ikben meestal 3 en een halve dag, mn cyclus is op de hobbel hahahah vroeger 6 dagen, balen man maar 30ste dag netjes altijd op tijd mn duivels. nu rond de 33 a 34, maar soms loopt ie ook weer gelijk dus zoals ik al zei mn cyclus is op de hobbel!
ooh de achste en 21e dag .. ok dan weet ik dat.. wij deden het gewoon elke dag... altijd kans en mijn cyclus was eerst wel altijd 32 dagen maar nu geen idee na de operatie en curretage... maar we zien wel.. ik ga maar van 32 dagen uit
He het wordt al aardig druk hier Ach hopelijk wordt Juni de maand van ons allemaal. Ik zit nog een beetje vast gekleefd aan Mei hihihi Ben zo nieuwsgierig steeds xXx
dit is pas ronde 1 dus zat niet bij mei.. hoeveel zijn dr al zwanger in mei dan? mn man is er zeker van dat het raak gaat worden dus we gaan zien
Hoi, ik kom er ook bij voor juni... 3 dagen te laat, maar vandaag toch Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen, toch?
He meiden uit "mei", ik had jullie eigenlijk niet meer hier verwacht hoor! Nou, hopen maar dat de kansen voor ons in juni groter zijn. Succes allemaal. Dikke knuf M
Ja, jammer dat er de laatste dagen toch nog zoveel zijn afgevallen voor de grote testdag Wel gezellig jullie hier weer terug te zien!
Parel meldt zich in juni! Gisteren na 12 dagen overtijd EINDELIJK ongi geworden! Ben blij met een nieuwe ronde te kunnen beginnen: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Passagierslijst 01 juni: Caitlin80, Sammy87, Dani86 02 juni: Eekje, Anna26, Mpje, Rebbel, sann 03 juni: Silla, Frumpje, Xanado83, KellyM, Daantjuh, Gerda1975 04 juni: Nathalie1973, Ichtus, Mausje, claire, Linneke, Jovalene, Lana 05 juni: Yvetje1982 , karin80, Loesje77 06 juni: MissN, Marlot, dionne84 07 juni: Pat, marina99, boogschutter78, Pooh69 08 juni: Daantje82 09 juni: Vivian, cristel1986 10 juni: MenM 11 juni: 12 juni: 13 juni: Dwazie1980, Parel 14 juni: Jollie 15 juni: 16 juni: 17 juni: 18 juni: 19 juni: Pearly 20 juni: jessejaime 21 juni: 21 juni: 22 juni: 23 juni: 24 juni: 25 juni: 26 juni: 27 juni: 28 juni: 29 juni: 30 juni: 40 passagiers voor de Roze LIMO! 0 ongi.... 0 zwanger.... 0 negatieve test.... 0 twijfel....
mijn vriendin heeft een website, www.projectlekkerspelen.nl neem eens een kijkje en stem wat je van de site vind!