Ik ben gewoon soms heel bang dat een kindje niet is weggelegd voor ons. Het duurt gewoon al zolang en de gyn weet ook niet waarom. Onverklaarbare onvruchtbaarheid
erg is dat hoor als ze dan nog een oorzaak vinden, kunnen ze er nog wat aan doen ook heb je al alternatieve therapieën geprobeerd zoals acupunctuur of zo? op den duur word je daar toch een beetje hopeloos van?
@Funnyme...je hebt 2 pendels staan voor juni zie ik.. Ik hoop het zo voor je wijffie..! Dit is niet leuk meer...ik vind die 9 rondes al eigenlijk veel te lang... Jij bent nu de eerste die aan de beurt is..!
hier net hetzelfde en ik heb best veel gedaan tussendoor: gordijne gewassen, gestofzuigd beneden, de vloer geschuurd en gedweild hier beneden en een halve pump les in elkaar gestoken wauw en vanavond me nog eens uitsloven....maar boven dan
haihai ik kom ook ffies om t hoekie gluren.. kon mij vanmorgen niet inhouden omdat ik me al een paar dagen zo wazig voel moest ik ff testen veeeel te vroeg natuurlijk maaar ik had dipsticks zat dus wat kan t schelen dacht ik maaar nu kwam er toch echt een streepie op wel vaag maar binnen de tijd en hij is roze heb geprobeerd een foto te maken maar dat lukte niet erg zie album.. iemand ervaring met die dipdingen? heb dit berichtje ook bij nod mei gezet want ik weet niet helemaal waar ik bij hoor snap ie... liefs wiesje
toch moet het je hoop geven dat meiden hier na zoveel rondes toch zwanger raken. Denk dat dit forum je dan toch weer oppept
Nee heb nog niet aan een alternatief circuit gedacht. Ik ben de 4e iui zwanger geworden. Dus daar wachten we nu op. Maar omdat ik onregelmatig werk is dat heel moeilijk te plannen. Waarschijnlijk kan het deze maand. Het moet gewoon. Elke maand voelt weer als een verspilde maand
het lijkt erop dat er een streepje staat? kan het niet goed zien! Wat spannend zeg! Heb verder geen ervaring met de dipsticks helaas...
ik zie toch een streepje wiesje, en zelfs nog redelijk duidelijk vind ik dus je bent gewoon gigantisch zwanger en ik heb zelf geen ervaring met die dipdingen maar ik weet wel, door de gebruiksaanwijzing, dat een licht streepje ook positief is dus: PROFICIAT!
@ Wiesje: Dat is echt een roze streep hoor! Ik heb er afgelopen maanden veel gebruikt van die dipsticks en een roze lijntje betekent echt wel hcg! Want bij mij was het telkens wit of een grijs lijntje Nu hopen dat het goed blijft gaan tot je nod! Ik duim voor je!
Ik geloof niet meer in die dipsticktesten.. Als ik die moest geloven was ik al 4 keer zwanger geweest... Dit is mijn mening hoor..
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & claire 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona 24 juni: Maranka & Lucifer99 25 juni: Frumpje 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: 28 juni: jessica83 29 juni: 30 juni: 128 passagiers voor de Roze LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel.... @ Funnyme je staat er bij!
Owjah...mag ik trouwens verhuizen naar 3 juni..? Ik heb mijn eisprong zeker weten 3 dagen eerder gehad namelijk...
Ik ga gewoon heel hard hopen. Zou wel een heel mooi huwelijkskado zijn he? (zijn 16 juni 1 jaar getrouwd)
kan ik me inbeelden als je niet kan gaan voor inseminatie is er weer een maand voorbij zonder dat je iets kon doen is er geen regeling op het werk dat je vrijaf kan nemen of zo? of diensten ruilen met collega's? bij mij gaat dat nogal makkelijk ik moest normaal vrijdag werken maar heb mijn dienst geruild zodat ik naar de gyné kan, anders moest ik nog langer wachten om te gaan ik heb zelf al goede dingen gelezen over de combinatie van acupunctuur en iui of ivf dus mss eens het proberen waard? de acupuncturist (of hoe ze dat noemen) neemt dan de probleemgebieden aan in je lichaam die toch nog een blokkade kunnen vormen voor een goede bevruchting het kan met stress te maken hebben of een andere psychische of lichamelijke oorzaak