Stelletje kletskousen! Ga ik even werken, en mag ik gelijk 8 bladzijdes bijlezen ofzo. Jullie zijn ook echt níet bij te houden. Bij mij is er vandaag weinig veranderd; nog steeds pijnlijke borsten, en kan ook niet stoppen met broekloeren. Hier nog steeds wit slijm. Alleen is de pijn die ik gisteravond ook had (middenin, vlak boven mijn borsten) terug. Ik heb er de hele dag geen last van gehad, en net keerde het weer terug. Weet echt niet wat het is... @ Miranke: Het lijkt mij ook beter om geen sex te hebben zolang jij en je vriend die medicijnen gebruiken. Ik heb die langwerpige ook een keer gehad, en meen me ook te herinneren dat er dan een kans op herbesmetting is. Zo blijf je bezig... Wel goed dat jullie gekozen hebben om toch te gaan voor een , en dat niet nog een half jaar uit te stellen. Een half jaar is zó lang... @ Pookie: In principe hebben jullie genoeg geklust. De zaadjes zijn nog in leven en je hebt dus voldoende kansen om zwanger te raken deze ronde. Maar als je je er beter bij voelt, en er zin in hebt natuurlijk, dan zou ik gewoon vanavond nog eens klussen. Dat hebben mijn vriend en ik ook gedaan, ondanks dat we in principe al genoeg geklust hadden. Het is overigens (volgens mij, corrigeer me als ik het fout heb) niet zo dat de kwaliteit van het zaad achteruit gaat als je 'te vaak' achter elkaar klust. De kwantiteit wordt wel minder, de kwaliteit niet. @ Twigger: Heb je gewoon écht niet getest vandaag? (Morgen ga je wel weer doen, las ik al? ) Ik durf echt niet te vroeg te gaan testen denk ik hoor. Ik heb mijn NOD op 6 juni, en dan vertrek ik naar Rome. Aangezien ik de 5e vroeg wil gaan slapen en de 6e er om 2 uur 's nachts uit moet, om 5 uur 's ochtends in moet checken en om 7 uur ga vliegen, wordt het voor mij lastig om de 6e te gaan testen. Die test zal toch echt tot in Rome moeten wachten, maar ik ben zelfs bang om daar een test te wagen (na mijn NOD, als de duivels dan nog niet zijn gekomen *please laat ze niet komen*). Zelfs na mijn NOD ben ik bang voor teleurstellingen.
Hier ook wel eens last van hoor. Eigenlijk pas vanaf dat we voor het echie gaan. Denk dat het daardoor komt. Dat hij toch prestatie moet leveren.
Nouja, ik had vandaag precies hetzelfde! Steken in m'n borstbeen ofzo, heel vaag. Nooit gehad. Maar wel pijnlijk. Het is bij mij vandaag 2x terug gekomen. Vaag hoor... hopen dat het WÉL iets met zwangerschap te maken heeft! Heeft iemand hier ervaring mee? En ik was gisterenavond erg misselijk toen ik in bed lag... Maargoed, ik weet nu ook dat m'n lichaam mij in de maling zit te nemen, dus neem het maar niet al te serieus!
@Iloiza nee echt niet vind t zo knap van mezelf he Maar hou nu maar eroverop want de dag is nog niet om hahahahahahhahah nee maar ik kon vandaag ook niet testen want ik heb maandag zws besteld bij babyboomshop 5 stuks maar die zouden gister binnen komen maar vandaag nog steeds niks binnen dus heb ik nu nog maar 1 test liggen snappie als ik die babyboomtesten binnen had gehad dan had ik zeker weten al getest hahahaa maar ik heb die lui een boos mailtje gestuurd dat ik mn geld terug wil omdat ik dit geen manier van doen vind. maar als ze morgen alsnog binnenkomen dan mag ik ze houden nou jippie t heeft vandaag wel mn testmoment verpest hahahahah
Gewoon doen joh! Ik heb ook 2 keer een week voor mijn NOD positief getest Ging helaas fout, maar t kan altijd fout gaan.
Nou, ja die steken in/achter mijn borstbeen had ik dus gisteravond. Vandaag geen last van gehad, en net kwam het weer terug. Heel erg pijnlijk inderdaad, en heb het ook nog nooit eerder gehad. :S Ik hoop ook dat het iets met zwangerschap te maken heeft, maar heb echt geen idee. Ik ga er maar niet van uit. (Dan kan het alleen maar positief uitpakken ).
@ Twigger: Nee, dat vind ik ook geen manier van doen! Die hadden er al lang kunnen zijn. Nou, hopelijk krijg je je testen morgen binnen. En hopelijk test je morgen positief natuurlijk! Succes!
Hmmmmzzz, klinkel...die earl grey koekjes zijn ECHT lekker! * ik stop er nog één achter mijn kiezen *
Vanochtend ong. geworden dus ben zojuist overgestapt naar juni. Nieuwe nod is 26 juni. Kan iemand mij toevoegen? Thanx!
@Twigger, heel veel succes met testen morgen! Ik kon het niet laten vanmiddag al opnieuw te testen, omdat ik het niet zo goed kon geloven, maar ik heb opnieuw een tweede streepie! Hoera! Langzaam begint het door te dringen dat ik nu toch echt al zwanger ben. Denk dat ik morgen alvast voorzichtig naar wat babykleertjes ga gluren. Kijken mag hè! Hoop dat iedereen maar snel mag volgen met flink positieve testen!
Nod Juni 1 : Sjors75, danielle78, Majo, Tessa8, suusje34, nickiee, Leeuw89, nata 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Puzzcat24, Aleida, Moontje, Kitt, sterr 4 : Danjo, jes1 , Fairy Tale, Guusje44, Miracles 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla , esther 89 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82 7 : Djee, loopy, Leeuwtje83 8 : Mupkuh, Dreamer, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly 10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75 11 : Mimu, Sucre, poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia, Tischa 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie 15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975 16 : Lintje, Lien78. tascha, Karina82, Silvana81, Angela21 17 : Manon77, fio, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy 18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim, 19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81 20 : Fampje, lynn1986, Miinicole 21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin 22 : Ska26, Maine 23 : Princess81 24 : 25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27 26 : Sanne, vibeke, colly1, Bloesem 27 : Es1979 28 : JedidJah, Saffie, Yippieajee 29 : daantje25 30 : Maar29, NourElHouda, natasssie, Jent 141 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Bloesem 26 juni
@ Bloesem: Balen dat je ongi bent geworden. Veel succes in de volgende ronde, en welkom bij de juni-club! @ Suske: Ja hoor, ook op je tweede test een duidelijk streepje. Super gefeliciteerd!
@Tessa8: wat voor antistoffen gaat het om bij jou? @bamjolan. spannend zeg, gelukkig weet je het nu inderdaad wat eerder. @poekie66. die zondagavond zal wel voldoen. en anders is er misschien zelfs nog een kansje dat er maandag ook wat heeft geholpen @Twigger. haha, wat een ongeduld. ik zou echt wachten tot ik ruim overtijd was, maarja, that's me. Ik hoop voor je dat ie positief is! @Iloiza. gewoon lekker wachten tot je weer in NL bent, dan weet je ook zeker dat er geen ongi is geweest @suske13. Gefeliciteerd! Als het inderdaad een tweede keer ook al duidelijk is, zal het toch wel
Dat is waar MilkHd, maar zou het ook wel tof vinden om een foto te kunnen maken van een positieve test, met de St. Pieter op de achtergrond (vanaf het balkon van ons hotel is die nl. te zien). Maarja, de vraag blijft of die positief zal zijn. Hopelijk wel! Maar ik zie wel wanneer ik nou ga testen. Misschien gooi ik wel een wensmuntje in de Trevifontein, en test de volgende ochtend. Misschien ben ik ook wel veel te bang, en test ik lekker thuis...
Veel kletsplezier voor de meiden die nog even blijven. Ik ga er maar weer eens vandoor, ga even wat aandacht besteden aan vriendlief. *Ik ben echt verslaafd aan dit forum, echt erg. TOT MORGEN! *