betrapte me zelf dat als ik er maar een beetje aan dacht at ik dan gelijk pijntjes kreeg zoals pijnlijke borsten of heel erg krampen in mijn onderbuik.. dit keer wilde ik het toch anders, en daarom ben ik iets minder gvaak op het forum als anders want ik wil niet dat mijn lichaam door onze kinderwens helemaal van slag raakt.. maar ok tot nu toe gaat alles goed en we houden hoop.. mijn mannetje was gister ff lekker thuis gekomen van zijn werk en we hebben een top nacht gehad samen.. helaas is hij nu weer weg en moet ik nu nog een ruime week wachten tot hij terug is.. mochten we dit keer zwanger zijn dan wacht ik met testen totdat hij thuis is, kunnen we samen in spanning zitten.. nou dat was het wel zo'n beetje.. iedereen heel veel succes liefs dionne
@ claire: Goed plan! want ik heb hier gister weer geleerd, dat je zelfs de dag na je eisprong nog zwanger kunt raken, dus neem het zekere voor het onzekere. Beter 1x teveel geklust, dan net 1x te weinig Helaas krijg ik mijn mannetje niet zover, al 2dagen achter elkaar een kater en dus ook geen goed werkend zaad denk ik Hij had 2 dagen achter elkaar een feestje Nou als het deze keer niet raak mocht zijn dan zijn er nog maanden genoeg om het weer verder te proberen. Het is wel zenuwslopend dat gewacht, maar eigenlijk heeft deze periode ook wel weer wat
hoi dames... we lopen inderdaad gelijk pooh en daantje alleen klopt het bij mij niet helemaal meer hoor heb mijn banner aangepast op mijn ei.. (als ik die al heb gehad) en mijn nod weet ik eigenlijk ook niet dus we zullen zien... deze ronde is het dus echt afwachten.... geen exacte datum waar ik naartoe kan leven' knuffel voor iederen
zo, klaar met poetsen voor vandaag en kom ik terug en zijn er weer een aantal meiden bijgekomen die ongi zijn geworden heel erg jammer hoor! mei zou een vruchtbare maand moeten zijn knuffel voor jullie
net telefoon gekregen van mijn beste vriendin: die is bevallen van een flinke zoon 10 minuten geleden! vanavond maar eens een bezoekje gaan brengen ik ben heel blij voor haar maar voor mij wel moeilijk verteerbaar nieuws het is een beetje dubbel hé, vind ik echt moeilijk om mee om te gaan
hey dames hier weer een druke morgen achter de rug. eerst even bij mijn ouders wat spullen gaan opruimen en de konijnen gaan verzorgen daarna naar de groothandel (makro) geweest en daar hebben we 4 dvds 3 leesboeken koude schotel chips en nog wat gehaald voor de verjaardag. NOG 1 DAG EN DAN BEN IK 21Melig jippieMelig en dan krijg ik woensdag mijn haren ingevlochten. zal wel zo een 10 uurtjes duren! gaan zometeen een dvd kijken! ik heb de hele dag al last van mijn linkerborst, (is ook groter) en mijn buik/maag is niet leuk meer...... ik zal proberen hier wat bij te lezen.......... XXX
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: MissN & Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & claire 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona 24 juni: Maranka & Lucifer99 25 juni: Frumpje 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: 28 juni: jessica83 29 juni: 30 juni: 127 passagiers voor de Roze LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel.... @ Shedevil dikke knuffel! Wanneer is je nod? Hier ook weer thuis na de twee moedertje bezocht te hebben. Dadelijk eerst vroeg wat spaghetti maken. Hebben alleen vanochtend gegeten en heb trek!
@claire! heb nog een keer getest voor de zekerheid (heb er genoeg) en nu is ie dus donkerder dan de testlijn. Ik geloof dat ik mn mannetje bespring als ie thuiskomt!
ooo leuk nieuws voor je! maak er een leuke avond zou ik zo zeggen (ik zou ook nog wel eens durven testen voor de zekerheid )
ik ga eerst een hapje eten want val hier bijna om van de honger ik heb er nog wel een stuk of 30 liggen dus ik kan nog wel even verder hahaha ik heb de laatste 3 uur niet meer moeten plassen dus ik wacht nog heel even ik laat het je zo weten ik denk niet dat hij nu donkerder zal zijn, ik denk dat ik gisteren echt mijn piek heb gehad want deze vanmorgen was lichter dan die van gisteren maar toch nog even doen uit nieuwsgierigheid vanavond wordt er zowieso geklusd bij ons, of hij nu wil of niet hahaha
@maranka, dat is balen meisje! ga je door naar juni? of juli? of blijf je hier nog ff plakken? met de volle moed verder hé meisje knuffel
Dat zou echt helemaal te gek zijn! Ik hou je vanaf nu in de gaten haha Waarom moet je eigenlijk naar de gynaecoloog?