Ik zou zeggen ideaal huwelijkskado! Strikje om de test! Mijn manneke is volgende maand jarig, ik zat stiekum te hopen/denken dat mocht ik positief testen hoe ik dat ga geven/zeggen/brengen. In het begin testte we samen maar hij heeft nu zoiets van doe jij maar, na wat teleurstellingen verder...
@pooh69 Dankje... Ik ga weer...nog 5 daagjes..en dan meer duidelijkheid.. Ik ga testen als ik een weekje overtijd ben..niet eerder.. Succes allemaal..
heej meiden, ik ben dit weekend weggeweest, dus lekker genoten Alleen gister wat bloed verloren (2 druppels) en vandaag ongi krampen en wat oud blod (ook minimaal). Dus nu snap ik er niks meer van, ging ervan uit dat ik mijn ongi heb gehad... Nouja, zal wel ontpillen zijn... of; Heeft iemand ervaring met bloedverlies/ ongi krampen tijdens eisprong? (als mn cyclus 32 dagen weer is, dan zou ik dit weekend mijn eisprong hebben gehad.. dus herkent iemand dit?) Iedereen lekker klussen en succes met wachten
ik heb bruin bloedverlies nu en af en toe krampjes, en heb vanmiddag postieve ovutest gehad dus kan kloppen.
Hoi hoi ik kom ook weer even langswippen. Zit nu op dag 9 vd cyclus dus ik ga langzaam maar zeker weer richting ei Succes dames!
ik ben een freak op dat gebied ik doe elke week mijn hele huis rond en soms iets extra zoals de ramen of de deuren meenemen ik heb 2 honden en die verliezen haar ik word een beetje gek als ik al die haren zie liggen daarom moet ik zeker elke dag stofzuigen en minstens 1 keer dweilen in de week en nu ik thuis ben profiteer ik ervan dit even te doen, vanaf woensdag is het gedaan met het schoon leven en heb ik weer veel minder tijd om te poetsen .....enne voor op het forum te zitten
@ Daantje86 lang geleden..hoop dat alles goed met je gaat! Jij ook weer op de wacht bank? Duimen maar weer!
@annabuik, bedankt! Ik hoop het.. anders was mn cyclus wel erg vreemd. ik hoop heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dat het mijn eitje is dan wordt mijn cyclus weer redelijk normaal... duimen voor ons allemaal
even bannercheck... begint hier stilaan spannend te worden voor een aantal dames... juni is in zicht Succes allemaal
Pfffffffffffff...... Ik wou dat dat wachten wat sneller ging! Ben erg benieuwd wat juni ons gaat brengen....! Wens iedereen in ieder geval veel succes met klussen...en wachten! Liefs Anna
Ja Anna, ik vind het wachten ook veel te lang duren. Probeer mezelf voor te houden dat het wel weer niet raak zal zijn, maar ik wil zo graag! Maar ons geduld zal nog even beproefd worden..... Succes iedereen op de wachtbank!
Heej miepie, Zie dat je al wat langer aan het wachten bent als ik op je nod.... hoop voor je dat ie uitblijft deze maand! (en dan nog 9maanden.....hihi) Ik kan het niet helpen....maar loop af en toe te fantaseren over hoe het zou zijn om zwanger te zijn.....lijkt me zo gaaf! Een kindje is zooooooo welkom! Liefs Anna