Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75, danielle78, Majo, Tessa8, suusje34, nickiee, Leeuw89, nata, annie03, korzaantje 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Puzzcat24, Aleida, Moontje, Kitt, sterr 4 : Danjo, jes1 , Fairy Tale, Guusje44, 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla , esther 89 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82 7 : Djee, loopy, Leeuwtje83 8 : Mupkuh, Dreamer, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly 10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75 11 : Mimu, Sucre, poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia, Tischa 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie 15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975 16 : Lintje, Lien78. tascha, Karina82, Silvana81, Angela21 17 : Manon77, fio, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy 18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim, 19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81 20 : Fampje, lynn1986, Miinicole 21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin 22 : Ska26, Maine 23 : Princess81 24 : 25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27, Miracles 26 : Sanne, vibeke, colly1, Bloesem 27 : Es1979 28 : JedidJah, Saffie, Yippieajee 29 : daantje25 30 : Maar29, NourElHouda, natasssie, Jent 142 passagiers voor de roze sportwagen! 1 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! @ korzaantje: Je staat erop, meid!
Smorgens meiden. Poeh, het wordt steeds spannender hier. Gisteravond weer braaf geklust, na EI-symbool gezien te hebben op de Persona-monitor. Errug spannend. Had gister ook de hele dag een pijnlijk hard gevoel onderin mijn buik, maar had vooral het idee dat dit mijn blaas was . Maar zou dus ook aankondiging van ei-sprong kunnen zijn. Tijdens het klussen deed het ook wel een beetje zeer... Vanmorgen weer een EI-symbool op de Persona gezien. vanavond dus weer klussen. Ik wil het net als Zen nu een paar dagen rond eisprong zien vol te houden! Ben nog wel steeds doodmoe. Sliep om 12.30 nog niet. Voor mijn doen echt bizar laat, maar was klaar wakker. Ben naar beneden geslopen en heb halve reep chocola naar binnen gewerkt. . Dat heb ik echt al heel lang niet meer gedaan! Iedereen heeeel veeel succes vandaag! liefs noppie
Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75, danielle78, Majo, Tessa8, suusje34, nickiee, Leeuw89, nata, annie03, korzaantje 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Puzzcat24, Aleida, Moontje, Kitt, sterr 4 : Danjo, jes1 , Fairy Tale, Guusje44, 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla , esther 89 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82 7 : Djee, loopy, Leeuwtje83 8 : Mupkuh, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly 10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75, Dreamer 11 : Mimu, Sucre, poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia, Tischa 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie 15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975 16 : Lintje, Lien78. tascha, Karina82, Silvana81, Angela21 17 : Manon77, fio, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy 18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim, 19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81 20 : Fampje, lynn1986, Miinicole 21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin 22 : Ska26, Maine 23 : Princess81 24 : 25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27, Miracles 26 : Sanne, vibeke, colly1, Bloesem 27 : Es1979 28 : JedidJah, Saffie, Yippieajee 29 : daantje25 30 : Maar29, NourElHouda, natasssie, Jent 142 passagiers voor de roze sportwagen! 1 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!
11 Mei 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 24 Mei 2008 Een beetje vruchtbaar 25 Mei 2008 Vruchtbaar 26 Mei 2008 Erg vruchtbaar 27 Mei 2008 Eisprong 1 Juni 2008 Innesteldag 10 Juni 2008 Vanaf hier kun je testen 17 Februari 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Whoehoeiiiii mn eerste eisprong gehad én gevoeld Haha waar je al niet blij mee kan zijn he Maar nu is mn NOD dus wel 2 dagen opgeschoven! Wie o wie wil mij van 8 juni naar 10 juni zetten?
@makey: Heel veel succes met zwanger worden! Ik weet niet wat je pijjntjes zijn, maar heel misschien je eisprong geweest? @Iloiza: Hey meis heb je ook pijn met slikken? Want het misselijk en ontzettende piin op je borstbeen ( net alsof je het aan je hart hebt ) herken ik van mijn slokdarmonsteking! Ook zuurbranden had ik last van. @twigger: yep er staat weer een lijn meid! Ik hoop alleen niet dat het n indrooglijn is omdat je eerst met je zoontje en zo bezig bent geweest, en er van te voren niets stond... Zijn je testen van babyboom al binnen? Want TNT is ah staken ook he? Ik had vd week hetzelfde probleem met Matcare.. Maandag besteld gister pas binnen ivm staking. Normaliter altijd netjes op tijd! Liefs Kita
ben ik blij dat wij wel elke dag hebben geklust...iedereen zei om en om de dag....hihi...nou maar hopen dat er 1 tje de goede weg is gegaan
Goedemorgen allemaal! @Suske: gefeliciteerd! Super dat we nu al een zwangere hebben, nu de rest van ons nog! @Tischa: Wat een top-artikel heb je geplaatst Wij klussen namelijk best vaak en was bang dat het misschien teveel zou zijn, maar ben weer gerustgesteld Volgens mijn banner (die uitgaat van mijn kortste cyclus het afgelopen half jaar) heb ik gister mn ei gehad, heb er niks van gevoeld/gemerkt, behalve dus het eiwitslijm op dinsdag. Mn NOD (19 juni) gaat uit van een langere cyclus (wat normaler is voor mij), dus moet nog lang wachten... Ga straks lekker een weekendje weg.. dus dames, prettig weekend allemaal en ik hoop als ik hier maandagochtend weer kijk heeeeeeeeeeeel veel roze te zien!
@ Kita29: Nee, pijn bij het slikken heb ik niet. Ook geen last van zuurbranden. Ik ga er daarom ook niet vanuit dat het een slokdarmontsteking is. Het is ook niet echt alsof ik iets aan mijn hart heb, het is veel hoger dan het hart. Ik heb er vooral 's avonds last van, en bij bepaalde bewegingen (vooral armbewegingen zoals steunen en afzetten enzo). @ Tischa: Bedankt voor dat artikel. Ik wíst gewoon dat de kwaliteit van het zaad niet achteruit zou gaan door veel te klussen. De kwantiteit, ja dat is logisch. Maar ik denk dat we meer hebben aan weinig-maar-kwaliteitszaad eens per dag, dan aan veel-maar-'slecht' zaad om de dag. (Snappen we het nog? ) @ Marriedgirl: Veel plezier dit weekend! Maak er een gezellig weekend van!
@ Tischa: Goed artikel dat je hebt gevonden! Zo zie je maar weer; de medische wetenschap staat niet stil! Heb je zeker ook even aan je hubbie laten lezen?! 8) (arme mannen) Grtjs, Aleida
@ Iloiza: Heb je misschien iets zwaars getilt? Of flink aan het sporten geweest en dan met name opdrukken oid? Het kan je borstspier zijn. Misschien is die ontstoken? Of verkouden geweest, waarbij je veel moest hoesten? (ik denk even met je mee) Grtjs, Aleida
@twigger: hele voorzichtige feliiiii?! [-o< fijne dag MEIden, ik ga weer werken. hier een pot thee, een kan ijsthee en een baal earl grey koekjes (speciaal voor miranke) en rijst-m&m's voor op de wachtbank! liefs klingel.
Bedankt voor het meedenken, Aleida! Het rare is alleen dat ik niets van dat gehad of gedaan heb. Geen zware dingen getild, niet flinker gesport ofzo en helemaal niet opgedrukt, ook niet verkouden geweest of hoestbuien ofzo.. echt zo raar.
Aaah Meiden, Goed artikel he. Ik heb het met veel plezier geplaatst. Dan zijn we allemaal weer een stuk wijzer. @ Aleida: Hahahaha meid. Ik heb het inderdaad aan hubbie laten lezen. Dus dat akefietje van vannacht zal niet meer voorkomen. . Trouwens ik heb vanochtend getempt en zat op 36.4. Dat is wel heel laag toch? Ik heb de afgelopen maand niet getempt maar mag ik er vanuit gaan dat mijn ei toch nog niet is geweest? Of kan ik er helemaal niet op bouwen nu ik mijn temp niet heb bijgehouden?
Een teamgenoot van mij (tennis) had laatst ook zoiets, het was een ontsteking op haar borstbeen. Had een speciale naam, maar die ben ik vergeten. Het ging na een paar weken dacht ik vanzelf weer over. Ga even naar het spreekuur van je huisarts! liefs noppie
Hee hallo meiden, sommige van jullie ken ik nog van de vorige maanden, anderen natuurlijk niet. Wij gaan ronde 8 in, wil iemand mij op 28 juni zetten, dit is mijn volgende NOD. Alvast bedankt! Voor nu ga ik die verrekte rode mannetjes wegkijken en mijn teleurstelling even verwerken. Tot later en allemaal heel veel succes!
@Ilioza: Het heeft inderdaad wel iets romantisch als je een muntje in de Trevi gooit en dan daar test... Ben benieuwd wat je gaat doen. En als je daar gaat testen, ons wel snel laten weten wat de uitslag is he! @twigger: jammer van de negatieve test. nu maar afwachten tot zondag of dinsdag inderdaad @makey: gefeli met je groene licht, nu maar lekker klussen (alhoewel, je hebt net je ei gehad zie ik). geen idee wat die pijn in je baarmoeder kan betekenen, sorry. @dreamer83: welkom op 10 juni Gefeli met het vinden van je ei, lol. @iedereen: hier ook weer veel slijm, alleen weet niet zeker of ik mijn ei al heb gehad (volgens banner wel). Ook niet zoveel geklust, dus ben benieuwd wat het deze maand wordt.
Hoi meiden, Hier een grote dip... Net ongi geworden Knap balen... dus maar naar de volgende ronde. Was ook te mooi om waar te zijn in de 1e rond he. Had nu een cyclus van 29 dagen.. (als ik dat goed uitgerekend heb) heb het idee dat ik iets verkeerd uitreken? Kan iemand mij daarbij helpen? 1e dag menstruatie 1-5-08, en nu dus 30-5-08.. Tel ik dan deze dag niet mee toch? Dan is hij toch 29...? Dan is hij wel korter geworden misschien wel dankzij de etos pillen. Kunnen jullie mij helpen of ik dat goed uitreken Denk dat ik maar ovulatie testen ga aanschaffen als ik die dingen begrijp.. Hoop dat dat een beetje gaat helpen.