Zo ben net naar de mondhygiëniste geweest en verga nu van de pijn in men bekkie bah bah Maja is voor het goede doel Nog 7 daagiessss hihihi Laat ze maar snel voorbij gaan
zou het niet doen daantje. Misschien beter een paracetamol of finimal ofzo. Ibuprofen is wel een stuk sterker. Het gaat goed deze maand. Gefeliciteerd meiden! Nog maar 1 ongi en 2 zwanger! Heb net follikelmeting gehad, m orgen samenlevingstest. Vrijdag mijn ei denk ik. (en dacht de gyn) Dus flink aan de klus deze dagen!
Tja heb net ook verdoving gehad is ook niet goed, maja was wel noodzakelijk Zo maar ff paracetamol halen hihihi
nee geen sterke pilletjes slikken hoor, je weet het nooit he.. Paracetamol is tenminste het sterkst wat je kan nemen, maar natuurlijk ook liever niet.. Sterkte Daantje..
Goeiemorgen meiden Hoe gaat het ermee? Met mij vandaag niet zo goed, een dipje denk ik ? Ik kijk uit naar de testmarathon alhoewel ik precies al weet dat ik tegen dan al ongi zal zijn. Ik heb echt een gevoel dat het deze maand niet roze zal zijn. Misschien vergis ik me maar ik ben er toch redelijk zeker ervan.
gaat mooi, twee zwanger! hihi hopelijk volgen er veeeeeel meer! Wij klussen hier maar vrolijk verder, omdat ik niet temperatuur etc, weten we dus niet exact wanneer mn ei is...maar goed, extra klussen is niet vervelend, hahha
Inderdaad Daantje82 paracetamol is het slechtste ! dat je kan innemen als het moet misschien iets in nemen dat niet zo sterk is zoals daffalghan zonder codeïne, ik ben een maaglijder en dat is het enige dat ik mag innemen als pijnstijler ZEKER geen paracetamol dat is mijn ten strengste verboden geweest.
Paracetamol is een product dat in alle pijnstillers aanwezig is , brufen, neurofen, dafalghan, enz enz.... , als ge paracetamol zelf neemt dan neem je een grotere dosis paracetamol anders zouden ze het toch niet appart verkopen. Hier (in België) kan je dafalghan krijgen bij de apotheker , je hebt twee soorten de gewone dafalghan (met codeïne) of dafalghan zonder codeïne (beiden bevatten paracetamol) das volgens mij het minst erg.
Heb de apotheek gebelt hier hebben ze er nog nooit van gehoord. Hmmm toch maar gewoon paracetamol dan
Hier in belgië wordt dat zelfs weinig verkocht paracetamol enkel en alleen op voorschrift en dan nog. De meesten hier kennen paracetamol niet ik ken het wel omdat ik vroeger nog samen ben geweest met een militair en bij het leger kon je dat wel krijgen omdat je daar namelijk niet lang ziek mag zijn.
goh wat apart zeg, als je de gyn opbelt dan zal zij zeggen dat paracetamol het enige is wat je in mag nemen. of je moet over gaan op van die kinder aspirines, daar zit ook bijna niks in.