oei,oei, ik heb nogal veel gemist deze maand. Maar ja, ik had mezelf voorgenomen om niet zoveel meer te komen en tot nu toe is dit goed gelukt. Ik heb al 6 dagen lang dezelfde temperatuur t.t.z. 36,9 Mag ik dit als positief beschouwen of niet? 6 juni naar de gyn, 7 juni mijn ventje zijn verjaardag, hopelijk mag dit een super mooi cadeau zijn. En dan zullen we wel zien. Ik heb wel net vernomen dat mijn gyn helemaal volzet is tot eind mei volgend jaar. Dus om een afspraak te maken zal het niet gemakkelijk zijn, maar ze zullen me er wel tussen moeten nemen. Veranderen doe ik niet, want ik voel me super goed bij haar. Nu aan diegene die ondertussen zwanger zijn geworden: EEN SUPER DIKKE PROFICIAT, aan de wanhopige klussers (ik dus ook! ) VEEL SUCCES. En aan de jarigen: GELUKKIGE VERJAARDAG! Zo, nog eventjes werken en we zijn ervan af! Groetjes
@ pamela...we lopen gelijk.. Nog 4 daagjes..! Merk je iets waardoor het misschien wel eens raak zou kunnen zijn?
goede morgen dames. Hopelijk meer zekerheid deze week voor degenen die zitten wachten... Toi toi, ik duim voor jullie !
ik hoop wel dta ik nu vandaga me eitje heb gehad anders wordt me cylus wel were lang . nu zou ik al op 31 dagen zitten
Hoi meiden, Ik kom me hier ook melden. Ben vandaag helaas ongi geworden. Ronde 8 wordt dit voor ons. Mijn NOD is 30 juni. Mag ik er bij op het lijstje?
Hoi meiden, Gelukkige verjaardag Dani ! Have fun today ! Amai even afwezig zijn is hier nog niet zo eenvoudig ik heb zonet een dertig tal paginas moeten lezen en dit pas op drie dagen binnen twee weken heb ik drie weken vakantie amai ! ik zal een paar uren moeten uit trekken dan om alles bij te lezen. Maar ja zo kan je iedereen blijven volgen niet ? Hier bijna terug op het einde van de cyclus ik hoop echt op het ROZE wordt deze maand ! alhoewel ik me in tegenstelling tot vorig maand niet echt zwanger voel , vorige maand had ik dat wel en toen was het zo niet. Wat ik wel kan meegeven is dat ik zondagavond echt veel hevige krampen kreeg in mijn buik en maag precies, ik voelde me toen ook misselijk, gisteren avond ook. Geen krampen maar af en toe misselijkheid gevoel, en mijn darmen die laten het al meer dan een week afweten (windjes constant, en echte bah ! windjes) sorry hoor, en moeilijk naar het toilet gaan ook. Of dit nu te maken heeft met zwanger worden we zullen het binnen een aantal dagen te weten komen. In elk geval ik duim !
hoi hoi iedereen, daar ben ik weer, ik had al gezegt dat ik niet zo vaak meer aanwezig zal zijn maar nu heb ik me toch slecht nieuws gehad, ik moet ff mn verhaal kwijt. de gyn heeft bij mij pap 3 a geconstateerd, nu moet ik volgende week naar het ziekenhuis voor uit colposcopie en een lis (dan halen ze stukjes van de baarmoeder mond. Dit is niet het nieuws waar je natuurlijk op zit te wachten en ik ben best wel bang. hopefull