Ik ga GTST kijken..me mannetje is aant werk tot 12 uur..dus word een saaie avond..misschien dat ik toch stiekem morgen een testje ga doen..:-o Ik kijk wel even..! Ik denk niet dat ik ngo terug kom..lees morgen wel weer even bij...! Voor iedereen alvast SLAAP LEKKER..! Liefs,
Niet alle zwangerschaps kwaaltjes worden direct door hcg veroorzaakt. Progesteron speelt een hele belangrijke rol in het krijgen van pijnlijke borsten en bijv. puistjes... Hcg maak je maar langzaam aan ná de innesteling (wordt gevormd door de ontwikkelende moederkoek) en is in eerste instantie nog niet de oorzaak van vroege symptomen. Progesteron wordt al meteen na de eisprong aangemaakt, door het blaasje waar het ei in zat. Dat moet zorgen voor alle gunstige omstandigheden voor de innesteling en is dus sneller de oorzaak van "ongemakjes" Na de innesteling wordt het aanmaken van progesteron overgenomen door de ontwikkelende moederkoek, en blijft dus de hele zwangerschap a.w. tot de geboorte. Vandaar ook dat niet zwangere vrouwen in het begin de zelfde symptomen kunnen hebben als wel zwangeren. Wil je hier meer over weten is het boek "het grote wonder" echt een aanrader (zowiezo voor iedereen die zwanger is of wil worden)
Wat goed zeg, al roze namen op de lijst! Gefeliciteerd voor de zwangeren! En natuurlijk een dikke knuf voor degenen die ongi geworden zijn. Wij zijn weer hard aan 't klussen. Een van deze dagen zal 't eitje wel weer tevoorschijn komen, en dan moeten er natuurlijk veel verse visjes liggen te wachten!
zwangere meiden: dikke gefeli! Dit is een superstart voor een super ROZE maand! We gaan er voor meiden!
ik had gisteren wel nog waterig slijm maar vandaag helemaal droog! ik weet niet of het mijn eisprong kan zijn als ik naar mijn temp krijg denk ik eerder dat ik mijn eisprong zondag al had omdat ik die dag ook steken had, maar ook omdat mijn temp dan een kleine daling neemt, en sinds gisteren is die lichtjes gestegen pfff heel erg bedankt pooh, je bent een lieve! we hebben gisteren nog geklusd en mijn ventje liet weten dat hij er even genoeg van had, dus ik hoop dat mijn ei onderhand wel geweest is
@moedergans, heel erg bedankt ook voor je bemoedigende woordjes maar ik zit op de wachtbank, heb mijn ei gehad, mijn ongi is al passé composé dus daarom vind ik het zo gek dat ik echt een dip heb geen hoop deze maand, voel me rottig, echt niet normaal ik hoop dat het na morgen (na het kraambezoek) terug wat wegebt, want hoe erg het ook klinkt, ik denk dat ik daar het meest mee zit
Meiden, allemaal bedankt voor jullie felicitaties. Ik hoop dat jullie mij allemaal mogen volgen en ook een positieve test hebben in juni
@moedergans, heel erg bedankt ook voor je bemoedigende woordjes maar ik zit op de wachtbank, heb mijn ei gehad, mijn ongi is al passé composé dus daarom vind ik het zo gek dat ik echt een dip heb geen hoop deze maand, voel me rottig, echt niet normaal ik hoop dat het na morgen (na het kraambezoek) terug wat wegebt, want hoe erg het ook klinkt, ik denk dat ik daar het meest mee zit
hoihoi vanmorgen getest voor de zekerheid en deze was negatief. dus t was dan gewoon ongesteldheid...nu hoorde ik van mn schoonmoeder dat naproxen ook je ongi kan verminderen...iemand dit meegemaakt? als dit volgende maand weer zo is en ik slik de naproxen tegen de krampen dan bel ik de HA er maar eens even over.. maar goed ben blij dat ik nu zekerheid heb op naar de volgende ronde dus nu maar kijken wat 21 juni mij brengt! t is de dag van de zomer dus wie weet hihi liefs marieke
jammer voor je dat je ongi bent geworden maar gelukkig heb je nu wel zekerheid hé en kan je verder en ik vind het leuk dat je nog bij juni blijft dus de limo kan nog altijd he een tweede kans in dezelfde maand is mooi meegenomen succes in deze ronde meid! knuf
hihi ben verder niet meer ongi geworden maar denk dat t van zaterdag dan toch ongesteld was geweest..1 dag maar goed... volgende maand beter he! ga nu weer ff tv kijken! doeidoei
Oeehhh wat zie ik nou? Testmarathon op 7 juni? Das 1 dag voor mijn NOD ... en ik wilde nog wel niet meedoen aan die dingen... t wordt me niet makkelijk gemaakt zo
Hallo ben ik weer, zit te creperen van het gas in mn darmen gatsie, ook komt er allemaal raar slijm uit. Sorry voor de details.... heb weer ovutest gedaan maar niets meer!