NOD juni 2007

Discussion in 'NOD forum' started by taliaa, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ja het is supervervelend en ik ben idd een beetje jaloers
    maar zij is de enige die weet dat we aan het proberen is
    maar dan zegt zij nog aan de telefoon: als je ons kleintje gaat zien zal je ook wel zin krijgen om er eentje te willen
    en ik wil het nu al dolgraag :(
    maar mijn vader vroeg enkele weken terug: wanneer gaan jullie nu voor een kleintje? en dan mijn schoonzusje: het wordt wel eens tijd dat je eraan begint hé.....
    tja, we zullen toch de natuur onze gang moeten laten gaan en we kunnen niets anders doen dan ons best doen en dan met lede ogen toezien en afwachten of het komt of niet :(

2. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ja, ik check het nu ook zo'n 4 maanden, maar het veranderd bestwel vind ik per maand. Maar ik weet wel inderdaad dat ik na mijn ei dus geen droge periode krijg. Het word bij mij altijd heel wit en dik. Sorry details.. :oops:

3. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    dan kan je tempen je mss helpen (maar dan klus je meestal te laat omdat je eisprong pas later in je curve opduikt) of het gebruik van ovutestjes
    ik heb ook geen regelmatige cyclus en als ik elke maand goed wil benutten moet ik toch gebruik maken van mijn thermometer, mijn testjes en mijn observaties om een volledig beeld te krijgen
    ik hoop voor je dat je je eitje vind meid

4. annabuik

annabuik Actief lid

Feb 3, 2007
    383
    0
    0
    Ja soms denk ik van dit gaat nooit lukken! Je hebt er zo geen vat op, enige wat je kunt doen is klussen en hopen haha
    Denk dat heleboel meiden zich zo voelen hoor, gewoon blijven hopen en idd als het komt komt het.
    Heb die documentaire gezien op national geographic, wat er allemaal moet gebeuren om het proces in stand te zetten....pfffff....tis echt een wonder!

5. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ja, ik weet ook niet waarom ik vandaag zo'n fixatie heb met dat ei. Ik denk omdat ik weet dat ie er aan zit te komen!
    Ik hoop het zo voor ons deze maand meiden!

6. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ja het is echt iets speciaals en het is zeker de moeite wat ons lichaam allemaal moet doen voor zo een klein iets en dan uitgroeit tot zo een beebje
    ik heb een documentaire gezien op de belg hier bij ons en het is idd wonderbaarlijk
    en dan moet je nog in je achterhoofd houden dat je elke maand maar 20% kans hebt

7. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ik heb deze maand ook meer die fixatie op mijn ei dan anders
    meestal begint de stress pas na mijn ei maar deze keer pffff
    ik hoop dat het een goed teken is ;)

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik weet hoe moeilijk het is als iedereen om je heen zwanger word. Wij zitten nu in ronde 33 en de meiden die er ongeveer tegelijk voor gingen zijn al bevallen en vaak als bezig voor de 2e. Vind dat zo oneerlijk en word er heel erg verdrietig van. SOms ben ik heel bang dat een kindje voor ons niet is weggelegd...

9. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    @FunnyMe: ik kan me dat voorstellen meisje
    ik heb dan ook heel erg te doen met mensen zoals jij die al heel lang proberen
    vind ik echt erg
    dat ik hier dan maar zit te pruilen omdat het niet ineens lukt
    erg van mij!

10. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    FunnyMe ik hoop dat je pendels uitkomen!

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ja dat hoop ik ook Claire. Hoelang zijn jullie al bezig? Ach dit forum is er voor iedereen. En iedereen mag hier lekker zeuren enzo toch?

12. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @ FunnyMe, dat is idd heel zwaar. We zijn er voor je. Ik zie dat je 2 pendels voor juni hebt dus dat ziet er wel goed uit!

13. annabuik

annabuik Actief lid

Feb 3, 2007
    383
    0
    0
    @funnyme hoop dat er voor jou snel een beebje komt want je hebt het zeker verdiend. Rond mij zijn ze ook al bezig met de 2e, heb soms echt het gevoel dat ik achterloop, maar heb ook pas sinds dit jaar een echte kinderwens. Daarvoor was ik er gewoon nog niet aan toe en mn manneke ook niet.

14. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ik ben sinds november gestopt met de pil maar ik ben eigenlijk nog maar mijn derde ronde bezig voor het eggie :oops:
    niets om over te klagen dus

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Meiden jullie zijn allemaal ontzettend lief!

16. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    dat is hier ook zo ja, maar dan, als je het wil, wil je het liefst nu en geen dag later hahahaha
    en het is niet iets dat je in een winkel kan gaan kopen hé

17. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    Daar zijn we voor FunnyMe. Om elkaar te ondersteunen 'in time of need'

18. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    ja voila
    en ik ben er blij om dat ik dit forum heb ontdekt dat ik hier kan komen ventileren
    ik zou anders gene blijf weten met mezelf denk ik

19. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Soms duurt het voor jezelf te lang..
    Iedereen om je heen raakt zwanger..wat bij mij het geval is..mijn ene vriendin is in de 2e ronde zwanger geraakt..een andere vriendin gelijk de 1ste..en nog een andere vriendin in de 4e ronde..

Het is niet leuk..maar goed..

20. annabuik

annabuik Actief lid

Feb 3, 2007
    383
    0
    0
    we berichten wat af hier, wel lekker zo'n vrije dag om even te neuzelen op dit forum. De klusjes doe ik even snel tussendoor hihi. Als mn manneke dat thuiskomt zeg ik dat ik de hele dag heb zitten schoonmaken hhaaahaha

Share This Page