Mijn mannetje is ook diep teleurgesteld als ik toch ongi wordt, laatste keer zelfs heel emo. Hij is echt de periode na men uit tot een dag voor nod heel nuchter. Ken ik echt niet hebben hihihi
mijn mannetje is voor het eerst deze maand heel erg geintereseerd. Hij vraagt me steeds voor de grap of de baby al onderweg is enzo. Hij zegt dat hij een goed gevoel over deze maand heeft. Terwijl al die maanden voorheen was ik juist die gene die dat zei.
Testmarathon 7 juni: Daantje82 dwazie1980 ichtus MissN Ik doe ook wel gezellig mee mocht het dan nog nodig zijn... Als de nog niet zijn gearriveerd...
Zijn er ook mensen die de 1e of 2e van juni gaan testen? Ik heb zelf nog geen idee eigenlijk maar....! Durf niet zo goed!
bij mij thuis is het precies het zelfde, mijn mannetje vraagt geregeld of ik me al anders voel of dat ik al getest heb.. zelfs met de sex gaat het er heel anders aan toe... het lijkt wel of hij in eens een stuk geintereseerder is en heel erg lief doet hij dan.. soms ook wel een beetje irritant hoor! liefs dionne
Hallo allemaal, ik kan ook weer meedoen voor juni. Ik neem mijn gemiddelde van mijn cyclussen (32 dagen) en dan kom ik op 30 juni. Dus ik sluit de rij. Het kan dus iets eerder of zelfs later worden. Gisteravond ongi geworden en heb nu ontzettende krampen. Auw.. Maar ik was wel blij dat ik ongi was geworden zat er al een week op te wachten na twee negatieve testen. Eindelijk kan ik weer aan een nieuwe ronde beginnen. Succes allemaal deze maand. liefs Nikkie
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona 24 juni: Maranka & Lucifer99 25 juni: Frumpje 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: 28 juni: jessica83 29 juni: 30 juni: Nikkie 128 passagiers voor de Roze LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel.... Heb mezelf dus ff toegevoegd. X Nikkie
Ik zou enorm graag vandaag al testen. Ben deze morgen in kruidvat geweest en drie testen gekocht. Die liggen nu heeeeeeeeeeeel mooi naar me te lachen. Denk dat ik het straks waag. Kan me niet meer inhouden Moet wel nog ff m'n plasje ophouden tot 15u en ik moet zooooo dringend...
bah wat een rot weer..... weet je wat me de laatste tijd opvalt dat iedereen zo moe en lusteloos is... hier al een boel collegas ziek moe duizelig en laast van hun keel.... in mijn omgeving icl mijn mannetje ziekig... bah bah whats happening
oh ja wil iemand mij nog even antwoord geven op de vraag of je ook zwanger kan zijn zonder symptomen....
@sssassskia, ojee, spannend meid! ik hoop zo voor jou dat die positief is maar het is wel nog vroeg @dwazie, ja zeg dat wel! ik loop ook al 4 dagen met keelpijn rond en zo lusteloos als je van een tropisch klimaat terugkomt is het even rillen hier