He tessa, balen zeg... Om het uit te rekenen, hebben ze hier een geweldige calculator in het menu staan. Je vult de eerste dag van de menstruatie in en de calculator doet de rest! Succes!
Klopt, je hebt het goed uitgerekend. Jammer van je ongi, maar gelukkig mag je nog eventueel mee met de sportwagen van juni.
Bedankt... Ben wel een beetje verdrietig als ik heel eerlijk moet zijn.. Maar als het goed is kan ik nog mee in de sportwagen! Ik hou wel 30 aan ja voor de zekerheid... is toch een middenweg..... Moet ik dan 29 Juni als mijn NOD aanhouden denken jullie? dan is hij toch 30...? Sorry voor de vragen
ik heb zo'n gevoel alsof het niet gelukt is deze maand... ik weet niet waarom maar het maakt me in ieder geval heel verdrietig.
Geef de moed niet op Saloua, de maand dat ik zwanger bleek van mn dochter was de maand waarin ik niet veel geklust had, niks voelde en al wachte op mn ongi!
Ik weet dat ik het niet van te voren kan weten. Maar dat gevoel van de teleurstelling is dan zo groot en ik kan het me zo voor de geest halen van de afgelopen periode. Ik weet dat ik niet mag zeuren aangezien ik pas mn 4e ronde in ga en er dames zijn die langer bezig zijn maar kan er gewoon niets aan doen. Als ik straks weer ongi ben weet ik dat zo gebroken ben het vreet me echt op..
Hi Saloua, Geef de moed niet op meid! Misschien word je stemming wel beinvloed door de wolkendeken vandaag. Mijne in elk geval wel Net een potje zitten janken. Heb zo ontzettend weinig energie, al meer dan 3 jaar en weet niet of het ooit nog overgaat! Ik wil deze burn-out niet meer! Bleeeggghhh! liefs noppie
Hallo lieve meiden! @ twigger... hoelang heb je niet op die test gekeken... heb namelijk nu ook een test in handen die ik weg gegooit had en nu wel positief is... kan zijn omdat je na zoveel minuten niet meer op je test mag kijken Wil niet lullig zijn maar ook geen valse hoo geven Hoop natuurlijk echt voor je dat je zwanger bent meid!
Zal het idd het weer zijn? Ik voel me ook al een beetje dipperig. Ik was net nog zo blij dat FF mn ei had aangegeven en heb nu het gevoel alsof het niet gelukt is. Dat de zon maar snel mag gaan schijnen en iedereens naam roze mag worden!
Misschien last vaan hooikoorts op je longen ? ik heb wel eens van die steken/ krampen als ik benauwd ben of heftig op een stof reageer.
Ahhhhh Lichtje, ik herken je wel van vorige maanden. Je gaat dus alweer de 8ste ronde in... VEEL SUCCES!
Pff... misschien komt dit berichtje een beetje raar over... maar ik hoop echt dat je zwanger bent meid! Zondag of Maandag nog maar eens een testje wagen lieverd! Houd moet! Dikke Knuffel!
even mijn banner aangepast ik heb gisteren volgens mij mijn ei gevoeld. Als het echt zo is heb ik er niet veel hoop op want niet echt veel geklust. nou ja we zien het wel.
jeej al 1 zwanger! gefeliciteerd meid! *ben deze maand lekker laid-back, geen stress, niet om de 5 min forum checken, want dat heeft mij de afgelopen maanden heel veel stress bezorgd. hopelijk dat mijn gestresste lichaam (en hoofd) wat tot rust komt aankomende dagen worden weer spannend meiden!
Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75, danielle78, Majo, Tessa8, suusje34, nickiee, Leeuw89, nata, annie03, korzaantje 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Puzzcat24, Aleida, Moontje, Kitt, sterr 4 : Danjo, jes1 , Fairy Tale, Guusje44, 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla , esther 89 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82 7 : Djee, loopy, Leeuwtje83 8 : Mupkuh, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly 10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75, Dreamer 11 : Mimu, Sucre, poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia, Tischa 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie, Fio 15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975 16 : Lintje, Lien78. tascha, Karina82, Silvana81, Angela21 17 : Manon77, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy 18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim, 19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81 20 : Fampje, lynn1986, Miinicole 21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin 22 : Ska26, Maine 23 : Princess81 24 : 25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27, Miracles 26 : Sanne, vibeke, colly1, Bloesem 27 : Es1979 28 : JedidJah, Saffie, Yippieajee 29 : daantje25 30 : Maar29, NourElHouda, natasssie, Jent 142 passagiers voor de roze sportwagen! 1 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! [/quote]