hmm..sssassskia..wat balen meid..je zit natuurlijk ook nog wel ver voor je nod..! Dit is dus de reden dat ik echt pas test als ik een week overtijd ben..(misschien 4 dagen overtijd ben..) Balen meid..maar wat niet is kan nog komen..hoop voor je dat je op je nod een vette posi test hebt..
Heb net ook nog de digitale test van cb gedaan en hier kwam ZWANGER te staan . Voor alle meiden die nog moeten testen, veel succes! Voor iedereen eigenlijk, want het is voor iedereen elke keer weer spannend!
Testmarathon 7 juni: Daantje82 dwazie1980 ichtus MissN KellyM Gezellie KellyM...... hoop op veel roze hihihi
Amai meiske ! EEN ZEER ZEER DIKKE DIKKE PROFICIAT geniet ervan ! Hopelijk mogen wij u voorbeeld volgen, krijg al direct zin ook te testen.
Ik krijg ook al zin om te testen...maar durf toch niet zo goed..! Ben zo bang dat ie negatief is...en dan baal je weer dat je voor je nod hebt getest..!
meiske, van harte gefeliciteerd hoor! hopelijk ben je een voorbeeld voor ons allen hier! geniet er lekker van nu groetjes
oK Samen Sterk, niet ? MissN even een vraagje wat wil dat eigenlijk zeggen onderaan je berichten staat er 1xjuni: meisje 3xjuli: meisje 4xjuli: jongen ?
oK Samen Sterk, niet ? MissN even een vraagje wat wil dat eigenlijk zeggen onderaan je berichten staat er 1xjuni: meisje 3xjuli: meisje 4xjuli: jongen ?
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona 24 juni: Maranka & Lucifer99 25 juni: Frumpje & Diddl 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: 28 juni: jessica83 29 juni: 30 juni: Nikkie & MamavanJordy 129 passagiers voor de Roze LIMO! ongi.... 1 zwanger.... 1 negatieve test... twijfel.... Kom me hier ook maar eens melden.
ik wil ook! en ik zit nog maar net in mijn wachttijd pffff ik zit te denken om op vaderdag te testen, op mijn NOD dus ik zou het leuk vinden als ik positief test, om dat juist op die dag te melden aan de vaders... ik zei vanmorgen nog te wachten met testen totdat ik overtijd zou zijn maar dat hou ik toch niet vol en ik zit met probleem: ik zou mij maandag 11 juni moeten laten laseren (mijn bikinilijn defintief ontharen) en ik heb zo een schrik, als er iets zit, dat dit wordt aangetast door zo een laser dus wil ik dat graag op voorhand weten zodat ik kan afbellen
Gefeliciteerd Meiske! De eerste zwangere van de "junimeiden" dus! Nog even over die dubbele berichten, als je gewoon 1x op OK drukt heb je er geen last van, het duurt alleen soms zo lang voordat ie 'm plaatst. Dus geen extra geklik, dan is er niks aan de hand. Ik vind het namelijk zo irritant al die dubbele berichten, sorry groetjes Nikkie
Nou, ik ben dan de eerste rooie van de maand. verdorie! Ik dacht al waar komt die rugpijn vandaan! K*T sorry hoor! ff baalmoment. Wel weer positief dat mijn cyclus steeds korter wordt. dat dan weer wel.