goedemiddag dames! ik ben ik terug van weggeweest: een dagje gewerkt (tis te zeggen van 16 u gisteren tot nu vandaag) en ik heb jee 15 pagina's nieuws gemist! jullie doen het hier goed met schrijven zeg maar jammer genoeg heb ik niet de tijd om alles bij te lezen maar morgen ben ik terug thuis en hou ik alles goed bij ik wil even zeggen dat het jammer is dat er toch weer meiden ongi zijn geworden ik hoop voor meer succes in de volgende ronde en ik hoop dat ons evenwicht in de lijst wel een beetje stabiel blijft hé, dus laat, die zwangere meiden nu maar terug komen! hoe is het met de meiden die morgen NOD hebben? al getest of zo? ik had gisteren kraambezoek en ik dacht dat ik me eng zou voelen tijdens het bezoek (beetje tegenstrijdig gevoel) maar niets was minder waar! een schat van een baby is het, 3 dagen oud en een schoon kind en mijn hart smolt maar toen ik thuiskwam schrikte het gevoel zwanger te worden toch even af, ineens kom ik toch weer tot besef dat het ineens voor het leven is, een grote verantwoordelijkheid bij, ik kreeg schrik en vroeg me af of ik er werkelijk wel klaar voor ben, ik geniet zo van mijn vrije tijd, mijn welverdiende centen waar ik eens goed kan van profiteren, het uitslapen op een vrije dag enz enz ik ben er precies, door het babybezoek, even in berust in het hele gebeuren zo van: komt het, dan komt het komt het niet meteen, dan genieten we nog lekker met ons 2 nu het nog kan het heeft me alleszins goed gedaan, dat is een feit maar of ik er lang in berust, is nog maar de vraag ik zit nog een eind van mijn NOD af en voel me helemaal rustig nu, gelukkig ik ga nu mijn nieuwe pumples instuderen want vanavond moet ik die de eerste keer geven en heb er nog geen slag aan gedaan groetjes
Sammy, was er een reden voor dat je voor NOD getest hebt, d.w.z. symptomen, of heb je gewoon getest omdat je niet langer kon wachten?
Ja , de gyn dacht bij de inwendige echo al een vruchtje te zien. En toen ik ook nog misselijk was en moe, dacht ik: ik gooi er een testje tegenaan ( ik ben ook erg ongeduldig hoor! )
nou er is er hier nog eentje erg ongeduldig........ morgen NOD.....maar ik kan bijna niet w88....allemaal gemengde gevoelens wel niet wel niet wel niet etc.....
ow, ik word hier steeds wijzer! kunnen ze dat dan zo vroeg al zien? op hoeveel tijd kunnen ze dat zien dan?
Nog ff me antwoord op de vraag waarom ik dinsdag pas test: Ik heb maandag een sollicitatie gesprek en wil dan niet weten dat ik dan zwanger ben dan heb ik namelijk ook niks verzwegen! hihi Hoop echt dat die baan wat word! groetjs ukkie
Oioi, ben te laat om je sterkte te wensen... dan vraag ik maar vast: hoe is het gegaan, viel het een beetje mee? *hug*
Grrr, niks voor mij, een dag vrij nu! Zit mezelf helemaal gek te maken hier! Werd vannacht wakker van een soort ongi-pijn (nog nooit gehad dat ik daar wakker van had, was ook echt een nare, stekende pijn) en heb sinds vanmorgen een soort rozige, klonterige afscheiding (sorry voor de gore details). Zit 4/5 dagen voor mijn NOD / 10 dagen na mijn ei. Heb nu de hele dag al onwijze ongi-pijn. Probeer mezelf voor te houden dat ik gewoon vroeger ongesteld ga worden, maar denk dan toch stiekum "kan ook een innesteling zijn". Maak mezelf helemaal gek dus! Sorry, moest er even uit! Liefs, Miepie
Ik weet het eigenlijk ook niet , de gyn dacht wat te zien en daarom moets ik na 3 weken terugkomen. Maar daarop kon ik niet wachten en heb zelf een testje gedaan...positief , dus de gyn heeft toch gelijk gehad. Ik moet volgende week terug , dus dan zouden we het wel beter kunnen zien denk ik.