Oei hopefull dat is inderdaad niet wat je wil horen , balen meid ! Ik weet echt niet goed wat zeggen. Is het al zeker dat ge dan kanker hebt of is het daarvoor dat ze stukjes uit je baarmoeder gaan halen om te kijken of het je al dan niet hebt. In elk geval ik wens je het beste ! en vooral veel sterkte ook !
ben 30 dan krijg je een oproep voor een uitstrijkje, d8 echt het is goed totdat ik brief kreeg van de dokter dat ik met spoed een afspraak moest maken. direct de zelfde dag kon ik terecht en direct de dag erna naar het ziekenhuis
@dolphin, nou die van jou zijn inderdaad wel heel lang... @Hopefull, wat naar nou weer. Maar wel goed dat het allemaal even word onderzocht, dan heb je daarna wel duidelijkheid. Hartstikke veel strekte meis!
het is een voorstadium, dat houdt in dat ik het nog niet heb maar als ik niks doe de kans heb om byv over een half jaar heel erg ziek te worden. kan, maar het hoeft niet.
Wie weet trouwens of een cyste operatief verwijderd moet worden of mag blijven zitten? Ken er niets over vinden op het net
Jeetje meiske ! Ik zal duimen voor je dat die onderzoeken alleen goede resultaten mogen weergeven ! Sterkte meid.
Jeetje, ik schrok echt toen ik je berichtje las Hopefull. Ik hoop echt dat je niks mankeert en dat je straks opgelucht het ziekenhuis mag verlaten.