NOD juni 2007

Discussion in 'NOD forum' started by taliaa, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Mijn NOD is 24 juni, sta al op de lijst.
    Heb veel hoop voor deze maand. Heb een goed gevoel bij juni. Zou n.l wanneer ik in juni zwanger zou raken uitgerekend zijn op de verjaardag van mijn twee jaar geleden overleden opa. Had altijd een hele goede band met mijn opa dus ik hoop dat hij en goed woordje doet voor ons daarboven.

2. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    dag dames, hier ben ik ook weer... nog steeds regen en grijs buiten, bah

3. hey she devil wat zie ik nu?
    balen meid :(
    kom je maar lekker hier :D gezellig :D

liefs marieke

4. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ik jou ook hoor want we vallen bijna gelijk met onze cyclus ;)

heb net nog eens getest: helemaal niets, nadda, noppes
    geen streepje dus het LH hormoon is volledig weg en ik heb mijn piek gisteren echt wel gehad
    joehoe! ik heb mijn eitje gehad dus ben precies iets geruster nu
    jij valt nu wrs een dagje later met je NOD

ik heb hem voor alle zekerheid maar op 14 juni staan en vanavond wordt het klussen geblazen voor de laatste keer
    die eicel blijft toch 24 uur goed hé?

5. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ja dat zou wel leuk zijn voor je
    en je pendels mogen dan ook uitkomen want je hebt er heel wat staan op juni ;)
    heel veel succes alvast hoor

6. annabuik

annabuik Actief lid

Feb 3, 2007
    383
    0
    0
    Dan is gister je piek geweest! Zit net de gebruiksaanwijzing weer eens te lezen en daar staat 20-48 uur na de start van de LH-piek.
    Ik zou zeker vanavond wat "leuks" :D gaan doen.
    Mijn NOD is 10 juni als het goed is...

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik heb ook 3 pendels staan voor juni. Maar vind jouw reden Maranka eigenlijk veel mooier... ik duim voor je

8. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    hey lekker voor je Claire! dat eit blijft inderdaad 24 uur goed ja. Jij gaat alweer die wacht periode in!Spanned zeg. Dit is wel een hele intieme vraag, maar voor die meiden die dus weten wanneer ze hun ei hebben, merken jullie dat jullie slijm patroon elke maand hetzelfde is rond de eisprong?

9. annabuik

annabuik Actief lid

Feb 3, 2007
    383
    0
    0
    :oops: ja zo'n beetje wel maar er zitten ook vaak andere vloeistoffen :oops: :oops: :oops: bij waardoor ik het soms niet helemaal weet! hihi :rolleyes:

10. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    @annabuik, je vroeg nog waarom ik naar de gyn moest....
    in belgie is het gebruikelijk elk jaar op onderzoek te gaan, het is toch bijna een jaar geleden en nu we zwanger proberen te geraken de gelegenheid om mijn boeltje vanbinnen eens te laten nakijken

en aangezien ik twee maanden op rij geen positieve ovutest had, heb ik ook schrik dat ik niet elke maand een ei heb...

ik ben wel een beetje nerveus om te gaan vrijdag en ik hoop heel erg dat het allemaal in orde is en dat we groen licht krijgen om verder te doen

het is ook wel eens nodig mijn bloed te trekken, ik heb een schildklierprobleem en neem hiervoor dagelijks hormonen, dus kan ze ineens mijn hele hormoonhuishouding ook eens controleren ;)

lijkt me een ideale periode om te gaan, even voor NOD zodat ze ook kan zien of mijn baarmoederslijmvlies goed wordt aangemaakt e.d.

ik tel af naar vrijdag alleszins
    en dan begint het aftellen naar mijn NOD....

en vanavond doen we zeker iets leuks ;)

11. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ok, ja ik snap em hoor!

12. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    mijn slijmpatroon veranderd met de maand: soms meer eiwitachtig, soms meer waterachtig, en ook in hoeveelheid verschilt het soms en het aantal dagen dat ik het heb
    deze maand heb ik het enorm had :oops:
    heb al 7 dagen heel veel slijmverlies en heel wisselend ook
    vandaag ben ik zo droog als een handdoek :oops:
    hopelijk maakt mijn ventje me een beetje warm vanavond :)

13. annabuik

annabuik Actief lid

Feb 3, 2007
    383
    0
    0
    @claire dat is idd een goede zaak, hier in nederland gebeurt dat niet echt (geloof ik). Wel je uitstrijkje rond je 30ste.
    Zelf heeft de huisarts een raar knobbeltje gevoeld bij mij dus daarvoor heb ik een inwendige echo gehad. Toen hebben ze alles bekeken en gelukkig ziet het er prima uit. Die knobbel was een cyste gevuld met slijm in mn vaginawand, niets om me zorgen over te maken. Wel zagen ze waarschijnlijk een milde vorm van endometriose tegen mn blaas aan, maar dat veroorzaakt nog geen problemen. Als ik ongesteld ben voel ik dat wel nu zonder de pil (auw wat een pijn).

Hopelijk is alles in orde bij je en zien ze een mooi vruchtje dat in de baarmoederwand is genesteld! hihi

14. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ik hoop voor je dat het verder voor geen problemen blijft zorgen zodat je snel en zorgeloos zwanger kan zijn

ik denk dat het jammer genoeg nog te vroeg zal zijn om een vruchtje te zien, als ik dan al zwanger ben

ik weet niet maar ik heb geen hoop, durf niet meer te hopen eigenlijk

het nieuws van mijn vriendin sloeg in als een bom, en heel raar, maar ben haar vorige week nog gaan bezoeken en ik heb ze zien groeien elke week, maar toch ben ik er niet goed van
    ik heb precies een beetje tijd nodig om het te verwerken allemaal nu haar hummeltje er is (ik heb het ook horen huilen aan de telefoon en de tranen barstten me uit!)
    ik zit echt in een dip nu :cry:

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Das wel fijn als je elk jaar naar de gyn gaat. Dan heb je ook niet dat je na een jaar de stap naar de ha moet nemen om naar de gyn te kunnen. Nou ja je snapt wel wat ik bedoel...

16. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    bedankt meiden. Ik kan er dus niet echt van uitgaan alleen kwa slijmobservatie. Dat word dus gewoon flink klussen voor de komende week ofzo.

17. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    het is idd wel fijn geregeld hier in belgie (dat zal ook zowat het enigste zijn dat hier goed is geregeld :) )
    wij laten hier jaarlijks een uitstrijkje nemen, een inwendige echo en zo onderzoekt mijn borsten ook op knobbeltjes e.d.

18. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    oja, en ik heb ook mijn eigen gyn en kan zelf de stap ondernemen om haar op te bellen voor een afspraak (weliswaar met een wachtlijst van ongeveer 3 maand) maar een doorverwijzing is dus niet nodig

19. annabuik

annabuik Actief lid

Feb 3, 2007
    383
    0
    0
    Ja beter geregeld dan bij ons! :cry:

Ik ken dat wel dat gevoel, tis vervelend om toe te geven dat je eigenlijk gewoon een beetje jaloers bent . Zij zitten daar lekker met hun kindje en jij bent volop bezig! :x
    dan vragen ze ook nog aan je of jij dat ook niet eens wilt zo'n kleintje. dan moet je weer gaan staan liegen van neeeeehoorr voorlopig niet! We zijn er nog echt niet aan toe! Ondertussen zijn we alweer een half jaar bezig! Ze moesten eens weten. :eek:

20. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    naargelang je het langer doet, begin je wel te merken wanneer je vruchtbaarslijm komt maar het is bij iedereen anders en verloopt bij iedereen anders
    ik merk een dag of 4 na mijn ongi al slijm op en dat is standaard maar het verschilt van uitzicht
    na mijn ei ben ik altijd terug droog, dat is wel altijd hetzelfde bij mij

Share This Page