Wat een aanval Kelly! Ik ging erop in, omdat we het hier wél over medicijnen hebben! Als jij zegt in een bericht dat paracetamol slecht is, dan vind ik dat de moeite om uit te gaan zoeken. Als jij beweert dat Dafalgan geen paracetamol bevat, dan wil ik graag weten welke werkzame stof er dan in zit.. in het geval dat blijkbaar volgens jouw zeggen wel veilig is en ik er hier in Nl naar op zoek kan! Maw. let even op wat je zegt, het kan zomaar zijn dat er mensen hier zijn die een stellige mening/bewering voor waar aannemen!
In GEEN enkel bericht staat er iets waar ik zeg dat dafalgan geen paracetamol bevat er staat wel dat je dafalgan met en zonder codeïne hebt ! meer niet. In mijn eerste bericht staat dat ik een maaglijder ben en dat de dokter mij heeft afgeraden paracetamol pillen te nemen alsook aspirine wat voor de maag nog gevaarlijker is (ik heb trouwens tien dagen in het hospitaal gelegen omdat ik eens aspirine nam) In mijn berichten maak ik gewoon duidelijk dat als men hier iets heeft dat ze meestal dafalgan geven daar paracetamol hier niet te verkrijgen is onder die naam ? Wel met medisch voorschrift, wat het verschil tussen beiden weet ik niet ik heb geen medische opleiding gevolgd. Ik veronderstel dat er wel een verschil is anders zouden ze beiden misschien niet verkopen of misschien is er wel geen verschil tussen beiden. Ik wil zeker niet aanvallen maar ik wil ook niet dat mensen mij verkeerd begrijpen.
Hey saskia, In elk geval jammer van de negatieve test maar er is nog hoop ik duim voor je ! als ik het zo hoor heb je toch al wat symptomen. Hopelijk veel roze deze maand
Dat gaat goed dames Meer zwanger dan ongi, houden zo Ik zou graag bij de testmarathon op 17 juni (NL vaderdag) willen, heb NOD 13 juni, dus dan moet het wel kunnen
@ KellyM : je laat in dit bericht doen voorkomen of er geen para in dafalgan zit omdat para je ten strengste verboden was te nemen. Ergens spreek je jezelf tegen, of kom je in ieder geval bij mij (en volgens mij bij meer) verkeerd over. Herstel: kwam je verkeerd over.
01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel & Kareltje 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 25 juni: Frumpje & Diddl 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: SheDevil & KellyM 28 juni: jessica83 29 juni: 30 juni: Nikkie & MamavanJordy& caitlin80 139 passagiers voor de Roze LIMO! 2 ongi.... 3 zwanger.... 1 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1.Daantje82 2.dwazie1980 3.ichtus 4.MissN 5.KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! ) 6.Sab85 7.Pooh69 testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe
Mensen lief tegen elkaar wezen goed Het slapen heeft trouwens geholpen, dus heb geen pijnstillers in hoeven nemen hiep hoi hihihi
ik weet niet of ik al zal gaan testen of niet.. ik had eerst altjd een cyclus van 32 dagen maar dta was voor mijn opartie... ze moesten 1 eileider verwijderen en heb 3 curretages gehad... verhaal staat bij miskraam... maargoed.. ik dnek dat ik een innestelings heb gehad 6 dagen geleden .. zla ik gewoon testen op mijn nod 9 juni of gewoon nu al een testje wagen.. wat denken jullie
ja ik ben ook van plan om te wachten maar mn man zgt maar je cyclus is misschien wel verandert.. hij is gewoon ongeduldig... hahaha...
Hoi allemaal, Ik kom me aanmelden in juni, hopende op een ongesteldheid of hij mag natuurlijk ook wel wegblijven met een goede reden , maar ik hoop in ieder geval op meer duidelijkheid deze maand. Zou iemand mij op 15 juni willen zetten op de lijst? Verder duim ik natuurlijk voor iedereen dat ze in het roze mogen op de lijst deze maand. Groetjes Taby.