NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @Sammy inderdaad medische malle molen, heb je ook allemaal onderzoeken gehad ed? en zo ja, hoelang heb je gewacht met naar de huisarts te gaan?

@ dani86... moeilijk he! dat afwachten.... laat jij je onderzoeken?

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben eens benieuwd wanneer mijn geduld beloond word.......

@dolphin misschien inderdaad wat eten? of bijna ongi moeten worden?

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Dolphin, dat gevoel had ik gisteren ook! En daarna, later op de dag buikkramp en pijn in mijn rechterlies! Maar vandaag heb ik weer nergens last van.

Vaag dus.

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hey sammy laat eens wat symptoompjes die je voor je NOD had los! :) :rolleyes:

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Nee geen van beide, paar dagen terug last van eisprong gehad en ook als ik veel eet blijft het gevoel, althans dat had ik gisteren.. Nu merk ik niks meer... :rolleyes:

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ow....vreemd dolphin!

@ sammy ben inderdaad wel eens benieuwd naar je klachten!

@cynthia.......ik heb die steken als ik mijn eisprong heb!

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dolphin hoe voelt een eisptong dan? Ik voel eigenlijk niks, maar misschien weet ik niet waar ik naar moet zoeken

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik denk niet dat ik mijn eisprong had, want daar is het te laat in de cyclus voor. Maar, ik houd een heel dagboek bij van al mijn pijntjes en ontwikkelingen, en op 19 mei had ik ook zo'n steek, en dat was op dag 15, dus dat zou wel de eisprong kunnen zijn.

Ikke nie wete nie....

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Vandaag zijn de :evil: :evil: doorgebroken. Ik verhuis dus naar juli. Veel succes hier dames en ik hoop er niet te veel terug te zien in het juli-forum.

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik heb er altijd al last van gehad.. je voelt ( althans ik) boven je navel van die steken, soms niet normaal en bij mij soms ook hoofdpijn en dan weet ik dat het weer eens zover is.. Het is 1 dag en dan is het gelijk ook weer weg..

11. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hey Dani86 nog goede hoop?

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja ik heb steken in mijn lies alleen bij mijn eisprong....maar deze maand heb ik niks gevoeld! echt zo raar........wel last van buikpijn gehad paar dagen maar geen steken. en ik heb die steken al vanaf ronde 1 dus dt vind ik wel raar!

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nee heel eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet denkene. we zijn er minder mee bezig geweest hebben geklust wanneer we wilde en zo vaak we wilde........maar nu de laatste week weer druk ermee bezig! echt stom!

heb paar dingen anders dan normaal:

normaal heb ik steken rond ei nu niet
    normaal heb ik gevoelige borsten paar dagen voor nod tot nod en nu 1 dag aan 1 kant pijn gehad.
    en vanmorgen witte schilfers bij urine!

voor niet veel anders. heb een opgezette buik maar dat heb ik meestal voor ik ongi moet worden.......dus kan alle kanten heb!

ik ga ervan uit dat ik ongi word. ben ik 4 juni niet ongi (dat is mijn uiterlijke nod datum) dan ga ik testen

14. Niet meer actief

EN maar wachten en wachten :rolleyes: en nog is wachten [-o<

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh, dat voel ik dus inderdaad allemaal niet. Maar toch bedankt. Ik ga er vandoor. Prettige dag allemaal meiden. Knuffel voor Eekje, veel succes volgende ronde.

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ukkie, als je nu al over tijd bent, waarom test je dan pas op 5 juni?

17. sammy87

sammy87 Lid

20 apr 2007
    45
    0
    0
    Wij zijn allebei helemaal onderzocht , ik ben na 10 maanden oefenen naar de huisarts gegaan, die heeft ons gelijk doorgestuurd ondanks dat ik nog zo jong ben. Alleen er was niks met ons aan de hand , bij mij werkte alles goed en bij mijn man ook. En ook is nog onderzocht of het samen goed werkte ( samenlevingstest) ook dat was prima in orde. Dus zijn wij uiteindelijk naar huis gestuurd met het advies er niet te veel mee bezig te zijn. Uiteindelijk ben ik twee weken geleden doorgestuurd omdat ik last had van steken in mijn lies ( echt een helse pijn), en zei de gyn dat ze een dacht een vruchtje te zien :rolleyes: Juist nu had ik het niet echt verwacht. Maar vanaf dat ik van de gyn terugkwam , begonnen de kwalen te komen: Vreselijk moe , misselijk , pijnlijke borsten , en heel veel plassen. Dat heb ik nu eigenlijk nog steeds , ik hang iedere avond? boven het toilet. En dat noemen ze dan ochtendmisselijkheid haha. Maar al met al vind ik die kwaaltjes echt niet erg , ik ben blij dat ik ze heb. Dat is voor mij toch een soort van bevestiging dat het echt waar is.

Poeh lang verhaal sorry...

18. bannercheck

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    netjes sammy!

ben erg blij voor je!
    bewuste keuze om jong mama te worden?
    hoe lang al samen(wonend)/getrouwd......
    en hoe heb./ga je het je ouders vertellen

XXX

20. sammy87

sammy87 Lid

20 apr 2007
    45
    0
    0
    Ik heb een relatie met mijn man sinds ik 14 was ( nu bijna 7 jaar) Ik woon twee jaar samen, zijn vorig jaar getrouwd, we hebben een eigen bedrijf ( dus voldoende geld) En het zit een beetje in de familie. Mijn kindje word nu de 5e generatie , want mijn overgrootoma is 80. En mijn moeder is 40 dus wordt een jonge oma. ( Mijn moeder weet het al , die was mee naar de gyn) Verder vertel ik het iedereen pas over 2 maanden. Maar jij bent ook nog jong toch Dani86? Ook een bewust jonge moeder in wording?

Deel Deze Pagina