ik ben op school nu. vandaag best druk moeten om half 2 in cadier en keer zijn dus rond half 1 vertrekken wat gaan jullie vandaag doen? ik ga straks ook inkopen doen voor mijn verjaardag........... vanacht niet zo goed geslapen ivm die vlechtjes! vanmorgen had ik witte schilfers bij mijn urine.........weet iemand wat het is?of kan zijn! moet best vaak plassen en voor de rest nergens last van! dus we wachtten af! misschien doe ik anders mee met de testmarathon van 7 juni!........uiterlijke datum dta ik ongi moet worden is 4 juni! xxxx
goedemorgen dames! wij hebben gisteren weer lekker geklust watervrouw; je kan natuurlijk even testen inprincipe is het na je nod en hoef je niet te twijfelen, maar het kan ook zijn dat je bij de volgende nod 2x zoveel hebt maar we gaan voor roze en een heuse babyboom! succes
Hier nog geen te bekenen ook geen bruine afscheiding ofzo! Spannend! Moet nog een paar dagen wachten pff moeilijk hoor! Groetjes ukkie87
Heb net bedacht dat ik op vakantie ben als ik mn nod heb. Ik kan jullie dus pas daarna op de hoogte brengen. Nod is 21 juni en ik kom pas 30 juni of 1 juli terug...
goedemorgen dames... pffft van wachten wordt je gek... haha.. heb vannacht een soort branderig gevoel gehas onder in mijn buik... niet heel pijnlijk wel raar gevoel.. herkent iemand dit?
goede morgen dames ik zit nu op mijn werk.. ja daar is het toegestaan om te internetten en te msnen... hoe relaxed! nou ja anyway's, ik ben de dagen weer aan het aftellen hoor! ik voel me heel anders dan vorige maand.. toen wilde ik het zooooooooo graag en toen was de telleurstelling zoooooooo groot.. deze maand heb ik zoiets van, als het komt dat dan komt het.. ik heb het er ook nog met niemand over gehad deze maand, ja behalve dan met mijn vriend maar nou vorige maand kletste ik de oren van mijn vriendin der kop.. ergens denk ik wel weer: ik ben zwanger! want hoe relaxed ik nu ben zo was ik ook ineens tijdens mijn eerste zwangerschap.. toen dertijd legde ik he uit alsof je een blowtje zou hebben gerookt, zooo relaxed voelde ik me dan... tuurlijk heb ik dat niet gedaan maar even om uitteleggen...maar ok zo ongeveer voel ik me dus nu weer! tja over ruim een week want ik doe mee met de test marathon van 10 juni..zullen we het weten..als ik niet eerder ongi ben geworden.. liefs dionne
hoi nee ik heb daar geen concreet antwoord op maar weet wel dat het wel vaker voorkomt in urine..het heeft volgens mij niet echt iets te maken met een zwangerschap.. en over dat branderige gevoel! dat heb ik nog nooit gehad en ook nog niet eerder van gehoord, dus moet je helaas telleurstellen.. succes met je antwoorden vinden en met zwanger raken natuurlijk. liefs dionne
goedemorgen dames. Gisteren last gehad van een flauwe buik, zo noem ik het maar eventjes. Net alsof je een lege maag hebt, terwijl je dat helemaal niet hebt. Ik voel dat het dieper in mijn buik zit, dus niet oppervlakkig, geen idee wat dit nu is. Meer mensen hier last van?
Ik heb pas over 7 dagen mijn eisprong is het dan slim om om de dag te klussen tot mijn ei? Misschien een domme vraag hoor..... LIEFS nony
Ja hoor dat kan, maar het kan zelf 24 uur erna, want je ei is 24 uur erna nog vruchtbaar, althans zo heb ik het begrepen.. ( Hopelijk zeg ik nu geen verkeerde dingen).
Bedoelde het zo Stel dat mijn ei toch eerder is moet ik alle kansen benutten toch? Maar nu weet ik zeker dat er deze week heel veel geklust wordt LIEFS nony
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & ukkie87 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje & Maudi 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 15 juni: Marloesje & Julita & Taby 16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem & Taliaa 18 juni: Weethetwel & Kareltje 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl 26 juni: Dotje1986 & lafemme 27 juni: SheDevil & KellyM 28 juni: jessica83 29 juni: Hummel 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 145 passagiers voor de Roze LIMO! 4 ongi.... 3 zwanger.... 3 negatieve test... twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 2. dwazie1980 3. ichtus 4. MissN 5. KellyM ( Niet meer nodig vandaag 30/05 ongi geworden, balen ! ) 6. Sab85 7. Pooh69 Testmarathon 10 juni 1. vivian 2. claire 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 7. Barbie79 Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly Ik doe ook mee met de testmarathon 10 juni. Uitgaande van een cyclus van 29 dagen is dat precies mijn 1ste testdag... Kan niet wachten...