hai meiden, hier ontzettende koppijn en misselijk. Zou m'n eisprong kunnen wezen, hoewel ik denk die eergister te hebben gehad (krampen en bloedverlies) vandaag en morgen lekker vrij, dus ik kruip mijn bedje weer in.. sassskia, ik zou nog eventjes wachten hoor, 5 dagen voor NOD is best veel
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona 24 juni: Maranka & Lucifer99 25 juni: Frumpje 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: 28 juni: jessica83 29 juni: 30 juni: Nikkie & MamavanJordy 128 passagiers voor de Roze LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel.... Je staat erbij Ook ongi geworden? Je had al last van spotting toch? Een knuf van mij. Ik was er deze keer wel blij mee omdat ik al zolang wachtte en wist dat ik niet zwanger was. X
Kon het vanochtend toch niet laten en heb toch maar een testje gedaan. Ik kon het bijna niet geloven, maar ik zie toch duidelijk een vaag streepje En dat niet eens met ochtendurine! Ik test vrijdag nog een keer met de digitale van cb om het zeker te weten, maar ik voel me nu al erg blij! Oh ja, de test heb ik in mijn album gezet. Kreeg hem er helaas niet beter op. In het echt zie je het gelukkig wel iets beter
JA ! een streepje is een streepje, ik zal maar voorzichtig van harte gefeliciteerd zeggen.. en dat de eerste ronde !
nou meiske ik zie een heel licht streepje.... ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen spannend hoor... van mij alvast een hele lichte felicitatie... en het zou toch geweldig zijn als we de maand juni konden beginnen met roze!
kort en bondig....JA met mijn eerste zwangerschap heb ik in het begin nergens last van gehad... maar gut fealing vertelde mij dat ik wel zwanger was... liefs dionne
nou meiske ik zie een heel licht streepje.... ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen spannend hoor... van mij alvast een hele lichte felicitatie... en het zou toch geweldig zijn als we de maand juni konden beginnen met roze! heb je al symptomen?
nou meiske ik zie een heel licht streepje.... ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen spannend hoor... van mij alvast een hele lichte felicitatie... en het zou toch geweldig zijn als we de maand juni konden beginnen met roze! heb je al symptomen?
kort en bondig....JA met mijn eerste zwangerschap heb ik in het begin nergens last van gehad... maar gut fealing vertelde mij dat ik wel zwanger was... liefs dionne
oh dionne84 goed zo n antwoord... dat helpt me weer een beetje de het wachten door... ik heb namelijk helemaal niet het gevoel.. want heb echt helemaal nergens last van... behalve dan vorige week veel witte afscheiding... maar dat kan natuurlijk ook vanalles betekenen..
Ja, een streepje is idd een streepje! Ik probeer nu te wachten tot donderdag of vrijdag voor de digitale test van cb, want daar heb je toch meer hcg voor nodig?
wow...ik zie toch echt een 2e streepje...! Voorzichtig gefeliciteerd...! Test over een paar daagjes nog eens..en je zal een vette posi test krijgen..! Succes..! Poeh..nu zou ik toch ook wel graag willen testen... Maar ik doe het lekker niet..
wow...ik zie toch echt een 2e streepje...! Voorzichtig gefeliciteerd...! Test over een paar daagjes nog eens..en je zal een vette posi test krijgen..! Succes..! Poeh..nu zou ik toch ook wel graag willen testen... Maar ik doe het lekker niet..