@ claire... lieverd ik snap je dip hoor had ik gister ook weet je nog je gaf me toen nog van die bemoedegende woorden... wou dat ik nu ik kon schrijven waardoor je je beter voelt maar kom er niet op... kan je alleen een digiknuf geven.. ble weet zeker dat het deze maand ook weer niet is gelukt en weet dan ook dat er weer een lange maand op me wacht.. bah..
ben blij dat je het snapt en gelukkig zijn jullie er nog om mij een hart onder de riem te steken mijn vriend snapt het niet en lacht dit alles weg dus heb ik het er liever niet meer over met hem heel erg bedankt voor je digiknuf meisje je bent een lieverd! en mss moet ik er wel veel minder mee bezig zijn want sinds het slechte weer en dan nog eens vakantie gehad, zit ik hier hele dagen en dat doet ook niet altijd goed ik ben langs de ene kant wel blij dat ik morgen terug kan gaan werken zodat ik wat afleiding heb en hopelijk gaan die dagen hier snel voorbij en mss laten we de moed iets te snel zakken want eigenlijk weten we allebei nog niets, daarvoor is het nog veel te vroeg, en het is nog allemaal mogelijk! een dikke knuf terug en ik hoop toch dat we allebei snel terug de moed terug vinden en positief kunnen denken en wie weet...testen we toch nog positief we kunnen toch niets anders doen dan afwachten en eigenlijk is het meer dat machteloze gevoel dat me afschrikt dan het feit dat ik mss wel ongi wordt... we zien het wel allemaal meisje ik ga mijn bedje in, morgenochtend nieuwe temp, nieuwe dag slaap lekker meid en iedereen! groetjes claire
nou nou ben 2 dagen niet geweest glijk 30 paginas erbij heb ze niet allemaal gelezen lui he.... hahaha ik ben weer thuis eindelijk en ja ben nu ook aan het kijken of ik zal testen of niet.. maar ja is veel te vroeg voor mij... heb wel veel slijm afscheiding.. had ik ook bij mn andere 2.. dus ga er steeds meer vanuit dat deze maand ook roze voor mij is
ppffff ken echt nie slapen zeg moet steeds aan m'n kleine jochie denken zit ik weer hier op het forum rond te spoken midden in de nacht, ik lijk wel gek en m'n chihuahua maar snurken, wat komt er een geluid uit dat beest zeg haha gelukkig heb ik haar nog, de schat. Mijn NOD is ws 27 juni dus als iemand mij erop wil zetten? ? ? Dan ga ik nu weer een poging wagen om te slapen......zucht Meiske, gefeliciteerd met je kleine frummeltje.
goeimorgen dames! alles goed hier? nog stilletjes precies? ik ben precies al een stuk beter dan gisteren, en dat komt wrs omdat ik mij ei echt eens heb gevonden deze maand mijn temp was vanmorgen flink gestegen dus kan nu eindelijk gerust afwachten vandaag een heel drukke dag en daarbij nog eens gaan werken dus zal ik pas morgen terug zijn hier ik zal een hoop kunnen bijlezen als ik terugkom een fijne dag allemaal (hier schijnt de zon volle bak) en succes met wachten, klussen en testen meiden! groetjes claire
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel & Kareltje 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 25 juni: Frumpje & Diddl 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: SheDevil 28 juni: jessica83 29 juni: 30 juni: Nikkie & MamavanJordy& caitlin80 137 passagiers voor de Roze LIMO! 1 ongi.... 2 zwanger.... 1 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: Daantje82 dwazie1980 ichtus MissN KellyM Sab85 Pooh69 @ Shedevil je staat er bij! Goeiemorgen allemaal. Ik ga ook zo werken.
@Meiske74 & Wiesje: Proficiat met jullie zwangerschap! Mijn NOD komt nu ook snel dichterbij. Spannend. Wie weet kan ik nog meedoen aan de testmarathon...
Goedemorgen allemaal...nog 3 daagjes..! En dan is me nod..werd vanochtend erg misselijk wakker...voel me echt heel raar..volgens mij is er van alles aan het gebeuren in me buik..! Fijne dag vandaag...kom nog wel vaker koekeloere vandaag hier..! Liefs..
Vanavond nog aan de klus en dan kan het wachten beginnen. Misscien een leuk idee om met vaderdag een testmarathon te houden? Zou een leuk kado zijn. Als ik dan nog niet ongi ben wil ik zelf ook gaan testen. Wie doet er mee?
Spannend hoor miss N! Wat duren de dagen dan lang he . Maarja alles beter dan de tegen komen! Liefs Joss
ik vind het een prachtig idee want ik was toch al van plan dan te testen als het nog nodig is, dan ben ik 1 dag overtijd TESTMARATHON 10 JUNI 1. lolly 2. claire wie volgt?
hmmm geen idee dacht dat het de 2de week van juni was, k zie het wel wanneer mijn dochter met een kadootje thuis komt voor papa
He meiden Nou ben ik dus ook in juni gearriveerd.... Wel fijn-maar niet leuk om te weten dat het er zoveel met mij zijn.... Ik heb mijn cylus maar op 35 dgn gezet, ik snap nu helemaal niets meer van mijn lijf. Mijn NOD is dan pas 1 juli denk ik, maar het kan maar goed eerder zijn. Als ik niet op de passagierlijst kan dan pas ik mijn NOD wel aan naar 34 dgn Denk nu al dat het deze maand ook niet gaat lukken want er is wel geluk nodig als je echt niet weet wanneer je je ei hebt......temperaturen heeft ook niet veel zin he als je onregelmatig ongi bent?! We wachten het rustig af hoor, heb altijd genoeg leuke dingen te doen . Veel succes allemaal in juni en hopelijk zijn er heel veel zwangeren onder ons aan het einde van de maand. Nu al 2, gefeliciteerd meiden! Liefs Joss 37-36-30-28-42-?
Hhhmm vaderdag is inderdaad op de 17e....... En op de 17e wil ik wel meedoen met de test marathon maar de 10e is me echt nog te vroeg.
Poe, ik denk echt dat ik gisteren mij eitje heb gevoelt, wat een naar gevoel zeg en dan nog eens een lichte hoofdpijn erbij, nee dat was geen fijn gevoel. 's Avonds nog flink geklust, maar of het nog nut had ik weet het niet... we zullen zien.. Anders kan ik het wel fluiten deze maand..
Nou lieverds, zet mijn nod maar op 24 juni. Probeer toch maar met juni mee te doen. (zoals velen weten van nod mei is het zeer waarschijnlijk niet goed gegaan met mijn prille zwangerschap na de 1e ronde!) Ga straks wel naar de dokter ivm blaasontsteking/bloedingen etc. Wie weet wat er nog uit komt. . . . Suc6 allemaal! Zie dat er hier al 2 zwanger zijn! SUPER! Dikke Kus Kelly