@MissN Ik hoop voor jou ook op een positieve test! Ik was gewoon te nieuwsgierig en hang bijna elke ochtend al boven de wc om over te geven Dus ik had al zo'n vermoeden! Maar je lichaam kan je ook voor de gek houden, maar nu weet ik het dus zeker! Heb trouwens bij mijn vorige zwangerschappen ook 9 maanden gespuugd, dus er staat me weer wat te wachten Toen ik van mijn zoontjes in verwachting was, begon het spugen pas met 6 weken zwangerschap en bij mijn dochtertje al voor ik getest had. Misschien nu weer een meisje? Heb jij al symptomen?
Ja die heb ik... Af en toe steken aan de zijkant van mijn borsten..hoofdpijn(nu 2 dagen) Vaak plassen..last van me onderrug..een erg kort lontje volgens mijn vriend (die blij was dat ie net naar zijn werk kon haha)..opgezette buik..en linksonder in me buik voel ik een soort bolletje..heel raar..heb dit niet aan de rechterkant..me buik is ook heel hard...weet niet of dit er allemaal wat mee te maken heeft hoor..
Wow....duidelijk een 2e streep.. SUPER FELI en succes met de digi test, maaar denk dat dat wel goed zit.... MissN.. spannend meid.....hoe hou je het vol!
als je niet naar de wc kunt, probeer een handje vol doppinda's te eten, is niet laxerend maar je kan weer gewoon naar de wc.
Je bent dan vrijdag (als t positief blijft natuurlijk ) onze EERSTE ROZE van JUNI...dat er maar velen jouw voorbeeld kunnen volgen...... Het begint in ieder geval al goed... tis nog niet eens juni...haha...goed meid....
@MissN Misscien morgen dan ook al een testje wagen Jij hebt ook al wat symptomen lijkt me. Ben benieuwd wat je gaat doen en wat deuitslag is natuurlijk!
Je bent dan vrijdag (als t positief blijft natuurlijk ) onze EERSTE ROZE van JUNI...dat er maar velen jouw voorbeeld kunnen volgen...... Het begint in ieder geval al goed... tis nog niet eens juni...haha...goed meid....
Ik zou dolgraag al willen testen..maar ik heb alleen nog de digitale testen van cb thuis liggen..en die hebben meer hcg nodig..! Ik denk dat ik gewoon nog eventjes wacht met testen tot mijn nod... Hoe moeilijk ik het ook vind..
Amai MissN moest ik in jouw plaats zijn ik zou het niet meer kunnen hoor dat wachten maakt me nu al zot , vorige maand deze tijd had ik al getest negatief weliswaar, de enige reden waarom ik deze maand nog niet heb getest is omdat ik vind dat ik deze maand niet echt zwangerschapsymptomen heb alhoewel ik wel iedere dag mijn haar moet wassen want dat is echt vettig ! dat heb ik normaal niet, ook mijn darmen laten het afweten, en mijn winden die zijn soms echt niet te doen (sorry hoor) mijn borsten doen af en toe pijn en gisteren barstende hoofdpijn. In elk geval ik hoop dat ik het uithou tot de testmarathon en ik hoop dat het dan ook nog zal nodig zijn om te testen .
Kon echt m'n plas niet meer ophouden en heb een drie kwartier geleden getest... NIKS dus Zit natuurlijk nog wat van m'n NOD verwijderd, dus het is wel vroeg he? Ik ga nog niet meteen wanhopen... Zondag test ik terug, want dan is m'n NOD
ojee, dat is wel een kleine teleurstelling maar idd nog niet wanhopen hoor! het is nog veel te vroeg en bij de volgende kan je idd nog een paar dagen weten want een positieve test is zeker nog mogelijk blijf de moed erin houden hé meid!