mijn mannetje is dus ook zo enthousiast deze maand. Het help me echt enorm! Door dit begin van juni ben ik inderdaad helemaal vrolijk geworden!
hey meiden, word helemaal blij van al het roze nieuws! beter dan hier.. Ik heb alweer veel ongikrampen en verlies nu ook roodbloed, nog steeds beetjes, maar toch. Dus wie weet is dit mijn ongi en heb ik nu een cyclus van bijna 50 dagen, kan wel janken... Ik heb het helemaal gehad. Ik weet het, ben pas net een paar maanden bezig maar toch, ik snap er allemaal niks meer van. Ik dacht echt dat we nu in een nieuwe ronde zaten en we gingen er helemaal voor... snif, ben echt een beetje verdrietig nu, ik wil een normale cyclus... Ik wil een wondertje. Gister was mn hubbie wel kei lief, zegt ie: schatje, ons babytje heeft nog geen zin om in je buik te gaan zitten, maar dat komt nog wel hoor.. lief he.. sorry moest even mn gezeur kwijt.. nog ene vraagje, iemand anders ook wel eens midden in de cyclus ongi krampen en bloedverlies zonder ongi te worden?
pfff ben zoo misselijk aan het worden.. het enige is dat mn borsten nu wat harder worden... na de borst voeding die ik gegeven heb aan mn dochtjes zijn het altijd zachte borsten... en een cup maat kleiner als dat ik had... maar nu wat harder aan het worden.. dus denk dat er iets positefs aan hte komen is hopen we dan....
Nou lieve meiden hier.. Ik ga slapen... Ik weet niet zeker of ik morge even hier kom kijken..heb een drukke dag.. Heel veel klusplezier gewenst aan iedereen..en voor de wachters (incl. mezelf): Kop Op..nog eventjes...! Heel veel liefs en slaap lekker allemaal...
pooh: ja en het is precies hetzelfde al met mn dochtertje... maar durf nog niet blij te zijn hoor.. mn 2e zwanger schap( 16 weken miskraam) wa wel iets anders.. had wel wit slijm verlies net als bij mn dochtertje mar verder geen symptomen.. en nu pffff... wie gan er morgen testen?
jeetje wat veel rose al weer! zou het dan echt zo'n mooie rose maand blijven. Voor de gene die toch weer ongi zijn geworden.. balen.. maar kop op, op naar ronde... Hier kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Zat op 't forum weer eens te lezen van positief testen een week voor je nod... heb van die super gevoelige tests hier in huis, dus je raad het al.... getest.. Uiteraard negatief... m'n banner klopt niet helemaal zou 6 of 9 dagen voor nod kunnen zitten. (op de tests staat nog wel dat ze v.a. 4 dagen voor nod betrouwbaar zijn..) Waarom ben ik nou zo ONGEDULDIG en kan ik m'n testen niet even uitstellen! Dom dom dom dom dom. ga morgen maar de kast op slot doen denk ik Deze x weer andere verschijnselen als anders. Heel vaak naar de wc. Zachte volle borsten, die deze keer eens geen zeer doen, puisten op m'n rug. nou ja weer alles uit de kast. Geduld is een schone zaak... aaaaaaahhhhhh
@ cristel1986: dat heb ik nou ook.... met zwangerschap van eerste kindje symptomen genoeg, met de MK-zwangerschap weer niet (was bij mij in de 10 week) en nu? alleen die test nog! en mn NOD duurt nog tot 5-6-2007 Maar ja... voor t zelfde geld ben ik volgende week wel weer ongi... je weet t nooit met die Ga jij morgen testen dan?
Sinds een dag of twee heb ik een soort bruin verlies. Het is niet veel, heel weinig zelfs. Over een dag nog niet een half inlegkruisje, gewoon vlekken zeg maar. Iemand een idee wat dit kan betekenen? Misschien een innesteling?
loesje 77... ooh jij hebt dat dus ook. nu ook weer van die symptomen missleijk koud moe duizelig etc... het begint weer steeds erger te worden... hopelijk voor ons een heel goed teken en nee ga niet testen ga pas later testen.. maar was benieuwd wie er ging testen.... kijken of er meer roze bij komt
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & ukkie87 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita & Taby 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel & Kareltje 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: SheDevil & KellyM 28 juni: jessica83 29 juni: Hummel 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 145 passagiers voor de Roze LIMO! 4 ongi.... 3 zwanger.... 3 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 2. dwazie1980 3. ichtus 4. MissN 5. KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! ) 6. Sab85 7. Pooh69 Testmarathon 10 juni 1. vivian 2. claire 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly @ moedergans ik hoop dat 7 juni heel erg roze wordt! Is ook mijn NOD! (en natuurlijk hoop ik dat voor alle datums!
Goedemorgen allemaal..! Ik heb een drukke dag vandaag.. Moet eerst werken tot half 12..dan even snel eten..heb dan een gesprek bij mij werkgever..en moet dan naar de tandarts..50 min. lang..ze gaan mijn tanden sealen nog even snel voor ik 18 word..! Poeh poeh..zal vanavond pas denk ik weer mee lezen..! Hele fijne dag vandaag..! Liefs,
Hallo meiden, Ja weet ook net zo wat ik moet denken moest 26 mei ongi worden maar was 25 mei al ongi. Maar was heel donker troebel, en ben net 1 dag ongi geweest en niet hevig als vorige keer was echt een paar dagen flink ongi. verder voel ik me goed nergens last van maar met Keanu had ik ook geen symptomen werd alleen niet ongi. Wat denken jullie gewoon maar afwachten : : : :
ik ben op school nu. vandaag best druk moeten om half 2 in cadier en keer zijn dus rond half 1 vertrekken wat gaan jullie vandaag doen? ik ga straks ook inkopen doen voor mijn verjaardag........... vanacht niet zo goed geslapen ivm die vlechtjes! vanmorgen had ik witte schilfers bij mijn urine.........weet iemand wat het is?of kan zijn! moet best vaak plassen en voor de rest nergens last van! dus we wachtten af! XXXX